|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vind ik ook. Vulture, Bodine en Vengeance(die band heb ik zeker wel 1.000 keer gezien) mag je ook niet vergeten. De laatse twee vind ik niet echt super maar live was het zeker wel cool. |
|
en Angus Avalond, Steel preacher, Exises, Steel Against Steel, en GODVERDOMME SLEEZE BEEZ waarom rept nietmand daar iets over da's het beste van het beste gewoon!!!! maargoed, das offtopic Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mandator heerscht AIDS! Life doesn't get much better than this! |
|
HAHAHHA, de meeste van die band zijn cult maar goed.....nee bepaald niet. heb Vortex menig maal live gezien, en het is best een leuke band voor de die hard underground liefhebbers maar ze komen echt heel veel et kort om echt mee te draaien...dat verklaart ookw el waarom ze nooit in de buurt van een doorbraak geweest zijn. Ik vond Sad Iron wel goed overigens , niet super maar wel solide, en ook Angus heeft een plaat uitgebracht die echt goed te noemen is. maar het niveau van de NL metal is over het algemaan triest, wees eerlijk geen enkele Nederlandse band heeft enkele internationale faam, en da's niet voor niets. Hooguit Pestilence, maar die waren dan ook echt goed. dan praat ik effe niet over mijn persoonlijke smaak want ik hou best van een beetje underground, maar gewoon opbjectief "goed"... |
|
quote: Ik heb een CD van SLEEZE BEEZ de laatste die ze gamaakt hebben hoe heet dat ding "Gun Culture" die is iid best goed, van hoog niveau zeker weten, niet helemala mijn muziek maar hey beukt en scheurt best lekker |
|
mocht er iemand geïntereseerd zijn dan staat er een plaat van Mandator, Perfect Progeny op de site van een zekere ~levente op de mit.edu domein.....de speed/thrashers kennen de URL ongetwijfeld.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
*ahem* schop voor de mogelijk geïntereseerde Speedsters/Thrasheurs..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo,eindelijk perfect progeny op de kop getikt Nou alleen initial velocity nog zien te vinden op cd.Die heb ik helaas alleen op cassette.Weet iemand of die nog een beetje fatsoenlijk te verkrijgen is?? spelfout weggehaald... |
|
heb die 1e op vinyl, wel een redelijk plaat, maar een beetje vreemd. mysto dysto mag ik liever horen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Initial velocity bedoel je?Vind ik nou juist een schitterende plaat. spelfout weggehaald... |
|
Fuck, wat is 'no aids in hell' een goede demo. Luisterde hem net weer, alleen die zang vind ik weer minder. Wel geweldige riffs. Nu moet ik the rules have been disturbed nog eens vinden. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hoe kom jij aan je nick? mvg wk10 |
|
Belgse band. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik heb nog een paar exemplaren van Mandator Initial Velocity maar alleen op LP, de cd heb ik een keer op de kop getikt in Groningen maar betwijfel of die origineel is.. Van de Mysto Dysto LP "the rules haven been disturbed"heb ik misschien ook nog wat maar dat moet ik even nakijken |
|
Als je een exemplaar hebt van die Mysto Dysto zou je me dan willen emailen aub!??! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ja hoor, heb ik wel een emailadres nodig om te kunnen reageren... |
|
jcklaassen@ - geen spam - planet.nl Wel even dat - geen spam - verwijderen natuurlijk, haha. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ok, ik ga het van de week even nakijken en dan mail ik je als ik wat heb (ook als ik niet heb..) |
|
Ok, tof, alvast bedankt. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
LOL contacteer mij ook effe....ik betaal er goed voor! tankard at wanadoo punt nl |
|
Van de LP Initial Velocity van Mandator bezit ik nog 16 nieuwe gave exemplaren... Van De LP the Rules have been disturbed van Mysto Dysto bezit ik 2 nieuwe en gave exemplaren... Onder nieuw moet je ongedraaid lezen want de LP`s zijn wel wat jaartjes oud [Dit bericht is gewijzigd door MOA op 07-10-2004 19:45] |
|
Oh, dan wil ik er zeker eentje kopen van die Mysto Dysto, als dat nog mogelijk is! Je hebt zelf in Mysto Dysto / Mandator gespeeld denk ik ?? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Yup mail me effe wil ZEER graag die MYSTO DYSTO hebben! Cheers! Hans |
|
zo goeie aankoop! als je nog meer exemplaren hebt, hoor ik dat graag! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |