IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vrijdag 12 dec: Suppository, Leng tch\'e, Maggots & Cliteater in Arnhem Volgende pagina
Suppository
Usericon van Suppository
Posted 11-12-2003 10:45 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

Zin in een pot takkeherrie?

Vrijdag 12-12-2003 Goudvishal Arnhem:

Suppository
Leng tch'e
Maggots
Cliteater

edit: hoofdletters in topictitel

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-12-2003 10:46]

Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 10:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat is morgen he?
dan zal ik moeten wachten tot het grindfest in het voor jaar. spelen dezelfde bands

Devastating Torture
Usericon van Devastating Torture
Posted 11-12-2003 10:52 by Devastating Torture Wijzig reactieProfiel van Devastating TortureQuote dit bericht

aanwezig
maar geen handmadegod meer?

Suppository
Usericon van Suppository
Posted 11-12-2003 10:55 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

quote:
Op 11 december 2003 10:52 schreef Devastating Torture het volgende:
aanwezig
maar geen handmadegod meer?

Nee, die kwamen Israel niet uit. Hun paspoorten waren verlopen en ze kregen geen nieuwe begreep ik. Vandaar Dat je het met ons zult moeten doen. Hopelijk ben je daar ook een beetje tevreden mee.

Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com

Devastating Torture
Usericon van Devastating Torture
Posted 11-12-2003 10:56 by Devastating Torture Wijzig reactieProfiel van Devastating TortureQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 10:55 schreef Suppository het volgende:
Nee, die kwamen Israel niet uit. Hun paspoorten waren verlopen en ze kregen geen nieuwe begreep ik. Vandaar Dat je het met ons zult moeten doen. Hopelijk ben je daar ook een beetje tevreden mee.

Ghehe oke, moet wel lukken, heb jullie op "op volle snoeren" gezien toen, was een mooie bak teringherrie

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 11-12-2003 11:52 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

shut up and sit down, you big ball fuck!!!
RAG RAG RAG RAG!!!!

word helemaal te gek morgen

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-12-2003 17:09 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Als ik morgenavond niks anders te doen heb, kom ik ook!

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 12-12-2003 14:46 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

hey hamtaro...
komje vnaaf ook ofnie??
hebbie al planne??

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-12-2003 14:48 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k zou zijn meegekomen met de maggots als k geen tentamens had

wait for me dragon, we'll meet in the sky

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2003 14:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 14:48 schreef she_devil het volgende:
k zou zijn meegekomen met de maggots als k geen tentamens had
tentamens op vrijdag avond?

Moordlustige Hamster
Posted 12-12-2003 14:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 14:46 schreef Malagthot het volgende:
hey hamtaro...
komje vnaaf ook ofnie??
hebbie al planne??

Nee, kom toch niet.
Had Suppository nog wel keer willen zien, wel leuke live band. Maar ga wat anders doen.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-12-2003 14:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

huisarrest gekregen van je vader omdat je toch weer vuurwerk aan eht afsteken was?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 12-12-2003 15:03 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

hahahah met dit soort opmerkingen doe je je naam wel eer aan

(houwe zo!!! )

Moordlustige Hamster
Posted 12-12-2003 15:03 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 14:52 schreef irritante klootzak het volgende:
huisarrest gekregen van je vader omdat je toch weer vuurwerk aan eht afsteken was?

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 15:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

niet piepen kinders.... gewoon een potje bier komen drinken onder het genot van beukende muziek... wat wil je nog meer op een druilerige vrijdag avond

(ja, natuurlijk op een tropisch eiland zitten met 666 geile bitches die een voor een geneu...... ach laat ook maar!)

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 12-12-2003 15:07 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

maar gaat "irritante klootzak" zelf WEL dan??
of moeje toevallig zelf ergens spele...?

Moordlustige Hamster
Posted 12-12-2003 15:08 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik zou graag willen gaan, maar moet helaas op me niet al te grote budget letten.

GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 12-12-2003 15:08 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Ik ben vanavond ook aanwezig. *o, leuk* whoopie.mja ik moet cliteater,Suppository,en maggots toch n keer zien he

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 12-12-2003 15:14 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

*offtopic*
gozer je TM doet het niet
*/offtopic*

euh .volges mij gaan er nog redelijk veel zetemmertjes daar komen....

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-12-2003 15:15 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 12 december 2003 14:49 schreef ghoulliette het volgende:
tentamens op vrijdag avond?
nej maar dan zou ik tot zondagochtend moeten blijven en dan heb ik nog maar heel even om te leren

wait for me dragon, we'll meet in the sky

irritante klootzak
Posted 12-12-2003 15:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

vanavond aanwezig??
ik ben nu al aanwezig..

ik meot ervoor zorgen dat jullie wel bier kunnen drinken, deze bands kunnen zien etc....

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-12-2003 15:19 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 15:08 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik zou graag willen gaan, maar moet helaas op me niet al te grote budget letten.

Ik kan onmogelijk

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Moordlustige Hamster
Posted 12-12-2003 15:20 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 15:19 schreef Visor het volgende:
Ik kan onmogelijk

ga je nog naar Xmass Metalfest?

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 12-12-2003 15:20 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

hahahaha das idd wel erg belangrijk jah...

en we drinken er nu dus met ze alleen 1 op "I-K" (mogelijk tot vanavond dan enzow :D )

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-12-2003 15:22 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 15:20 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
ga je nog naar Xmass Metalfest?

Nope, moet Center parcs nog betalen, ga ik met mn vriendin samen heen in de vakantie.

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Moordlustige Hamster
Posted 12-12-2003 15:23 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 15:22 schreef Visor het volgende:
Nope, moet Center parcs nog betalen, ga ik met mn vriendin samen heen in de vakantie.

Jammer..

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com