|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben toch al de meest geniale powermetalzanger die we maar kunnen krijgen in de oefenruimte gehad toch of niet? HARACHTE!!! edit: URL klopte niet meer.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-12-2003 18:55] |
|
Een extra Peter Steele hebben we niet nodig.. Dat kan ik zelf ook wel.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-12-2003 20:14] |
|
quote: Ohh bel me strax eens en doe es na |
|
quote: achjeee, is t weer zo laat!!!! |
|
*oefent de nummers met zingen tegelijk* da valt toch nie mee!!!! |
|
Ik moet nog eens even gaan kijken hoe ik het met vervoer kan gaan regelen.. 23.00 uur nokken en 23.10 uur de laatste trein wordt verdomde lastig vrees ik... |
|
quote: typisch..... Snaack moet uiterlijk om 23.40 de trein hebben. en anders stoppen we gewoon iets eerder, toch??? |
|
Iets eerder stoppen is de enige optie die we hebben denk ik, zeker als zowel Helmet als Judge M om 23.10 de trein moeten halen.. Daarom wil ik ook echt om 18.45 ofzo al in de oefenruimte zijn zodat we om 19.00 kunnen beginnen met spelen |
|
quote: dream on!!!!!!!! De beheerder is er meestal zo'n 10 minuten van tevoren en als steef zijn Kitttttttttt is opgesteld is t alweer een half uur later, je zult wel zien waarom....... |
|
quote:Hell, ten eerste kom ik alleen maar kijken, dus laat daar niets van af hangen. En ten tweede [spoiled brat]is er een kans dat m'n vader me op komt halen[/spoiled brat] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Het had gekund quote: Het Terry Bozzio-effect? Ik ben benieuwd!! quote: Hmpf.. Mijnheer moet weer luxe doen hoor |
|
[quote]Op 18 december 2003 12:25 schreef Snaack het volgende: Het Terry Bozzio-effect? |
|
Waar moet die gast zitten joh ... |
|
quote: En jij dacht dat Mike Portnoy een grote kit had @Jenje: je ziet die kruk toch wel staan man! |
|
Dat zijn flink wat ketels...je kan zowat een daklozen gaarkeuken mee opzetten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik kan de snare zien!! woohoo!! |
|
Hmm dacht dat dat een trommeltje was .. Kan zowiezo geen groot mannetje zijn .. |
|
Ik neem dan aan dat Snaack en ik nog vervoer moeten regelen van en naar het station of vergis ik me? Ik zou ook de laatste trein van Snaack kunnen nemen (een half uur later dus) en dan reizen via Dordrecht... |
|
quote: Ik heb vervoer jongens!!!!! een fiets.... Ik fiets wel ff naar t station toe en gaan we lekker ff lopen hehehe ps. vergeten jullie niet om geld mee te nemen voor de huur en ev. de versterkers!!!!!! misschien een cammie en MD is ook wel lachuh.................. |
|
Judge, ik zorg dat ik morgen om 18.25 op het station in BoZ ben.. Waarschijnlijk nemen we in Roosendaal dezelfde trein? |
|
quote:Snaack, zit al de hele dag op ICQ op je te wachten jongen Kun jij jouw telefoonnummer (of Judge, jij de jouwe ) deponeren op twan at hoopyfroods dot org? Ik weet niet of ik die trein haal, maar dan kunnen we wat afspreken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ben ook om 18.25 uur op het station. (trein)taxi lijkt me dan wel een handige optie.. Alleen terug is nog even kijken wat we gaan doen.. Bis heute abend!! Zin in!!! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-01-2006 11:57] |
|
(Trein) taxi is idd niet verkeerd, het is best een pesteind lopen vanaf het station naar de oefenruimte.. Ik heb er ook superveel zin 'an Zo nog ff versche snaren op mijn gitaar leggen én bier halen (sixpackje..) |
|
Jippieeeeeeee!!!! IK vond t een geslaagde sessie, instrumentaal ging tie errug lekker (met dank aan Stefan de drummer) Tis nog ff zoeken naar een vocalist..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |