|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zin in een pot takkeherrie? Vrijdag 12-12-2003 Goudvishal Arnhem: Suppository Leng tch'e Maggots Cliteater edit: hoofdletters in topictitel [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-12-2003 10:46] Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
dat is morgen he? dan zal ik moeten wachten tot het grindfest in het voor jaar. spelen dezelfde bands |
|
aanwezig maar geen handmadegod meer? |
|
quote: Nee, die kwamen Israel niet uit. Hun paspoorten waren verlopen en ze kregen geen nieuwe begreep ik. Vandaar Dat je het met ons zult moeten doen. Hopelijk ben je daar ook een beetje tevreden mee. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
shut up and sit down, you big ball fuck!!! RAG RAG RAG RAG!!!! word helemaal te gek morgen |
|
Als ik morgenavond niks anders te doen heb, kom ik ook! |
|
hey hamtaro... komje vnaaf ook ofnie?? hebbie al planne?? |
|
k zou zijn meegekomen met de maggots als k geen tentamens had wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:tentamens op vrijdag avond? |
|
quote: Nee, kom toch niet. Had Suppository nog wel keer willen zien, wel leuke live band. Maar ga wat anders doen. |
|
huisarrest gekregen van je vader omdat je toch weer vuurwerk aan eht afsteken was? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hahahah met dit soort opmerkingen doe je je naam wel eer aan (houwe zo!!! ) |
|
quote: |
|
niet piepen kinders.... gewoon een potje bier komen drinken onder het genot van beukende muziek... wat wil je nog meer op een druilerige vrijdag avond (ja, natuurlijk op een tropisch eiland zitten met 666 geile bitches die een voor een geneu...... ach laat ook maar!) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
maar gaat "irritante klootzak" zelf WEL dan?? of moeje toevallig zelf ergens spele...? |
|
Ik zou graag willen gaan, maar moet helaas op me niet al te grote budget letten. |
|
Ik ben vanavond ook aanwezig. *o, leuk* whoopie.mja ik moet cliteater,Suppository,en maggots toch n keer zien he " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
*offtopic* gozer je TM doet het niet */offtopic* euh .volges mij gaan er nog redelijk veel zetemmertjes daar komen.... |
|
quote:nej maar dan zou ik tot zondagochtend moeten blijven en dan heb ik nog maar heel even om te leren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
vanavond aanwezig?? ik ben nu al aanwezig.. ik meot ervoor zorgen dat jullie wel bier kunnen drinken, deze bands kunnen zien etc.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik kan onmogelijk Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: ga je nog naar Xmass Metalfest? |
|
hahahaha das idd wel erg belangrijk jah... en we drinken er nu dus met ze alleen 1 op "I-K" (mogelijk tot vanavond dan enzow :D ) |
|
quote: Nope, moet Center parcs nog betalen, ga ik met mn vriendin samen heen in de vakantie. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Jammer.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |