|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Tussen 18.00 en 19.00 uur ergens. |
|
quote: Hee Mariska Thenks voor de review trouwens over de metalbash (sorry voor het offtopic geneuzel) |
|
Nou, dat wordt waarschijnlijk toch een nieuwe band zoeken... Vanwege dat tentamen de 17e gaan ze verder zoeken. Ach ja, vette pech. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
dus je laat die kans liggen omdat je een tentamen hebt? het is maar hoe graag je wilt natuurlijk. zunde |
|
quote: Nou, niet zozeer dat ik die kans laat liggen (ik ben afhankelijk van een niet al te vette studiebeurs, als ik mn punten niet haal kan ik t wel vergeten ), daarom zei ik dat ik na de 17e langs zou komen. Toen kreeg ik als antwoord dat ze even verder gingen zoeken. Had me wel leuk geleken om weer eens in een band te zitten, maar om mn inkomen op het spel te zetten voor een band waarvan niet eens zeker is of a)ze me willen hebben, en b) ik er bij wil, leek me niet zo'n geweldig idee. maar ja, wel zunde ja Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Rosmalen geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 11-12-2003 13:37] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
After a year of hard work, we now have approximately 45 minutes of music ready! The music is becoming pretty heavy, with a slighty theatrical touch, and groovy rhythms. Early March we will have a demo ready for one of the songs, entitled "Character in Sepia", a song of approximately 12 minutes. Soon we will create a sub-website for this new project. One of the first updates will be a studio report written by drummer Tommy and guitarist Carlo about the demo recordings 'Sneak listening' try-out concerts Spring 2005 Between March and May, we will play 4 try-out concerts to present you the new band line-up, and to try out newly composed music for the upcoming project. This is your chance to get a sneak listening on the new material, so we hope to welcome you on one of the following dates: Date Venue City Country Comment March 11 de Peppel Zeist NL undefined postponed April 9 Tavenu Waalwijk NL May 7 Spirit of 66 Verviers BE May 13 WII s'-Hertogenbosch NL postponed to May 27 So far the latest news from the Cirrha Niva camp. See you out there! Greetings... Tommy Ik ben hier heel erg nieuwsgierig naar, heb deze band in 2002 in een kerk zien spelen tijdens novemberrain festival in Zwolle met hun show 'liaison de la morte'. Erg onder de indruk van deze band en sinds kort weer druk bezig met beluisteren. |
|
Ja ik ben ook erg benieuwd, ik vond de 1e cd echt geweldig. Heb ze eens gezien bij een halloween optreden in Nijmegen, ook dat was fantastisch. |
|
quote:daar was k ook bij.... t was inderdaad super!! gaver dan de shows zonder toneel dingen erbij in het voorprogramma van evergrey wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Oh cool! Dat heeft even geduurd zeg! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zekerss. Eens kijken of ik die in eind mei mee kan pakken, als het niet op de zaterdag valt. Te lui om te kijken hehe. |
|
De guys van cirrha niva hebben een heel nieuw nummer op hun myspace gezet...Nieuw nummer met een nieuwe zanger... Wat vinden jullie ervan ?? www.myspace.com/cirrhaniva |
|
De Groot ja! Altijd al een te gekke zanger gevonden (Almelooooo ). Vanavond met Neon Black te checken in Popfront (Zwolle). Nieuwe CN-nr klinkt met em ook gaaf ja! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-02-2009 19:26] |
|
|
|
Ik was vrijdag helaas te laat op Progpower maar het optreden scheen in tegenstelling tot de nieuwe plaat niet al te best geweest te zijn. En toch ben ik benieuwd naar beiden.. |
|
in een grijs verleden hebben ze nog een keer gevraagd of ik de keyboards wilde doen leuk dat ze weer wat nieuws hebben |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |