|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet in de hellllllll http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
is Mandator niet het voor prog van slipknot en slayer Live Long Rock Hard |
|
das MASTODON! voorprogramma blaast slipknot+slayer(tegenwoordig) van het podium Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja, dit valt nog mee http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4705639452&ssPageName=STRK:MEWA:IT Heb die plaat ook voor 400 euro zien staan in lijsten. Een tiende daarvan heb ik er wel voor over, hehe. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ja, er stonden er een tijdje geleden drie, aangeboden door de gitarist Luit. Klote, dat ik die niet echt gevolgd heb. Ik vind vooral de Mysto Dysto demo erg goed. Ben nooit zo'n fan geweest van die zang, maar dat gitaarwerk is wel geniaal. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik heb de no aids demo ergens liggen op een bandje....wel leuk om te hebben maar zet liever "perfect progeny" nog eens op.....een van de beste NL thrash platen ever IMO! |
|
Yup Perfect Progony en Initial Velocity zijn goed. Ben mn tapes aan t opruimen en dan kom je nog weleens ouwe zooi tegen die uiteindelijk best nog kan tippen aan de huidige trash. Ik heb ze volgens mij nog in Hedon in Zwolle gezien ook eind tachtig. Net als Laaz Rockit overigens. Ook een typische cultband en die draai ik ook nog regelmatig (for good old times sake!). Het noodlot is er voor iedereen! |
|
Effe voor Necrobert omhoogschoppen dit topic. Dearme jongen was tot zaterdag niet eens op de hoogte van het bestaan van Mysto Dysto. HIj moet zich natuurlijk diep schamen Zondag maar es The Rules Have Been Disturbed aangeschaft. Eindelijk es op CD uitgebracht. Heerlijke plaat!! spelfout weggehaald... |
|
quote:Mysto Dysto, die naam vergeet ik iig nooit meer . Helemaal trots liep ie daar met z'n witte cd tasje hehe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehe, bijzonder waardevol tasje deze keer. Alleen cd's die ik nog moest hebben. spelfout weggehaald... |
|
Mysto Dysto is alweer op re-release. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |