|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm.. ik kan maar een ding zeggen: Ik ga naar de winkels rennen voor 8 pagina's DORO! Gaaf! Net de dubbel DVD van haar binnen, geweldig! Ik, Wil Schuurman |
|
Ja...het is weer flink bagger...jammer dat ik nog een tegoed van 8 heb... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nou, leg uit, wat is er zo interessant aan haar? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
De recencies vond ik wel oke, weer bands gezien die k maar eens moet beluisteren. Maar kwa interviews was het huilen met de pet op. Die 8 pagina's Doro gaan nergens over. Maar toch vind ik het een fijn blad om te lezen, ook interviews met bands die ik niet boeiend vind lees ik meestal wel. Hulde voor Leon van Rijnsbergen en Steven Smegma en petjes af voor die nieuwe doomkerel, Martijn ofzo? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Het gaat zich om de verkoop. Niks meer en niks minder. |
|
quote: "Burning the Witches" "Hellbound" "True as Steel" "Triumph And Agony" "Force Majeur" + Ze gaat al bijna 20 jaar mee, volgt gewoon haar eigen weg. En dat voor een dame in de heavy metal! Ze ziet er tof uit (en nee.. voor de mensen die meteen weer zulke dingen gaan denken) en haar optredens zijn ook altijd feest. Zo kan ik nog wel even door gaan, jammer dat ze niet voor Saxon opende. Daarom. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Acht bladzijden aan een band besteden is gewoon te veel. Of dat nou Doro, Metallica of de Josti Band is. |
|
quote: Haha het is wat veel, maar voor DORO kan het nooit té veel zijn. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dat je liefhebber bent daar aan toe, ieder zijn eigen ding, prima, maar waarom zoveel aandacht in die 20 jaar, ze is toch vooral populair in haar thuisland en toch niet zo groot als Maiden die ongeveer net zoveel aandacht genereert als zij? Ik begrijp die overkill niet..... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
mwoah...voor de Josti-band mag een blad best 8 pagina's uittrekken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hmm het grote verschil is dat DORO en AARDSCHOK samen in de 20 of weet ik hoeveel jaar een relatie opgebouwd hebben. Zie het als een soort eerbetoon ofzo. Waar gaat het over dan ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: 20 jaar DORO... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
En hoe zit et met de death en grindcore bands in de nieuwe aardschok?? Staan d'r zeker ook weer niet in ??? |
|
quote: 1 pagina items: Impaled Nazarene, Burnt By The Sun, Luciferion, that's it This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
is dit een topic over de Aardschok, of over DORO? Bruce Banner |
|
Christ fucking Christ, da's verdomme weer niet veel zeg..Door wie zijn de artikelen geschreven ??? En zeker weer een hele grote foto, bandlogo en dan een heel klein shit stukkie tekst ??? Of niet ??? |
|
[quote]Op 13 december 2003 16:05 schreef necroslaughter het volgende: Christ fucking Christ, da's verdomme weer niet veel zeg..Door wie zijn de artikelen geschreven ???quote] Robbie & Leon....ja het is triest gesteld.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Vraag me al een tijd af waar Rene Veerkamp is gebleven...die had altijd goeie reviews en interviews.......Nu hij d'r alweer een tijdje niet bij zit is het behoorlijk crap gesteld met de Aardschok... |
|
ach, ze besteden ten minste weer eesn aandacht aan een ouderwetse hardrock muzikante. jammer genoed wel een waar ik niks aan vind maar goed. het artikel over death angel was wel interessant. en de besprekingen lees ik nooit van zijn leven. ik heb nog nooit een recensist gevonden die ik goed vond. maar mijn abonnement verleng ik absoluut niet meer. ik lees mijn info wel in vampire magazine of lords of metal ofzo. er staat trouwens wel iets grappig in de bespreking van het metallica concert. metal mike schrijft enigszins verwijtend: "iedereen vind st anger slecht maar het concert was binnen anderhalve dag uitverkocht". ja mike, als st anger zo briljant is waarom speelt metallica er maar drie nummers van en veel oud materiaal? |
|
Ja....Metal Mike heeft een beetje een bord voor z'n kop denk ik....Vraag me dan af als metallica idd zoveel oud materiaal speelt live of ze dan ST Wanker zelf wel zo goed vinden..... |
|
quote: ja ik heb op ozzfest bij de aardschoktent hetzelfde gevraagd, toen zei men dat ie ziek was...dat kan natuurlijk en dan is het wel vrij ernstig, want het duurt al een tijdje (stress?), maar misschien is ie d'r gewoon uitgebonjourt! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Zou kunnen ja...zal misschien wel een burn out hebben of zoiets...wel klote....zag 'm ook al niet zo vaak in de Baroeg meer...wel jammmer, paar keer mee staan praten met Rene en het is wel een toffe kerel.... |
|
Hmm die DORO dubbel dvd (nieuwe) die is trouwens wel verdomde gaaf! Een concert, alle videoclips, 3 documantaires, een hele zooi losse live clips en nog een boel plaatjes... Ik, Wil Schuurman |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |