IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Storm Vorige pagina | Volgende pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 17-12-2003 7:49 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Is Panda weer tot leven gewekt???


Op je knie en pijp voor genade!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-12-2003 9:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 23:17 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Dan moet je mij toch eens uitleggen waarom jij bepaalde mensen die je, naar eigen zeggen,



persoonlijk niet kent, toch bij de voornaam denkt te moeten noemen. Is dit

a) om stoer te doen,
b) om indruk te maken, of
c) dient het een hoger doel dat ik -dat moet ik toegeven- niet snap.

Je moet toch ook inzien dat -indien het je werkelijk zou gaan om het verstrekken van informatie- het bij de gewone voornaam noemen van mensen die voornamelijk bekend zijn voor hun artiestennaam, de duidelijkheid van de informatie niet echt bevordert.

Je wekt hierdoor echter weldegelijk de indruk dat je de stoerste insider van het hele forum bent, en op persoonlijke voet staat met de halve black metal wereld. En aangezien dit -volgens je eigen woorden- niet zo is, denk ik dat ik veilig kan stellen dat je een opschepper bent.


Voor iedereen die ook graag -net als Hub- de black metal scene wil kunnen aanspreken alsof het zijn/haar beste vrienden waren;

http://skandinavisk.mysteria.cz/scene.htm



Je blijft toegeven aan je eigen stommiteiten
Ten eerste;Satyr is niet zijn echte naam,die ken ik niet eens...of heb je mij ergens zijn echte naam zien noemen?Dacht het dus van niet.
En Gylve,tsja die naam staat ook op cd's en zo kun je hem dus ook gewoon noemen.Want,zoals jij misschien niet weet, is dat Fenris en Gylve beide veel gebruikte namen zijn voor dezelfde persoon.Lees er maar eens wat interviews op na,bekijk de website van Darkthrone maar eens,lees de aankondigingen maar als hij weer eens DJ is bij een metalconcert.Ik heb dus verder geen reden om hem zo te noemem buiten het feit dat hij gewoon zo heet.Reden genoeg dus....ik ga dan toch voor antwoord c uit jouw meerkeuze-antwoorden;namelijk hetgeen JIJ niet snapt!!!

En nogmaals,ik heb het ook al eens in een van mijn vorige posts gezegd;jij kent mij helemaal niet,weet helemaal niets over mij dus je hebt eigenlijk helemaal geen recht van spreken.Natuurlijk probeer je jezelf te bewijzen door hier stoere praat te doen vanachter je computer.Als je werkelijk mij niet kan uitstaan kom dan gewoon eens ergens naar een optreden en spreek me gewoon aan (je weet tenslotte blijkbaar al veel van mij dus moet je mij ook wel herkennen).

Verder komt het er eigenlijk alleen maar op neer dat jij gewoon jaloers bent omdat ik toevallig enkele (en ik zeg duidelijk "enkele" en dus niet "iedereen") mensen uit de blackmetal wereld ken.Ik hou me zelf vanaf 1990/1991 bezig met de blackmetal en heb veel aan tapetraden e.d. gedaan,heb geholpen met distribueren van cd's/lp's/ep's,heb geholpen met organiseren van concerten,doe al jaren en jaren interviews en op al deze manieren kom je in contact mt mensen.Met sommige hou je contact,met andere niet.En diegene waar je contact mee houd,daar onstaan soms vriendschappen uit.
Nou weet ik ook dat iemand zoals jij dit toch weer niet zal begrijpen maar zoals eerder ook al eens gezegd;dat zegt meer over jou dan over mij

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-12-2003 9:24]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 9:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hub! Hou op met happen GVD!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-12-2003 9:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 9:22 schreef Chelman het volgende:
Hub! Hou op met happen GVD!
Sorry haha Kan me best wel ergeren aan zulke mensen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-12-2003 11:42 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

@Campske Heb je 'm nu al?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 17-12-2003 12:11 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 9:22 schreef Chelman het volgende:
Hub! Hou op met happen GVD!



Ja, dat vind ik nou ook! Je kan je energie toch wel beter besteden dan antwoorden te schrijven naar een of andere onbeschofte eikel die niets beters te doen heeft dan jou in het openbaar aan te vallen, terwijl hij jou niet eens kent. Zulke klootzakken moet je gewoon negeren!!!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-12-2003 12:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 december 2003 9:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Je blijft toegeven aan je eigen stommiteiten
Ten eerste;Satyr is niet zijn echte naam,die ken ik niet eens...

Sigurd Wongraven


Zenial


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2003 12:15 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-12-2003 12:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ja, wij zijn goede vrienden, Sigurd en ik


Zenial


Voske
Usericon van Voske
Posted 17-12-2003 12:19 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 12:15 schreef irritante klootzak het volgende:






POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2003 12:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Voske snapt het....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Voske
Usericon van Voske
Posted 17-12-2003 12:24 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 12:23 schreef irritante klootzak het volgende:
Voske snapt het....


You bet your sweet hairy ass!!



POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


Voske
Usericon van Voske
Posted 17-12-2003 12:25 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 12:16 schreef Zenial het volgende:
Ja, wij zijn goede vrienden, Sigurd en ik


Wij zijn goede vrienden, Irritante Klootzak en ik


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2003 12:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, als Voske zijn Zweedse black metal makkers eens achterlaat voor een fijn glaasje wodka op de geile hoeve komt alle sin orde...

maargoed, je weet wel hoe dat gaat he? al de mensen in de Zweedse black metal scene kunnen niet genoeg van hem krijgen, daarom blijft ie er maar wonen...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Voske
Usericon van Voske
Posted 17-12-2003 12:35 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 12:29 schreef irritante klootzak het volgende:
ja, als Voske zijn Zweedse black metal makkers eens achterlaat voor een fijn glaasje wodka op de geile hoeve komt alle sin orde...

maargoed, je weet wel hoe dat gaat he? al de mensen in de Zweedse black metal scene kunnen niet genoeg van hem krijgen, daarom blijft ie er maar wonen...





Beter een goede Zweed dan een verre vriend! Maar goed, de Vos zal met zijn wilde haren -maar niet zijn streken- waarschijnlijk in februari weer eens bij de Hoeve op de wodka komen! Sluit je dochters maar vast op!!





POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2003 12:37 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

fijn zo...


ik zal zwendelaer vast waarschuwen dat hij de paarden uit de wei haalt! Die beesten hebben sinds de vorige keer dat je een beetje "opgewonden" werd al geneog te verduren gehad...


Brennevin and Bitches!!!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Voske
Usericon van Voske
Posted 17-12-2003 12:51 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

En dat zeg jij! Ik weet nog dat we jou een keer met twee man moesten tegenhouden toen jij de term 'een broodje schaap' wel wat al te letterlijk nam. Maar goed, mijn beste dierenvriend, waarschijnlijk heffen wij het glas reeds in de prille maandstonde van het nieuwe jaar.


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2003 13:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

we zullen het glas en het blik heffen!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


' '
Usericon van ' '
Posted 23-12-2003 14:52 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het nummer 'Oppunder Skrent og Villmark' dat niet op de Nordavind cd staat maar op een sampler van Moonfog is ook erg gaaf trouwens!


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-01-2004 11:15 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

heh... ik vind een cover van Glittertind van "Mellom bakkar og berg", hij is een stukje langzamer.



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-09-2004 9:45 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Godverdomme jonks!!! voor iedere STORM liefhebber is er dus nu de volledige cd van GLITTERTIND!!

http://www.zwaremetalen.com/recensie/3007.html


I Find That I Am Not There...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2004 10:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat klinkt interessant.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-09-2004 10:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik krijg vandaag de promo van Glittertind binnen. Heb al veel veelbelovende dingen gehoord over deze band (1-mansband van iemand van 19 die alles zelf doet)


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-09-2004 10:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Glittertind ga ik zeker bestellen! Een lekkere pot melodieuze folkmetal op z'n tijd is nooit verkeerd.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2004 10:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen