|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heersch, Fleshcrawl eindelijk eens zien! Criminal is volgens mij (moderne) thrash, en Six Feet Under is saaaaaaai . |
|
ALs je voor fleshcrawl ga, wees dan bereid teleurgesteld te raken, 2x gezien en vond ze erg saai |
|
Kende je hun cd's toen je ze zag? |
|
quote:Alleen "When blood rained ..." en die vond ik tof ... live vile het me gruwelijk tegen |
|
waaaaarhg mag wel gaan sparen das dan in 1week morbid angel arch enemy en dit ik wil sfu niet missen deze keer http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Oh god ja, Morbid Angel is inderdaad ook in die week ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: idd krijg waarschijnlijk kaartje daarvoor op mijne geboortstag http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Hm, nou ja, ik blijf gewoon goede hoop hebben. Heb de laatste 3 cd's van Fleshcrawl en die bevallen me erg goed . |
|
quote: Ik ben op 2 maart jarig ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik 12 februari http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Misschien mag ik m'n cadeautje wel iets eerder 'innen' Och, maar dan kan ik tenminste met 't geld dat ik krijg op m'n verjaardag het tekort op m'n bankrekening weer compenseren.. En we zijn aan 't slowchatten.. Dus: on topic ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik vind Fleshcrawl werkelijk MEESTERLIJK. Originaliteit 0,0 maar muzikaal staat het allemaal als een slachthuis! SFU is altijd wel leuk om al bangend te zuipen. Criminal, zijn die niet uit Chile? |
|
quote: Kan wel ja, ze speelden op Wacken 2002, en dat klonk wel aardig vanaf de camping . |
|
Zou Zyklon niet met SFU gaan touren? |
|
quote: Dat dacht ik ook, hmm This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Fleshcrawl Rules...Swedish Death Fucking Metal from Germany....hehehe...Alleen kut dat ze niet in de Baroeg komen verdomme....Eindhoven is te ver weg.....Shit !! |
|
quote: 'zaadloze kutbands'....wat voor de White Stripes geldt geldt ook voor Fleshcrawl, 'over kopieren gesproken'.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote:Dit gesprekje is al eerder gevoerd maar ik antwoord dan niet tegen Jenje maar om het balans te bewaren jegens anderen. Ik heb Fleshcrawl 1x eerder gezien op een zondag met Benediction en Bolt Thrower en ik was dus vanaf de eerste noot tot aan de laatste buitenzinnig aan het headbangen op Vleeskruip. In m'n eentje! De rest van het volk stond verder naar achter in hun bekertjes te staren. |
|
Fleshcrawl zou beter passen als headliner... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ja, ik heb ze 2x gezien in het voorprogramma van Bolt Trower, wat de band mist is herkenbaarheid, maar het geluid klinkt wel lekker ouderwets ala Entombed...leuke opwarmer, niets meer, niets minder. Ze hebben wel een knaller van een nummer -- Feed The Demon's Heart This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
hahahahaha...als je iets ript moet je het goed doen ....en dat doet Fleshcrawl. En dan vind ik in zo'n geval kopieeren of rippen totaal NIET erg..en ze zeggen zelf toch ook swedish death metal from germany ??? En als het met zo'n inzet gebeurt als fleshcrawl iedere keer weer doet op het podium is er helemaal nix mis mee....maar toegegeven ; plagiaat is deze dagen in de metal scene meer aanwezig dan originaliteit...maar ook deze vraag is al gesteld; kun je tegenwoordig nog wel origineel zijn nu alles al o'n beetje gedaan is ??? |
|
quote: jazeker wel, bands als Mastodon, Dillinger Escape Plan (is alweer een tijdje), Alchemist (is ook al een tijdje, maar toch), toevallig allen Relapse, maar dat zijn dan ook wel vernieuwers, brengen toch moeilijk te omschrijven oftewel relatief frisse nieuwe metal! Je moet er wel voor open durven staan anders wen je er ook niet aan, maar er kan moeilijk gezegd worden dat deze bands niet origineel zijn qua songwriting en geluid. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
hmmm...wel eens van die bands gehoord ja....zijn die ook nog eens een beetje aggressief, of verliezen ze zichzelf teveel in al dat technische en originele gepingel ?? |
|
jammer dat chris barnes een arrogante door geblowde klojo is geworden...anders was ik wel gekomen.. Suck my piss |
|
quote: Dillinger is op zijn eigen manier agressief (en pielen kunnen ze wel, denk ik), Alchemist weinig, is een geval apart, maar Mastodon blaast je toch wel omver, ik zou zeggen, geef het eens een luisterbeurt... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |