|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En de foto's (gemaakt door Helmet): |
|
Ultiem heerschend Was zeer geslaagd gister ja Twan, bedankt voor de desperado's *kan niet wachten tot de volgende keer* |
|
quote: FUUUUCK!! ROFL!! |
|
quote: doe de volgende keer eens wat dichterbij oefenen, dan kan ik ook ff meekijken |
|
quote: Wordt lastig, Ratje zijn gear en de drumkit van de drummer staan in BoZ in de opslag van die oefenruimte dus het is logistiek gezien wel zo makkelijk daar dan ook te oefenen heh [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-12-2003 17:42] |
|
het was nogal een technische jam-sessie zeker? Gitaartjes hangen nogal hoog anyway, toffe foto's ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:U bent meer van het type "ik-hang-mijn-gitaar-op-mijn-knieën-zodat-ik-mijn-plectrum-ook-kan-gebruiken-om-mijn-zak-te-krabben-als-ik-daar-jeuk-krijg-tijdens-het-spelen"? |
|
haha, dat is correct ja In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: hahaha, heb je die in 1 keer verzonnen?????? ps. gave fotoos (ik krijg trouwens een dikke kop, dus mijn voornemens voor 2004 zijn duidelijk.....) |
|
Tja, die vocalist. Ik wil het wel een keer proberen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Das gewoon op 0 in de mix, MAARRRR wel een podiumpresentatie hebben. Kijk maar naar die waailap links op het podium bij Hatred. Met zijn gaye stratjes hehehe. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
het licht had wel iets beter gekunt. Oud Vuil. |
|
quote: Jij gaat mij nog nie vertellen dat je kunt headbangen met dat haar op een lengte (van iemand die net een jaar into de metal is) hehehehehhe |
|
Conrad zit die jongen niet zo te pesten En een zanger is echt bittere noodzaak.. Eentje met een bereik van Rob Halford tot Chris Barnes als het even kan... |
|
quote: Oh jawel hoor. Beter wat korter haar en headbangen/podiumpresentatie, dan lang haar en als een zoutzak op het podium staan. Daarbij, net "een jaar into metal" hahahaha. Vergeet niet dat ik "in mijn jeugd" ookal lang haar had. Het is er op mijn 18e afgegaan. En nu ben ik het weer aan het laten groeien. Judge M., Rob Halford haal ik niet, Chris Barnes moet lukken. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 21-12-2003 11:39] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hahaha die is op zich wel lachuh.... Als ik moeilijke passages moet spelen of moet soleren zou ik wel eens ffkes stil kunnen staan, maar normaal ga ik toch altijd behoorlijk uit mijn plaat hoor!!! (zo ook afgelopen vrijdag tijdens de jamsessie) Maar afgezien van t feit dat Hatred simpele doorsnee hakmuziek maakt, staan jullie pas echt als zoutzakken op t podium hoor!!!!! |
|
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA............................................HAHAHAHAHAHAHAHA....waarom moeilijk doen als het simpel kan, veel effectiever. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: klopt, hehehe maar Thijs neemt alles altijd net iets te serieus..... (dus ik zal 'm eens hebben) [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 21-12-2003 17:47] |
|
Heerschend shirtje, Snaack. Is dat van een band? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: *hap* heheheh. Maar je hebt op zich wel gelijk, ik kan niet volledig propelloren, daar is mijn haar te kort voor. Headbangen is wat anders. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Nee, das gewoon een authentiek t-shirtje van de Large. Vond hem erg heerschend ghehehehehe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |