|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals jullie wel weten zit ik in de band Control Human Delete, forumganger Ryn, Lothar en CRISH zitten hier ook in. We hebben onlangs een mcd gemaakt en wat rondgestuurd naar bladen labels etc... De cd wordt goed ontvangen blablabla... Alleen hebben we vervolgens de fout gemaakt om het ding niet vast te leggen (je weet wel, Stemra enzo) want we dachten niet dat het zo snel al nodig was als demomakend bandje... Waarschijnlijk dus wel, want wat scherst mijn verbazing als ik een belletje krijg van Ryn vandaag: Er is een Oekraïnse site waar onze mcd wordt aangeboden om te downloaden, kompleet met fotos enzo. Nou heb ik niks tegen downloaden, maar die knakkers hebben het gore lef om er knaken voor te vragen! Dat ging ons eigenlijk te ver en nu zou ik wel eens willen weten wat we moeten doen? Zijn er mensen (bands) die dit al eens is overkomen etc... P.S. Wat me opviel is dat er alleen maar bands opstonden die `groter`waren als ons... ik bedoel dus bands die een contract hebben bv Monolith. Ja, we gaan nu de hele boel wel vastleggen. http://mclub.te.net.ua/vcat.phtml?action=va&singer=2382 [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 16-12-2003 14:50] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:je kan hem downloaden... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ze zitten in de Oekraïne..... Je kan het shaken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zal dat doen...nog interesse in een review op onze site? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
tsja... ik kan er ook niet echt om wakker liggen. maarja het gaat een beetje om het idee! het is gewoon naaien! ben wel erg benieuwd hoe het met die andere bands zit! want er staan nogal namen op! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:geintje... ik zal de site effe bekijken en zien of ik er 1 opstuur... ik kan al die talloze e/zines niet meer bijhouden namelijk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Hmm, correct me if I'm wrong, maar op het moment dat je als artiest (muzikant, kunstenaar, schrijver, whatever) iets produceert heb je daar de rechten over (tenzij je contractueel anders hebt laten bepalen i.s.m. een label). Apart vast laten leggen hoeft dus niet, zolang je maar aantoonbaar kunt maken dat het jouw werk is. Voordeel van jezelf inschrijven bij de Buma/Stemra is dat zij een controle-orgaan hebben en je dus niet zelf alles in de gaten hoeft te houden, wat vanzelfsprekend onbegonnen werk is. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 15-12-2003 16:40] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:interessant... dat aantonen moet niet al te moeilijk zijn Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Oh, maar dan ga je ons er vast eentje opsturen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Zit je nog steeds met het probleem dat het in de Ukraïne is. |
|
quote: Net of er daar ook maar 1 ceedee verkocht word. Allemaal namaak. mvg wk10 |
|
quote: volgens mij is het wel zo dat je de rechten hebt als het origineel hebt of als je de bladmuziek aangetekent naar jezelf verstuurd... maar dat betekent volgens mij alleen dat niemand anders de rechten kan claimen en zitten er verder geen rechten en plichten aan.. dat komt dan als je de muziek registreerd bij buma stemra maar dit weet ik allemaal niet zeker, nooit bij officiele bronnen gekeken |
|
quote:het is een engelsetalige site, dus het wordt niet alleen voor eigen publiek aangeboden Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Nee, maar ze zitten in Oekraïne. Als je wilt procederen dan meot je dat daar doen. Kansen= 0% KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:hahaha, ga daar zeker procederen... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ja ik denk dat we er weinig aan kunnen doen. Maar vraag me inderdaad af hoe de "grote" bands hier tegen optreden of hoe het geregeld is met deze bands. |
|
man, strax slaat 'ie aan.. kun je daar mooi gaan touren man! en merch verkopen! youre famous now! |
|
Ik raad gewoon iedereen aan ff te kijken tussen de bandnamen en als ie toevallig bandleden kent dat ff te melden.. Zoiets kan toch niet!!!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: and not a penny to show for it ze zijn gvd Vanilla Ice niet! |
|
quote: en dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: als 1 van die andere bands wel bij buma stemra geregistreerd is, kunnen die hun geld is gaan verdienen |
|
quote: De site zit in Oekraïne, veel succes met innen..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: het is idd een site, dus ook vanuit andere landen te bezoeken...dus internationaal...ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er ook wereldwijde organisaties voor dit soort dingen (buma stemra bewaard ook niet de rechten van buitenlandse artiesten, maar bewaakt dacht ik wel het gebruik van die muziek in nederland) |
|
quote: Er zitten bands als Agent Steele en Testament tussen.. Die lachen daar niet mee. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Die zijn er wel, ja. Maar we hebben het hier over Oekraïne, niet bepaald een rechtsstaat die bovendien door een dictator geregeerd wordt. Die hebben echt schijt aan dat soort organisaties. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |