|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb geen geld voor een kaartje, en tis nu uitverkocht volgens mij Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
zo kan ie wel weer |
|
Jah ik ga me nu zekerste weten vermaken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Ik mis de zin: En je krijgt er gratis een gave verrassing bij! zo kan ie wel weer |
|
quote: Desnoods nemen we een verrassing mee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik ga voor ongeveer de 20e keer, maar James blijft aardig kut om te horen live, maarja ik ben muzikant en ga dus voor de muzikanten.....J.Petrucci [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 12-01-2004 22:39] |
|
quote: Ja, die is zeker goed.. En Portnoy zo kan ie wel weer |
|
quote: ok, de hele band dan!!!!! |
|
Inderdaad de band, daar gaan we voor.. Hoewel ik het niet erg zou vinden als er een drumsolootje op het programma staat zo kan ie wel weer |
|
quote: hehehe, en een gitaarsolooke is ook nie verkeerd..... |
|
zeker niet Wordt smullen (zowel van dat menu als van de muziek ) zo kan ie wel weer |
|
sta je in de arena?????? misschien ff een pilsje scoren |
|
quote: Jup! Anders kan je het niet goed zien he Is goed.. Post wel ff pic in foto topic Edit: Ben het jonge broekie (17) in Sun Caged shirt [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 13-01-2004 0:04] zo kan ie wel weer |
|
Jeeeej!!! ik heb een kaartje!! Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
Goed zo, Maar op de live cds van DT vind ik James ook goed om aan te horen, maar we zullen zien wat hij ervan bakt. |
|
Ik heb voor mijn verjaardag een kaartje gehad , ik zit in vak Df, rij 21. Stoel 17 als je het wil weten Do or do not. There is no try. |
|
Jaja, ik ga ook wederom naar Dream Theater ! Kan niet wachten, want hun laatste album vind ik echt Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Zin in! |
|
Prelisten party We zijn nu bij awake ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik niet!!!! maar ik denk dat ik toch ff langskom..... |
|
quote: Ehrr..jah |
|
Ik heb nog een veldkaart over mensen, als iemand deze wil hebben, ik ben per email bereikbaar. |
|
Ik ga niet....... geen geld, heb alles aan ESSENT kunnen geven hehe |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |