![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb geen geld voor een kaartje, en tis nu uitverkocht volgens mij ![]() Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl ![]() |
|
zo kan ie wel weer ![]() |
|
Jah ik ga me nu zekerste weten vermaken ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ik mis de zin: En je krijgt er gratis een gave verrassing bij! ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
quote: Desnoods nemen we een verrassing mee ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik ga voor ongeveer de 20e keer, maar James blijft aardig kut om te horen live, maarja ik ben muzikant en ga dus voor de muzikanten.....J.Petrucci ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 12-01-2004 22:39] ![]() |
|
quote: Ja, die is zeker goed.. En Portnoy ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
quote: ok, de hele band dan!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Inderdaad de band, daar gaan we voor.. Hoewel ik het niet erg zou vinden als er een drumsolootje op het programma staat ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
quote: hehehe, en een gitaarsolooke is ook nie verkeerd..... ![]() ![]() |
|
zeker niet ![]() Wordt smullen ![]() (zowel van dat menu als van de muziek ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
sta je in de arena?????? misschien ff een pilsje scoren ![]() ![]() |
|
quote: Jup! Anders kan je het niet goed zien he ![]() Post wel ff pic in foto topic Edit: Ben het jonge broekie (17) in Sun Caged shirt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 13-01-2004 0:04] zo kan ie wel weer ![]() |
|
Jeeeej!!! ik heb een kaartje!! ![]() ![]() ![]() ![]() Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl ![]() |
|
Goed zo, ![]() Maar op de live cds van DT vind ik James ook goed om aan te horen, maar we zullen zien wat hij ervan bakt. ![]() |
|
Ik heb voor mijn verjaardag een kaartje gehad ![]() Stoel 17 als je het wil weten ![]() Do or do not. There is no try. ![]() |
|
Jaja, ik ga ook wederom naar Dream Theater ! Kan niet wachten, want hun laatste album vind ik echt ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
Zin in! ![]() ![]() |
|
Prelisten party ![]() ![]() We zijn nu bij awake ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ik niet!!!! maar ik denk dat ik toch ff langskom..... ![]() |
|
quote: Ehrr..jah ![]() ![]() |
|
Ik heb nog een veldkaart over mensen, als iemand deze wil hebben, ik ben per email bereikbaar. ![]() |
|
Ik ga niet....... geen geld, heb alles aan ESSENT kunnen geven hehe ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |