|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan moet ik eerst ff uitzoeken hoe agressief ikzelf eigenlijk ben volgens dat onderzoek... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik ben een omnivoor yum yum [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-12-2003 19:34] |
|
quote: Ik had al zo'n idee dat jij Osdorps sprak (omdat je laatst het woord "rof" kende...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En natuurlijk de O.K.! Oftewel: Ouderkerk Kaffers KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mensen die naar de kerk gaan zijn waarsch ook gelukkiger dan zij die niet gaan. Ligt dat aan de kerk ? Neen, dat komt omdat de simpelen der geest gelukzalig zijn. Waar baseer ik dit op ? Op absoluut niks. |
|
quote:Anders gaan ze even generaliseren...sjeeses... en Straight-edgers dan? en er zijn ook genoeg metalheads die niet drinken en geen drugs gebruiken! (jaja, agressie ) even uit het andere topic geplukt. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-12-2003 8:11] |
|
Pfft, overal zitten rare snuiters en jankers. Kijk maar eens naar dit forum: je zou hier vaak verkeerdelijk kunnen stellen dat vele metalheads idd maar een stel sociaal onaangepaste en depressiefe randfiguren zijn. Als je dan verder kijkt, zie je dat bij andere mensen ook. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: |
|
Ik heb verder geen problemen, sterker nog ik voel me gelukkig en luister voornamelijk heavy en trash metal. nou ja school wilt niet echt lukken aangezien in een 10 jaren plan studie heb Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Zou ik dan tot "omnivoor" behoren? Ik luister namelijk ook klassiek en volksmuziek.. sodemieter op..THRASH TILL DEATH! En verder geen gezeik, alleen in vreemde situaties, maar dat heeft iedereen imho |
|
quote:Godver ... ben het nog nooit zo met je eens geweest. |
|
quote: common knowledge toch? |
|
Ik vind dit wel interessant, en ik herken mezelf er wel in. Waarschijnlijk ben ik een 'omnivoor', maar ik luister met periodes intensief naar 1 welbepaald genre, waarna ik plots kan switchen naar een ander genre, afhankelijk van mijn algemene gemoedstoestand. Vandaar dat het nu al eeuwen geleden is dat ik nog naar BM heb geluisterd.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Beangstigend, dat is het Ne, gewoon een kwestie van even in eigen inborst kijken: het is idd verleidelijk om helemaal "in metal" op te gaan en dan alle swat ervan van afwijkt als erg te gaan bekijken, met als gevolg dat het leven zwaar gaat wegen. Het leven is meer dan een in een subcultuurtje bewegen. Toegegeven, dat is leuk, en het geeft misschien voor velen wel iets extra in hun leven (duh) , voor mij ook. Maar er bestaat zoiets als "teveel", en dan wordt je vanzelf gaar. En je kan andere mensen toch niet blijven beoordelen op hun levensstijl/smaak: uiteindelijk is dat -hoe intens de beleving van die levensstijl ook moge zijn- eigenlijk maar een dun laagje, misschien nét onder het oppervlak van iemands persoonlijkheid. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: nou, je hebt daar wel wat. een maand of wat terug werd bekend dat gereformeerden gemiddeld veel meer anti-depressiva slikten dan andersgelovigen of atheisten. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: mijn ouders zijngereformeerd http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Nou, vrolijke boel dus!!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
Balkenende ook |
|
quote: niet echt maarja stomme lui http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Jij gaat er volgens mij vanuit dat wat het ertikel bedoeld gaat over de "zwaardere" metal-fans. Maar wat zo een main-stream artikel onder metal en zijn fans verstaat is waarsch limp-bizkit, en op z'n ergst AC/DC. Wat er in de "underground" leeft (en van mijn part los mag afgeschoten worden) heeft die kerel waarsch geen idee van. |
|
quote: Ik denk dat jij op het gebied van dat artikel misschien gelijk hebt. Het gaat me vooral om de vraag hoe de mensen tot zo'n een beeld komen. Zodoende wou ik ook eens aan gezonde zelfkritiek doen ipv de gebruikelijke zelfbestuiving, welke eigen is aan iedere subcultuur. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-12-2003 13:21] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jolly good show lad |
|
Weer een onderzoek waarvan iedereen het resultaat toch al lang vanzelfsprekend vond? Kom je steeds meer tegen de laatste tijd. mvg wk10 |
|
quote: How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |