IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : koop/huurhuis Vorige pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-10-2001 22:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hou morgen je mailbox maar in de gaten dan


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-10-2001 22:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 18 oktober 2001 22:28 schreef Lady Rose het volgende:
En Lord, ik raad je een gesprek met een adviseur aan. Mail me maar met wat gegevens en dan maak ik wat berekeningen voor je.

Ik raad God ook een gesprek met een adviseur aan.



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 18-10-2001 22:36 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

God mag me ook wel mailen hoor. Ik geef advies over allerlei onderwerpen.

If u need advice about life or death, just mail Lady Rose.



bla...bla...bla...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-10-2001 22:41 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-10-2001 13:48 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Sabrina,

ik ben vergeten wat spullen mee te nemen naar de zaak, dus ik zal na je vakantie nog wel ff contact met je opnenen. (ik ben toch niet vanplan om binnen 4 weken te verhuizen )


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-10-2001 14:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Een camper is misschien ook een uitkomst... Alleen een beetje klein. Ik hou van grote huizen met nog grotere tuinen er bij... Zo'n huis waar je toch alleen kan zijn ook al is de hele familie thuis. In ons huidige huis gaat dit niet zo lekker. Tenzij je snoeiharde muziek aanzet zodat je andere muziekbronnen niet hoort. Nadeel is dan alleen dat mensen gaan klagen.



Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 19-10-2001 14:23 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Huurhuis valt op dit moment inderdaad iets duuder uit.. Voordeel daarvan is, dat als je geiser ontploft je een nieuwe krijgt. e.d.

Huurhuis mag je zoveel aan doen als je wilt, als je het maar in de oude staat terugbrengt wanneer je eruit gaat, mits de volgende bewoner het wil laten zitten. Maar volgens mij is dat wel bekend, en is er al besloten dat het een koophuis wordt..

maja, whatever ja


God hates us all ! God hates us all !


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-10-2001 19:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2001 13:48 schreef Lord Morgoth het volgende:
Sabrina,

ik ben vergeten wat spullen mee te nemen naar de zaak, dus ik zal na je vakantie nog wel ff contact met je opnenen. (ik ben toch niet vanplan om binnen 4 weken te verhuizen )


Maandag mag ook hoor. Dn heb ik avonddienst tot 21:00 uur. Het is meestal rustig 's avonds dus dan kan ik wel wat voor je berekenen als je wilt


bla...bla...bla...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-10-2001 19:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Lady Rose, bij deze nogmaals bedankt voor je advies


Bazzio Attacks!!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-10-2001 19:28 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Had je er wat aan? Of kwam het advies net te laat?


bla...bla...bla...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-10-2001 19:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

nee hoor, je antwoord bevestigd dat ik toch een goeie keus heb gemaakt.


Bazzio Attacks!!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-10-2001 21:24 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Hirogen en ik hebben een huurflat. Op zich niets mis mee, behalve de bovenburen dan. Tjemig wat kunnen die een kabaal maken, maar ze denken waarschijnlijk hetzelfde over ons.

We zijn nog lang niet van plan om een huis te kopen, even wachten tot de koophuizen iets goedkoper worden.
Als je in het oosten van Nederland woont, heb je ook nog de optie om in Duitsland een huis te kopen. Die zijn vaak goedkoper en groter. Ik ben alleen bang dat ik Hirogen niet zover krijg dat hij naar Duitsland wil verhuizen. Hij is niet zo gek van Duitsland.(m.u.v. M. Schumacher dan).


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2001 21:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2001 21:24 schreef Vampire_girl het volgende:
Hirogen en ik hebben een huurflat. Op zich niets mis mee, behalve de bovenburen dan. Tjemig wat kunnen die een kabaal maken, maar ze denken waarschijnlijk hetzelfde over ons.

We zijn nog lang niet van plan om een huis te kopen, even wachten tot de koophuizen iets goedkoper worden.
Als je in het oosten van Nederland woont, heb je ook nog de optie om in Duitsland een huis te kopen. Die zijn vaak goedkoper en groter. Ik ben alleen bang dat ik Hirogen niet zover krijg dat hij naar Duitsland wil verhuizen. Hij is niet zo gek van Duitsland.(m.u.v. M. Schumacher dan).

Is het in Enschede moeilijk een appartementje te krijgen ?
Waarschijnlijk ga ik per eind januari een appartementje zoeken.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-10-2001 21:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 19 oktober 2001 21:37 schreef Jenje het volgende:
Is het in Enschede moeilijk een appartementje te krijgen ?
Waarschijnlijk ga ik per eind januari een appartementje zoeken.


Niet als je de juiste personen kent. Mijn vriendin heeft mijn flatje geregelt bij Domijn. Anders had ik nog wel langer moeten wachten op een aanbod.

Volgens mij is de wachtlijst op dit moment niet zo lang meer, (na de vuurwerkramp was het echt moeilijk om aan een appartement te komen).


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2001 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik ben nog niet 100% zeker of ik in Enschede kan blijven (ivm stage)


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-10-2001 18:18 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Enschede

Er zijn wel Kamers te krijgen.
Huren tja dan moet je geluk hebben of niet zo kieskeurig zijn.

mzzl


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 22-10-2001 22:34 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Ik wil 'n kamer in Enschede, een grote, 't liefst gewoon een zolder van een huis...


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 22-10-2001 22:37 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Enschede RULEZ


Heads I win, tails you lose


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-10-2001 22:43 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Wel nee. Alkmaar is the place to be hahaha


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2001 0:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hoor
Ik woon sinds 6 jaar in Enschede, en het zal me veel moeite kosten hier weer weg te gaan.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-10-2001 1:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Het probleem met huren in rotterdam is a. dat het veelste duur is en b. dat er bijna nix meer te huren is en bijna alle vrije huizen koopwoningen zijn.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen