|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, achja! iedereen z'n eigen smaak toch Nieuwe troep bij Bolthorn wordt lekker achressief! Tja, verhalen...als je alle van iedereen moet geloven dan was dit een erg aparte wereld geweest, ik ga er vaak niet op in. |
|
Het heeft niets met smaak te maken.. het was muziekaal technisch bekeken! Bolthorn is ook niet mijn smaak, maar ik zeg toch ook dat het ok in elkaar steekt! Dat is bij Autumnal Reaper ver te zoeken.. correctie -> helemaal niet te vinden! |
|
quote: |
|
wahaha pas maar op trol! ..zodadelijk ben je je leven niet zeker! (dat hoorde ik hem vanavond nog persoonlijk tegen je zeggen oei oei ) |
|
Wat een plezier Autumnal Reaper is een erg goede band Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
*schop* Volgende week vrijdag! |
|
Ik ga proberen daar te zijn! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:hmm dat zegt meer over u dan over de band zelf! |
|
Redelijk grote kans dat ik er ook aanwezig zal zijn! Enkele mensen hier die er vanuit Zwolle met de trein heengaan?! |
|
wat een pisband! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Welke? |
|
quote: Jij gaat dus wel mee Zie je vrijdag!!!! |
|
quote: En ik rij met Cadaveria en Valorian mee! Tot morgen meid! |
|
Woon jij in Veenendaal? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ik ook .......................... "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: Wie? Witch woont volgens mij in Veenendaal. Cadaveria en Valorian in Emmeloord en ik in Zwolle ... |
|
Ik woon in t mooie Veenendaal @Garnagath gezellie tot morgen |
|
quote: Daar gaan we wel vanuit toch?! |
|
quote: vreemd ik dacht dat Cadaveria en Valorian uit Veenendaal kwamen "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Valorian heeft er inderdaad een paar jaar gewoond. Zijn ouders wonen er nog steeds en zowel Cadaveria en Valorian gaan daar nog wel eens op bezoek ... vandaar! |
|
Yep, ik heb wel zin in een goeie avond bier drinken onder t genot van 'n goeie bak metal! Maaruhh.. quote: Dan kom je 6 maart toch een kijkje nemen in de So What?!.... SoulreaveR!!! |
|
Vanavond Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: |
|
quote: Hey dude, associeer mij niet met die berg kerken,, ik heb niet in V'daal gewoond maar in Rhenen (andere berg kerken ) .. Zag Airwolf vroeger nog wel regelmatig in gezelschap van een hoop lege bierglazen in Rockefeller (nostalgie) of soms Unitas.. (Wageningen) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-02-2004 15:59] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |