|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
was toch die band met die hele show erbij. Wel eens wat van geluisterd toen ik nog boeking werk deed. Show schijnt leuk te zijn maar ik vond de muziek niet veel aan. |
|
Wel een interessante band, op cd niet veel aan maar live tof! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik vind het een erg leuke band. Leuke, verfrissende muziek en zeker de complete live show is geniaal! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wie gat er weg dan? |
|
geweldige show heeft die band !!!! goeie zanger en mooie + goeie bassiste... [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 08-12-2003 15:31] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Geen flauw idee, maar ik kreeg daarnet een mailtje van de zanger (geloof ik), of ik nog behoefte had aan een band. Eens effe kijken wat t is natuurlijk. Zag wat foto's met een hoog show-gehalte idd. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
wanneer kom je de london city halen? |
|
Goeie band met mooie show |
|
quote: Wanneer heb je tijd? Heb wel de 17e nog een tentamen, dus ik zit door de week vrijwel helemaal vast, weekend is makkelijker... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Hele vette band, en idd , de liveshow is echt geniaal.Heb ze vorig jaar gezien bij een optreden op helloween in doornroosje, erg vet. En de zangeres mag er ook wezen (goede reden om in die band te spelen . geloof trouwens wel dat ze net een kind gekregen heeft) |
|
quote:daar was ik ook de zaal was echt vet aangekleed, alleen die poppetjes die de hele tijd voor je gingen staan en raar kijken vond ik irritant... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
en ik was daar ook (had alleen miranderijntje gezien trouwens daaro). De show was idd erg leuk. Maar kan me goed voorstellen dat er op cd geen ruk aan is. |
|
Ik heb de cd, en ik moet zeggen dat ik m erg vet vind, hij zit regelmatig in de cdspeler |
|
Liselotte (de bassiste / zangeres) is er dus mee gestopt, ze zoeken een bassist(e) |
|
quote:Is hun thuisbasis nog steeds Den Bosch? (dat was het toch, meen ik?) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb ze afgelopen zomer op Jamrock gezien, niet echt mijn muziek... |
|
quote:Komende zaterdag middag heb ik tijd. |
|
quote: Oew! Lijkt me een vrouw naar mijn hart *damn, ze is ermee gestopt* Ik heb er maar ergens één nummer van, moeilijk om erover te oordelen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-12-2003 9:31] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: dat maakt de band meteen een stuk minder interessant. waarom is ze ermee gestopt? |
|
Liselotte (en Kristoffer) zijn in blijde verwachting van hun eerste kind. |
|
t is wel een goede live band hoor! met een erg mooie show, helemaal aangekleed met kostuums en een uitgebreid decor (althans, vorig jaar tijdens de rock opera die ze uitvoerden). voor de rest ligt het een beetje in de prog metal sfeer |
|
quote: dat vind ik geen reden om je carriere op te geven, maar goed, jammer is het wel. |
|
Ik heb geen idee of dit een tijdelijke stop bij Cirrha Niva is of een definitieve. zo'n kleine erbij is toch een behoorlijke verandering in je gezinsleven en als je dan ook nog beiden in een band speelt, waarvan 1 in het buitenland..... |
|
ik hoop dat ze kiest voor een tijdelijke stop, kan me niet voorstellen dan ze nogmaals iemand vinden met haar zang kwaliteiten. |
|
quote: Van hoelaat tot hoe laat? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |