|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
voor een smurf weet je wel veel van oude bands. de meeste ken ik dus niet maar ik ben wel erg benieuwd!! Ted Nugent vind ik ook best goed. die live cd gonzo is erg cool. maar mer info over die oudere bands zou zeer gewaardeerd worden door mij. |
|
Alleen Black Sabbath kan mij boeien, de uitvinders van donkere metal. |
|
quote: Ze komen wel grotendeels van voor mijn geboorte Via een kennis die de naam fossiel waardig is kreeg ik ze vaak te horen. Zal zeker wat info plaatsen en verder: iedereen NU Cat Scratch Fever van Ted aanschaffen!!!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
het lijstje van je zegt me helemaal niks. ted nugent daarintegen wel. altijd gaafh gevonden, en die quote van een site: born in Detroit 12-13-48, middle finger first http://www.tnugent.com/tnbio/index.shtml Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb enkele mp3's van "Hayseed dixie". die spelen een country-hilbilly versie van catch scratch fever(en ook van kiss en ac/dc nummers) dat is echt heel cool ook al hou ik eigenlijk niet van country. |
|
quote: Ik heb ooit twee russen een Cowboy versie van Number Of The BEast horen doen. Die was meer dan goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HAHAH Ted Nugent RULES, ik ben gek op die rauwe keihared Rock 'n Roll muziek a la Ted Nugent, Cheap Trick, AC/DC, Rose tattoo, Blackfoot e.d. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 06-12-2003 22:36] |
|
Ik ben blij dat er meer liefhebbers van de Detroit Wildman zijn! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HIj speelde daarvoor nog in "the amboy dukes" ook best geinig als je van zijn solo werk houdt! heb je Rose Tattoo wel eens gecheck is volgens mij de meest aggressieve band ter wereld en dat meen ik echt, moet je hun nummer "astra wally" een op volume 10 draaien en rustig achterover leunen, wedden dat je zop vweer op het puntje van je tenenn staat vol met adrenaline! wat een wereldband! Ik heb nog ergens een single van EXODUS waarop een WERELD cover van "free for all" van ted staat, dat is echt een van de beste covers die ik ooit gehoord heb! EXODUS heeft op hun nieuwe single ook een megavette versie van "dirty deeds done dirt cheap" van AC/DC staan! |
|
als we het dan over de jaren 70 gaan hebben, ikzelf was en ben een enorme fan van the scorpions, ja die van still loving jou enzo. maar dan van hun eerdere werk, en wel voornamelijk: fly to the rainbow1972, was die gereleased(met ulli roth) en daarnaast uiteraard blackout, tokyo tapes(live) en love drive (met michael schenker op solo gitaar)!!! Oud Vuil. |
|
VIRGIN KILLER! VET en ACCEPT maar dat was later, alhoewel hun eerste laat is ook uit 77 geloof ik! |
|
http://www.hayseed-dixie.com/mercantile.html op bovenstaande link kun je volgens mij ergens luisteren naar de country versie van catch scratch fever, . wat zullen jullie mij dankbaar zin! |
|
Pagan Altar iemand? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
'protometal' ? Wordt hier niet gewoon oude hardrock bedoelt? Cream, Hendrix die hoek zeg maar? En wat heeft King Crimson ermee te maken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jacula/Antonius Rex. Italiaanse prog. uit 1969-1979. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik heb een CD van die lui waarop ze enkel AC/DC nummers spelen echt een party kraker HILARISCH! Maar ze kunnen wel spelen als een gek, niet normaal! |
|
Nugent is een lul, maar hij kan helaas wel spelen Blue Uyster Cult heb ik sinds kort ontdekt en is helemaal mijn straatje geworden Black Sabbath heerschtte gewoon de pan uit, jammer dat hun beste zanger een commercie artikel geworden is. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Chelman: en verder: iedereen NU Cat Scratch Fever van Ted aanschaffen!!!!![/quote] Die heb ik nog ergens op vinyl staan geloof ik. Nugent Blackfoot is trouwens ook goed. En ik sta ervan te kijken dat ik t zeg maar Jethro Tull heeft ook nog wel een paar goeie nummers (Fatman, Locomotive Breath) [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 07-12-2003 13:24] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ted Nugent; the great Gonzo. Ik heb die gozer toen met Priest en raven in de Edenhal gezien, maar dat viel tegen. Denny Carmassi (zanger) stond er een beetje bij te klappen, maar ome Ted moest en zou alles toch zingen... Maar die plaat "Great Gonzo live" of zo is echt te gek... Nugent zelf is trouwens ook gek, maar dat terzijde... Scorpions??? Tsja, zijn die nou zo onbekend? In ieder geval is Tokyo Tapes één van de mooiste live-platen ooit, vooral ook hun bewerking van dat Japanse volksliedje, en natuurlijk Uli Roth's soleerwerk voor hij zweverig werd (al blijft het een legendarisch gitarist). Tsja, al die oude namen.. Blue Cheer mag er wel bij, één van de eerste heavier bands uit de USA, en Hawkwind is ook ondergewaardeerd, al zijn ze wel bekender gebeleven, zij het vooral doordat ene Lemmy Kilmister er bij heeft gespeeld... En dat is jammer, want ook Hawkwind zonder Lemmy was bij vlagen prachtig... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Bloodrock, gave band, Manilla Road heeft nog een gave Bloodrock cover gedaan (DOA) Ik, Wil Schuurman |
|
Heaven's Gate Bruce Banner |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
heb ff wat van die nugent geprobeerd maar k vind ut maar niks(ouwe meuk ) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
-styx -focus -ocean -hawkwind -rush -yes vind ik gaaf oud spul http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:allebei zwaar ondergewaardeerd! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |