|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Clawfinger! mvg wk10 |
|
|
|
Gezien de schrijver van dit artikel niet bepaald objectief, toch ! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
fantastische conclusie!! *sleurt moeder voor de computer* ziehier! bewijs! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Mmh, conclusies niet, maar op fuiven en studentenfeestjes (in disco's soms) werd er toch meer geknokt I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hee dat artikel waarmee het topic gestart werd komt me vaag bekend voor. Ik had het bewust in onzinnig nieuws gezet en er geen nieuw topic voor aangemaakt omdat ik het een belachelijk (onzinnig ) artikel vond. Maar blijkbaar vind men het toch zinnig genoeg voor een topic... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: HAHAHA, nee inderdaad niet echt objectief.....het stond ook zeker in de aardschok This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
kan ik me wel in vinden, als je meer problemen hebt wordt je vermogen tot denken meer gebruikt en ben je kritischer tegenover dingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Of: ALs je meer problemen hebt heb je een meer negatieve kijk op de dingen. |
|
Hmm met andere woorden ben ik dus een rebelse, suicidale anarchist die graag kerken in de fik steekt..dan zit de prof er toch flink naast Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
quote: je hoeft je natuurlijk niet slecht te voelen onder je problemen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha voel me geweldig eigenlijk Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
quote: maar kritisch is ook wat negatiever ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
heb Anthrax aanstaan, whisky in de aanslag, coffeeshop hier op de hoek..wat heb je nog meer nodig? Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
Hey ik had hier ook eens een tijdje terug op school een enquete over in moeten vullen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja, maar in mijn formulering wordt "vermogen tot denken" niet vermeld. Want dat zou impliceren dat je van problemen slimmer wordt. Dat kan natuurlijk ook wel, maar veel problemen worden veroorzaakt door een gebrek aan denken. |
|
I popmuziek zo kan ie wel weer |
|
quote: het vermogen tot denken is heel je leven redelijk gelijk, maar het gebruik ervan verschilt. Maatschappelijke problemen komt volgens mij meer door niet denken, en persoonlijke problemen komt meer door verkeerd denken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: oud nieuws yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Overings tamelijke vage combinatie..metalheads die ook van rap houden..zou de auteur van dat artikel misschien nu-metal bedoelen? Verdeel en heersch |
|
dus volgens jou kan een metalhead niet naar rap luisteren? My madness, my sadness |
|
Tuurlijk niet, je moet toch op zijn minst in het keurslijf van de metal passen tsk tsk |
|
quote: Ow zeker wel, maar het is niet echt een voor de hand liggende combinatie of misschien ben ik veel te eenkennig dat ik naast metal weinig andere muzieksoorten kan waarderen Verdeel en heersch |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |