|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het liefst voor mijn inkoopprijs, 40 euro, maar voor minder doe ik hem ook weg. |
|
quote:hmzz,denk er nog even over na.....heb mijn stufi nog niet gehad wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ok, ik woon in Bodegraven, maar kan wel wat metertjes reizen om dat kaartje te verpatsen. |
|
quote: als gij zo'n 40 euro aan essent heb moeten betalen, dan heb je toch een lage maandlast gehad, denk ik *checkt ff mijn eigen acceptgiro's* hehehehhe |
|
uhh laat maar zitten die reactie hehe |
|
Kep reacties gelezen van fans uit UK.... ze spelen t nieuwe album in z'n geheel!!!!!! |
|
joepiiieee hanneke gaat toch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Goed zo Jaja, nog maar even en dan is het zover Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Veeeeeeeeeeet Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
nog even maar eerst Feyenoord - Exelcior ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
woei woei k heb der zin innnn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ook, Hoop alleen wel dat het geluid goed is in rang 2. |
|
quote: Gaaaaaaf, zelfs Vacant? Dat is cool Hopelijk ook nog wat van SFAM dan ben ik een tevreden man Edit: http://dreamtheater.net/bb/showthread.php?s=2e6baafdde1f5ee0adabce8e83280016&threadid=35447 Damn in londen niet heel het album.. Ik hoop bij ons wel [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 18-01-2004 14:09] zo kan ie wel weer |
|
quote:Dat vind ik dan weer minder.. |
|
Is toch nooit goed......... |
|
Van mij mogen ze Change of seasons ook wel spelen. Blijft me favo DT nummer. |
|
Die heb ik gisteren ook nog 2 keer zitten luisteren, blijft idd prachtig. Om half 7 richting de Ahoy ! (En dan eens een DT shirt halen na 4 jaar fan te zijn ) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: De mijne ook |
|
quote: Zal ik niet bij het concert kopen, echt superduur. |
|
Ik haalde 'vroeger' shirts voor 20 gulden, tegenwoordig vragen ze al makkelijk € 30,- !!! |
|
Ja, dat weet ik maarja, ik moet er gewoon 1 hebben Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Bij Iron Maiden hing zelfs een shirtje van 70 euro!!!! Dat voetbalshirt. |
|
€ 70,- !!!!!!!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |