|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zenial |
|
Ik heb kort haar. Trieste gast |
|
quote:Je kunt het toch aan de achterkant laten groeien??? Of het in een staartje doen... of een gezichtscorrigerende operatie laten doen zodat je ogen op een plek zitten waar je haar noooooit komt... |
|
quote: Speak for yourself, Jentje! |
|
Yep, net weer gekortwiekt tot 6 mm. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Aha, mmm je ziet wat bleekjes |
|
Meet iedereen z'n haarlengte nou op ofzo :S? Naja ik heb wel kort haar, weet niet hoelang het is in cm's maar t zal wel rond de 10 cm liggen. |
|
quote: bij mij toch wel 2,5 cm. stoere behaarde mannenbenen heb ik wel. |
|
Ik heb halflang haar maar het is groeiende! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Kort haar?? No fucking way Suicide Machine |
|
quote: kom op man, laat nou es een goeie foto zien.. pleeeaaasseeeee |
|
Hier ook nog ff laten zien... quote: |
|
Idem voor Viggo Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Kort genoeg? Een tijdje geleden ben ik er helemaal met de tondeuse overheen gegaan, toen was 't dus nog veel korter. Op metalfestivals voel me altijd best wel gediscrimineerd M'n slaaptekort is echt nauwelijks te zien op deze foto he? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-06-2003 21:01] |
|
quote: Aragorn |
|
quote: ehh..die daaronder is hij ook |
|
quote: Tering! wat een verschil zeg. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: NEE!!! dat meen je niet! |
|
Weer een droom verbrijzelt. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Kort haar Untrue ende makkelijk |
|
het is groeiende, heb een paar jaar de zijkanten kaal gehad en ben dat nu aan het laten groeien, dat is nu 2 cm ofzo. Mijn staart is 20cm ofzo. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: idd |
|
ben het aan het laten groeien. Tis nu ongeveer 20cm lang Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik had eerst lang haar, tot over mijn schouders. Zag er wel mooi uit, maar ik was het na een tijdje toch zat. Toen heb ik het eraf laten knippen, en nu is het iets van 4 cm. Dat bevalt me prima, veel beter zo. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |