|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, maar da's ook strafbaar..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: niet als het door de goede kanalen geregeld word...het gaat hier tenslotte om een illegale site... |
|
quote: Helaas zijn er geen juiste kanalen. Het staat namelijk in UA. Je zou wel diplomatieke actie kunnen ondernemen maar ik denk dat dat niet echt bijzonder hoog op de prio-lijstje staat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hmm, heb je wel gelijk aan ja... in dat geval zou er wel eens een "hacker-aanval" kunnen plaatsvinden, die heel toevallig net komt nadat die lui hebben geweigerd de site te sluiten... |
|
Btw, hoe illegaal is hij? ER staat ergens dat alles geregeld is volgens artikel huppeldepup van de Oekraïnsche wet.. Geregistreerde bands zien er dan misshcien wel geld van via hun auteursvereniging ofzo? :s Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Oekraïne is geen rechtsstaat geloof me. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: er staat idd op de site dat er fees betaald worden voor de files die worden gedownload...maar goed, dat zou ik er ook op zetten als ik dat niet deed |
|
ik neem toch aan dat platenmaatschappijen dit ook niet leuk vinden! als band alleen kun je er weinig aan doen lijkt mij, maar zoon platenmaatschappij heeft toch iets meer macht! ik bedoel zelfs anathema staat er met de heel collectie op! en die zitten bij een redelijke grote! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Hmmmm...als het gratis was(lees: ter educatie ) dan zou ik nog een oogje dichtknijpen...maar om er geld voor te vangen is best aso... Geen rechtstaat daarzo...dus...alle bands erheen om die lui op hun donder te geven dan maar? |
|
hmm wil wel eens een reactie van TMDC wordfuhrer zien, want zijn band staat er ook op Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Voor wie het interesseert.. Enkele bands hebben er een advocaat op gezet. Ik ben eens benieuwd wat de afloop hiervan is.. Kan evengoed wel mooi legaal zijn, maar het minste wat je verwacht is toch dat een band zijn toestemming hiervoor gevraagd wordt.. :s Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:heb je een bron? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: nou, er hoeft in de meeste gevallen geen toestemming gevraagd te worden aan de band..maar dat is in het geval van platencontracten (dus wel aan het label)...en er zitten hier ook persoonlijk beheer dingen tussen schijnbaar |
|
quote: Nee, ik probeer gewoon wat interessant te wezen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:wat lul je dan dom Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zucht Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:jezus mens, mag toch wel vragen welke bands etc... niet zo moeilijk doen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
En dan zetten ze er ook nog s een foto bij waar ik niet eens op sta, schande!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |