|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Benefiet voor Gitarist Roeland (Ex-Autumnal Reaper) die op deze datum een jaar deze aarde niet meer met ons deelt. En tevens een duchtig metal avondje! Autumnal Reaper Black/Death Bolthorn Black Mortal Form Death/Thrash Waar: Goudvishal Arnhem Entree: 4,50 Euro Aanvang: 20:00 Edit: Vroeg... --edit-- titel aangepast [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 19-01-2004 18:08] |
|
Heersch, ik zal er proberen te zijn Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: HAHAHAHAHAA, grappig dat ik juist het tegenovergestelde constateerde... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Autumnal reaper is cool Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Ik ben er bij! |
|
quote: je had dan ook wel erg veel biermuntjes bij mij gekocht |
|
en als ik dat niet had gedaan was mijn conclusie nog erger geweest! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
was de oude autumnal zoveel beter of was die ook bagger? |
|
op zijn vriendelijkst gezegt zijn ze beide "niet naar mijn smaak" Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ben wel benieuwd naar Bolthorn live,de cd bevalt me erg goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Had die zanger ook niet terminale kanker? Vlotte manier om aan je optredens te komen. Irritante klootzak, wanneer krijg jij kanker? |
|
idd een vaag verhaal, hij heeft ook nog steeds lang haar enzo. |
|
Misschien een wonderbaarlijke genezing? Of zou het dan toch gewoon een simpele vorm zijn van aandacht en medelijden vragen op een enorm trieste manier... p.s. het autumnal reaper is ook een gigantische KUT band |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAA!! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
idd ja.. roy beweerde ook kanker te hebben en zou enorm zware chemokuren kirjgen samen emt bestralingen, maar iid, hij is nog geen spat verandert... ook zou hij sowieso al binnen 2 jaar dood zijn....aargoed.. hij leeft nog steeds.. waarschijnlijk een wanhoopskreet om aandacht.... erg jammer... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
zeg maar gerust dat het dan een stel zielepoten zijn ja......hun muziek is trouwens ook slecht, hehehehe... |
|
Ja, er gaan inderdaad een heel aantal verhalen rond over ze. Ik ken Roy wel, goeie gast. Maar hou me persoonlijk niet met die verhalen bezig, beetje onzinnig om mensen af te kraken of op te hemelen. Autumnal Reaper is btw: niet zielig, heerschende Line-Up. Komt natuurlijk ook door die drummer. Gewoon komen, kan je het zelf zien! |
|
Het gerucht gaat dat het hele gebeuren de naam "Roeland de Haas Memorial Fest" mee krijgt. Is dit waar? Dat zou wel heel erg sneu zijn. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Wie is dat |
|
quote: 1 van hun overleden bandleden. spelfout weggehaald... |
|
Goed ik ga zeker samen met mn vriendin en de moordlustige hamster Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: |
|
Ik zal er ook zijn |
|
quote: Dat bedoel ik. Dat gerucht kan niet waar zijn want wie interesseert het nou wie er dood is? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: COOL! Jou heb ik al veel te lang niet meer gezien/gesproken. We shall beer! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |