IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 27 februari Six Feet Under/Criminal/Fleshcrawl Effenaar Eindhoven Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-12-2003 20:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Heersch, Fleshcrawl eindelijk eens zien!

Criminal is volgens mij (moderne) thrash, en Six Feet Under is saaaaaaai .

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2003 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ALs je voor fleshcrawl ga, wees dan bereid teleurgesteld te raken, 2x gezien en vond ze erg saai

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-12-2003 20:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Kende je hun cd's toen je ze zag?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 20:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hier ga ik denk ik wel bij zijn, ben wel benieuwd naar Fleshcrawl en Six Feet Under vind ik altijd lekker om te horen/zien
Al is de volgende dag wel Arch Enemy..
Grrmbbl.. Waarom zijn er volgend jaar zoveel goede concerten??

..."Hate can only create more hate"...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2003 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:59 schreef TNightmare het volgende:
Kende je hun cd's toen je ze zag?
Alleen "When blood rained ..." en die vond ik tof ... live vile het me gruwelijk tegen

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 15-12-2003 21:00 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

waaaaarhg
mag wel gaan sparen das dan in 1week
morbid angel arch enemy en dit
ik wil sfu niet missen deze keer

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 21:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:00 schreef Matthijz Filth het volgende:
waaaaarhg
mag wel gaan sparen das dan in 1week
morbid angel arch enemy en dit
ik wil sfu niet missen deze keer

Oh god ja, Morbid Angel is inderdaad ook in die week

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 15-12-2003 21:02 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:01 schreef Immortella het volgende:
Oh god ja, Morbid Angel is inderdaad ook in die week

idd krijg waarschijnlijk kaartje daarvoor op mijne geboortstag

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-12-2003 21:02 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:00 schreef Jenje het volgende:
Alleen "When blood rained ..." en die vond ik tof ... live vile het me gruwelijk tegen

Hm, nou ja, ik blijf gewoon goede hoop hebben. Heb de laatste 3 cd's van Fleshcrawl en die bevallen me erg goed .

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 21:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:02 schreef Matthijz Filth het volgende:
idd krijg waarschijnlijk kaartje daarvoor op mijne geboortstag

Ik ben op 2 maart jarig

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 15-12-2003 21:04 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:02 schreef Immortella het volgende:
Ik ben op 2 maart jarig

ik 12 februari

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 21:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:04 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik 12 februari

Misschien mag ik m'n cadeautje wel iets eerder 'innen'
Och, maar dan kan ik tenminste met 't geld dat ik krijg op m'n verjaardag het tekort op m'n bankrekening weer compenseren..
En we zijn aan 't slowchatten.. Dus: on topic

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-12-2003 21:12 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind Fleshcrawl werkelijk MEESTERLIJK.
Originaliteit 0,0 maar muzikaal staat het allemaal als een slachthuis!
SFU is altijd wel leuk om al bangend te zuipen.
Criminal, zijn die niet uit Chile?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-12-2003 21:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:12 schreef MBMarduk het volgende:
Criminal, zijn die niet uit Chile?

Kan wel ja, ze speelden op Wacken 2002, en dat klonk wel aardig vanaf de camping .

valfar
Usericon van valfar
Posted 15-12-2003 21:15 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Zou Zyklon niet met SFU gaan touren?

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 15-12-2003 22:03 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 21:15 schreef valfar het volgende:
Zou Zyklon niet met SFU gaan touren?

Dat dacht ik ook, hmm

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 15-12-2003 23:36 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Fleshcrawl Rules...Swedish Death Fucking Metal from Germany....hehehe...Alleen kut dat ze niet in de Baroeg komen verdomme....Eindhoven is te ver weg.....Shit !!

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 15-12-2003 23:43 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 23:36 schreef necroslaughter het volgende:
Fleshcrawl Rules...Swedish Death Fucking Metal from Germany....hehehe...Alleen kut dat ze niet in de Baroeg komen verdomme....Eindhoven is te ver weg.....Shit !!

'zaadloze kutbands'....wat voor de White Stripes geldt geldt ook voor Fleshcrawl, 'over kopieren gesproken'....

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-12-2003 23:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:57 schreef Jenje het volgende:
ALs je voor fleshcrawl ga, wees dan bereid teleurgesteld te raken, 2x gezien en vond ze erg saai
Dit gesprekje is al eerder gevoerd maar ik antwoord dan niet tegen Jenje maar om het balans te bewaren jegens anderen.

Ik heb Fleshcrawl 1x eerder gezien op een zondag met Benediction en Bolt Thrower en ik was dus vanaf de eerste noot tot aan de laatste buitenzinnig aan het headbangen op Vleeskruip.
In m'n eentje! De rest van het volk stond verder naar achter in hun bekertjes te staren.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-12-2003 23:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Fleshcrawl zou beter passen als headliner...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 15-12-2003 23:48 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 23:44 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb Fleshcrawl 1x eerder gezien op een zondag met Benediction en Bolt Thrower en ik was dus vanaf de eerste noot tot aan de laatste buitenzinnig aan het headbangen op Vleeskruip.
In m'n eentje! De rest van het volk stond verder naar achter in hun bekertjes te staren.

ja, ik heb ze 2x gezien in het voorprogramma van Bolt Trower, wat de band mist is herkenbaarheid, maar het geluid klinkt wel lekker ouderwets ala Entombed...leuke opwarmer, niets meer, niets minder.
Ze hebben wel een knaller van een nummer -- Feed The Demon's Heart

necroslaughter
Posted 16-12-2003 10:06 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

hahahahaha...als je iets ript moet je het goed doen ....en dat doet Fleshcrawl. En dan vind ik in zo'n geval kopieeren of rippen totaal NIET erg..en ze zeggen zelf toch ook swedish death metal from germany ??? En als het met zo'n inzet gebeurt als fleshcrawl iedere keer weer doet op het podium is er helemaal nix mis mee....maar toegegeven ; plagiaat is deze dagen in de metal scene meer aanwezig dan originaliteit...maar ook deze vraag is al gesteld; kun je tegenwoordig nog wel origineel zijn nu alles al o'n beetje gedaan is ???

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 16-12-2003 13:42 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 10:06 schreef necroslaughter het volgende:
kun je tegenwoordig nog wel origineel zijn nu alles al o'n beetje gedaan is ???

jazeker wel, bands als Mastodon, Dillinger Escape Plan (is alweer een tijdje), Alchemist (is ook al een tijdje, maar toch), toevallig allen Relapse, maar dat zijn dan ook wel vernieuwers, brengen toch moeilijk te omschrijven oftewel relatief frisse nieuwe metal! Je moet er wel voor open durven staan anders wen je er ook niet aan, maar er kan moeilijk gezegd worden dat deze bands niet origineel zijn qua songwriting en geluid.

necroslaughter
Posted 16-12-2003 13:49 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

hmmm...wel eens van die bands gehoord ja....zijn die ook nog eens een beetje aggressief, of verliezen ze zichzelf teveel in al dat technische en originele gepingel ??

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-12-2003 13:51 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

jammer dat chris barnes een arrogante door geblowde klojo is geworden...anders was ik wel gekomen..

Suck my piss

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 16-12-2003 14:03 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 13:49 schreef necroslaughter het volgende:
hmmm...wel eens van die bands gehoord ja....zijn die ook nog eens een beetje aggressief, of verliezen ze zichzelf teveel in al dat technische en originele gepingel ??

Dillinger is op zijn eigen manier agressief (en pielen kunnen ze wel, denk ik), Alchemist weinig, is een geval apart, maar Mastodon blaast je toch wel omver, ik zou zeggen, geef het eens een luisterbeurt...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com