IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Storm Vorige pagina | Volgende pagina
DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 15-12-2003 18:20 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:06 schreef Hub de Gallier het volgende:ik ken hem niet persoonlijk.Alleen wat geouwehoerd,that's all.


Meneertje persoonlijk gesproken.

Doe dan ook niet de hele tijd zo godvervloekte interessant met je genamedrop in al je replies. Ik denk dat: "...laatst nog even XXXX aan de telefoon gehad..." zo'n 50% de inhoud van je replies vertegenwoordigt, Meneertje persoonlijk gesproken. Zeg dan gewoon waar het op staat; dat je die lui ook niet kent, of dat ze jou gewoon niet moeten.

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 15-12-2003 18:21]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 18:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:20 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Meneertje persoonlijk gesproken.

Doe dan ook niet de hele tijd zo godvervloekte interessant met je genamedrop in al je replies. Ik denk dat: "...laatst nog even XXXX aan de telefoon gehad..." zo'n 50% de inhoud van je replies vertegenwoordigt, Meneertje persoonlijk gesproken.



Domme rukker, je hebt hier pas 4 of 5 keer gepost en je presteert nu al iedereen tegen je op te jagen. Ik snap dat het moeilijk voor je is om door het leven te gaan als een wandelend gedrocht waarvoor zelfs zwervers gillend wegrennen. Ik snap wel dat je toen je klein was iets te veel amfetamines via de navelstreng binnen hebt gekregen. Ik snap wel dat je het niet meer ziet zitten, daarom wil ik je graag helpen om uit je lijden te verlossen.

Oh ja, dat 'domme rukker' opmerking moet je eigenlijk schrappen, rukken vereist namelijk enige vorm van intelligentie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-12-2003 18:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:20 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Meneertje persoonlijk gesproken.

Doe dan ook niet de hele tijd zo godvervloekte interessant met je genamedrop in al je replies. Ik denk dat: "...laatst nog even XXXX aan de telefoon gehad..." zo'n 50% de inhoud van je replies vertegenwoordigt, Meneertje persoonlijk gesproken. Zeg dan gewoon waar het op staat; dat je die lui ook niet kent, of dat ze jou gewoon niet moeten.
Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt dus hou gewoon je mond.Je kent mij niet,je weet niet wat ik doe,je weet niet hoe ik ben dus gewoon smoel houden.
Ik wil nergens interessant doen,dit is een forum waar het de bedoeling is om feiten te posten en te discussieren over muziek.Niet meer en niet minder.Als ik een feit heb over een bepaalde band dan post ik dat.Dan word er gevraagd waar die info vanaf komt en zeg ik gewoon waar dat vanaf komt.That's all.Of jij dit nu interessant vind of niet boeit me geen ene reet.
En om effe terug te komen op dit topic;ik heb nergens gezegd dat ik hen (Satyr en Gylve in dit geval) persoonlijk ken.
Dus waar sta jij dan in dit verhaal met je onnozele post


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 15-12-2003 18:32 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 15 december 2003 18:20 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Doe dan ook niet de hele tijd zo godvervloekte interessant met je genamedrop in al je replies.


Je lijkt wel... jaloers!




DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 15-12-2003 18:48 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Wat nou onnozele post!?

Ik wijs je er alleen even op dat je er persoonlijk wel erg prat op gaat dat je 95% van de black metal scene dagelijks persoonlijk jou telefoon helemaal platbelt! Allemaal heel erg imponerend en oei wat ben ik persoonlijk onder de indruk van jou persoonlijk. Maar dit staat een beetje in schril contrast met dat je iemand afzeikt die zegt dat Gylve (je mag ze blijkbaar ook nog persoonlijk tituleren!) en Satyr 'grootmachten' noem, omdat dit ze teveel zou ophemelen. Jij hemelt jezelf op!

Slappe lul!



Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 15-12-2003 18:56 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Die heren van Storm hebben zeggen en schrijven 1 chanson zelf geschreven en dat is Noregsgard, die tekst van Oppi Fjellet hebben ze ook zelf geschreven en is zwaar belachelijk te noemen. Het zijn overigens geen kinderliedjes maar gewone folkliedjes die iedereen in Noorwegen kent, dat ze toevallig op de kleuterschool al aangeleerd worden, wil niet zeggen dat het kinderteksten zijn als klein klein kleutertje, for eksempel, die teksten gaan gewoon over Noorwegen en het noorse volk,gezond nationalisme laten we maar zeggen.


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


' '
Usericon van ' '
Posted 15-12-2003 18:59 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Met alle respect voor Hub de Gallier, een van de weinige mensen die hier puur en alleen zit om de juiste redenen (metal, muziek!); maar ik vind dat de heer DeadBitchFuck wel degelijk een prima punt maakt. Namelijk dat je wat dit betreft wat opschepperig overkomt.

En ik snap ook nog steeds niet waar je kritiek jegens mij op sloeg (omdat ik Satyr en Fenriz grootmachten noemde). En zeggen "je snapt het niet, laat maar" is natuurlijk een beetje flauw.

Maar goed; ik aas niet op ruzie, provocaties of uitleg. Laten we het snel weer over Storm hebben, Oppi Fjellet!


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-12-2003 19:00 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

De muziek is wel gaaf.. ik kan alleen de zang voor geen meter uitstaan, dus het staat hier niet vaak op.



' '
Usericon van ' '
Posted 15-12-2003 19:02 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 15 december 2003 18:56 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Die heren van Storm hebben zeggen en schrijven 1 chanson zelf geschreven en dat is Noregsgard, die tekst van Oppi Fjellet hebben ze ook zelf geschreven en is zwaar belachelijk te noemen.


Ik denk dat je Storm iets te serieus benaderd. Het zijn pakkende vrolijke melodie-en, zelf bedacht of niet; en de tekst van Oppi Fjellet is natuurlijk om dezelfde reden natuurlijk ook prachtig en geniaal te noemen.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 15-12-2003 19:09 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Die zelfbedachte tekst van Oppi Fjellet is achterlijk en debiel, het kind van 5 kan ook zo'n tekst schrijven, maar ja, je moet natuurlijk wel Noors kunnen lezen.



Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


' '
Usericon van ' '
Posted 15-12-2003 19:21 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik weet wat het betekent en deel je mening niet.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 15-12-2003 19:25 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 19:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Sorry maar deze tekst is echt van een niveau waar mijn 6 jarige nichtje zich voor zou schamen.

Helaas, laten we eerlijk wezen, metal en BM in het bijzonder puilen uit van slechte teksten. Enkele notabele uitzonderingen daargelaten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-12-2003 19:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:59 schreef ' ' het volgende:
Met alle respect voor Hub de Gallier, een van de weinige mensen die hier puur en alleen zit om de juiste redenen (metal, muziek!); maar ik vind dat de heer DeadBitchFuck wel degelijk een prima punt maakt. Namelijk dat je wat dit betreft wat opschepperig overkomt.

En ik snap ook nog steeds niet waar je kritiek jegens mij op sloeg (omdat ik Satyr en Fenriz grootmachten noemde). En zeggen "je snapt het niet, laat maar" is natuurlijk een beetje flauw.

Maar goed; ik aas niet op ruzie, provocaties of uitleg. Laten we het snel weer over Storm hebben, Oppi Fjellet!
Ik heb nergens kritiek jegens jou persoonlijk geuit.Noch was het mijn bedoeling om jou persoonlijke aan te vallen.Hier heb je mij dan ook verkeerd in begrepen(wat ik reeds eerder al zei maar waar ik blijkbaar niet in begrepen werd).
Verder is dit tenslotte een forum en op een forum worden topics (in dit geval metal)besproken en word er gediscussieerd aangaande meningen en feiten.Het ging mij erom dat te vaak enkele muzikanten van "grotere" bands op een voetstuk worden gezet waar dat niet nodig is (naar mijn bescheiden mening).En hierover heb ik dus op de vorige pagina van dit topic mijn mening gegeven.Het was dus GEEN persoonlijke aanval...ik ken je namelijk verder niet eens dus het zou ongegrond geweest zijn van mij als ik jou wel had "aangevallen".
Hopefully I made myself clear

Nu in het algemeen:zoals reeds eerder verteld;ik zeg het niet om opschepperig over te komen.Als ik geen bron noem word er uiteraard naar gevraagd.Er word Altijd naar een bron gevraagd.Zonder bron waar de info vanaf komt geen betrouwbaar bericht/feit.En die bron kan zijn een bericht ergens op een site,een mailtje,een flyer...of in sommige gevallen van de betrokken muzikanten zelf.Ik hoef dus niet opschepperig te doen want de meesten hier ken ik niet eens persoonlijk net zo min als dat anderen mij persoonlijk kennen (enkele uitzonderingen daar gelaten).Het heeft dus geen zin om op te scheppen bij "anonieme" mensen.En degenen die mij wel persoonlijk kennen weten dat ik nergens hier op ZM me anders voor heb gedaan dan dat ik werkelijk ben en dus ook niet mezelf beter voor wil doen door te zeggen dat ik sommige mensen persoonlijk ken.
En als mensen me dan nog opschepperig,irritant of wat dan ook vinden dan zeg ik
Ik blijf gewoon mezelf zoals ik al 28 jaar ben en zoals ik ook de rest van mijn leven zal blijven.Ik blijf hier ook mijn eerlijke mening geven overal en ik blijf ook op waarheid beruste feiten posten zoals ik altijd al heb gedaan.
Bevalt het je niet dan sla mijn post gewoon over!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 15-12-2003 23:42 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Ter algemene informatie: Hub heeft net de koningin van Engeland aan de lijn gehad, even persoonlijk met haar gesproken over de toestanden in de wereld, waarna hij haar doorverbond met president Chiraq van Frankrijk. Er ontstond even wat verwarring toen Hub wat telefoonnummers doorelkaar haalde, maar dat is m niet te verwijten aangezien op zijn antwoordapparaat zowel Gylve (Fenriz), Simon (Wongraven/Satyr) als Elvis (Presley) een persoonlijk berichtje hadden ingesproken. Na enige telefoontjes naar Dead (ex-Mayhem) werd echter de hele zooi opgehelderd, en kunnen wij al onze lezers gerust stellen. Er is dankzij Hubs inzet weer orde en rede in de wereldpolitiek en in de blackmetalscene. Welterusten.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-12-2003 23:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 23:42 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ter algemene informatie: Hub heeft net de koningin van Engeland aan de lijn gehad, even persoonlijk met haar gesproken over de toestanden in de wereld, waarna hij haar doorverbond met president Chiraq van Frankrijk. Er ontstond even wat verwarring toen Hub wat telefoonnummers doorelkaar haalde, maar dat is m niet te verwijten aangezien op zijn antwoordapparaat zowel Gylve (Fenriz), Simon (Wongraven/Satyr) als Elvis (Presley) een persoonlijk berichtje hadden ingesproken. Na enige telefoontjes naar Dead (ex-Mayhem) werd echter de hele zooi opgehelderd, en kunnen wij al onze lezers gerust stellen. Er is dankzij Hubs inzet weer orde en rede in de wereldpolitiek en in de blackmetalscene. Welterusten.


met 8 posts op het forum weet je je wel te profileren he!

als je niks te zeggen heb, zeg dan ook niks!


I Find That I Am Not There...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-12-2003 23:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die's waarschijnlijk een muurder; die weten niet beter.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-12-2003 23:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

best een grappig verhaaltje; Alleen jammer dat het niet echt ergens op slaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-12-2003 23:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 23:47 schreef rvanderholst het volgende:
met 8 posts op het forum weet je je wel te profileren he!

als je niks te zeggen heb, zeg dan ook niks!


Ik vind hem wel vermakelijk eigenlijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


' '
Usericon van ' '
Posted 16-12-2003 0:49 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 15 december 2003 19:34 schreef Chelman het volgende:
Helaas, laten we eerlijk wezen, metal en BM in het bijzonder puilen uit van slechte teksten. Enkele notabele uitzonderingen daargelaten.


Black Metal? Black Metal mijn reet. Folk metal, met een knipoog.

"And if you ever smell christian blood up in the mountains, then get your axe and... chop them down!"

Als je daar de humor niet van in ziet ben je erg jammer.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 16-12-2003 11:30 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 15 december 2003 23:42 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ter algemene informatie: Hub heeft net de koningin van Engeland aan de lijn gehad, even persoonlijk met haar gesproken over de toestanden in de wereld, waarna hij haar doorverbond met president Chiraq van Frankrijk. Er ontstond even wat verwarring toen Hub wat telefoonnummers doorelkaar haalde, maar dat is m niet te verwijten aangezien op zijn antwoordapparaat zowel Gylve (Fenriz), Simon (Wongraven/Satyr) als Elvis (Presley) een persoonlijk berichtje hadden ingesproken. Na enige telefoontjes naar Dead (ex-Mayhem) werd echter de hele zooi opgehelderd, en kunnen wij al onze lezers gerust stellen. Er is dankzij Hubs inzet weer orde en rede in de wereldpolitiek en in de blackmetalscene. Welterusten.



Oh, er is er eentje op z'n tenen getrapt.

Het wereldje is klein. Hij kent ze, jij niet. Face it. En ipv hier de internet-warrior uit te hangen, regel je maar een afspraak met hem. Als ie geen bronnen vermeld, zou je toch zitten lullen van 'Hoe weet je dat zo zeker dan?'.


En laat ons nu verder over bv. de 'meezingbaarheid' van Storm ouwehoeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 16-12-2003 11:33]


Je kan me de bout hachelen!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-12-2003 12:36 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Mr. Cuntreaper heeft gelijk (u studeert ook Noors, niet)
De teksten komen op ons wellicht kinderachtig over, maar in Noorwegen worden dit soort dingen gewoon anders benaderd.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-12-2003 17:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 23:42 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ter algemene informatie: Hub heeft net de koningin van Engeland aan de lijn gehad, even persoonlijk met haar gesproken over de toestanden in de wereld, waarna hij haar doorverbond met president Chiraq van Frankrijk. Er ontstond even wat verwarring toen Hub wat telefoonnummers doorelkaar haalde, maar dat is m niet te verwijten aangezien op zijn antwoordapparaat zowel Gylve (Fenriz), Simon (Wongraven/Satyr) als Elvis (Presley) een persoonlijk berichtje hadden ingesproken. Na enige telefoontjes naar Dead (ex-Mayhem) werd echter de hele zooi opgehelderd, en kunnen wij al onze lezers gerust stellen. Er is dankzij Hubs inzet weer orde en rede in de wereldpolitiek en in de blackmetalscene. Welterusten.
Zo'n opmerking zegt meer over jou dan over mij.Ooit,als je later groot bent zul je lachen om alle stommiteiten die je hier post.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 16-12-2003 23:17 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht


Dan moet je mij toch eens uitleggen waarom jij bepaalde mensen die je, naar eigen zeggen,

quote:
Op 15 december 2003 18:29 schreef Hub de Gallier het volgende:...ik heb nergens gezegd dat ik hen (Satyr en Gylve in dit geval) persoonlijk ken.


persoonlijk niet kent, toch bij de voornaam denkt te moeten noemen. Is dit

a) om stoer te doen,
b) om indruk te maken, of
c) dient het een hoger doel dat ik -dat moet ik toegeven- niet snap.

Je moet toch ook inzien dat -indien het je werkelijk zou gaan om het verstrekken van informatie- het bij de gewone voornaam noemen van mensen die voornamelijk bekend zijn voor hun artiestennaam, de duidelijkheid van de informatie niet echt bevordert.

Je wekt hierdoor echter weldegelijk de indruk dat je de stoerste insider van het hele forum bent, en op persoonlijke voet staat met de halve black metal wereld. En aangezien dit -volgens je eigen woorden- niet zo is, denk ik dat ik veilig kan stellen dat je een opschepper bent.


Voor iedereen die ook graag -net als Hub- de black metal scene wil kunnen aanspreken alsof het zijn/haar beste vrienden waren;

http://skandinavisk.mysteria.cz/scene.htm




[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 16-12-2003 23:21]


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 17-12-2003 7:34 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

jaloehoers...



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen