IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 27 Februari Autumnal Reaper, Bolthorn, Mortal Form Goudvishal, Arnhem Volgende pagina
Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 17-12-2003 8:36 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Benefiet voor Gitarist Roeland (Ex-Autumnal Reaper) die op deze datum een jaar deze aarde niet meer met ons deelt. En tevens een duchtig metal avondje!

Autumnal Reaper Black/Death

Bolthorn Black

Mortal Form Death/Thrash

Waar: Goudvishal Arnhem
Entree: 4,50 Euro
Aanvang: 20:00

Edit: Vroeg...

--edit--
titel aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 19-01-2004 18:08]

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 17-12-2003 9:46 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Heersch, ik zal er proberen te zijn

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-12-2003 10:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Autumnal Reaper, was een prettige verassing laatst bij Thanathos in de Willemeen. De nieuwe line-up is helemaal oke en het beukt en grooved als een beer.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2003 11:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 10:39 schreef ghoulliette het volgende:
Autumnal Reaper, was een prettige verassing laatst bij Thanathos in de Willemeen. De nieuwe line-up is helemaal oke en het beukt en grooved als een beer.

HAHAHAHAHAA,

grappig dat ik juist het tegenovergestelde constateerde...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 17-12-2003 12:08 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Autumnal reaper is cool

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-12-2003 14:43 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik ben er bij!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-12-2003 16:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 11:09 schreef irritante klootzak het volgende:
HAHAHAHAHAA,

grappig dat ik juist het tegenovergestelde constateerde...

je had dan ook wel erg veel biermuntjes bij mij gekocht

irritante klootzak
Posted 17-12-2003 17:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

en als ik dat niet had gedaan was mijn conclusie nog erger geweest!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-12-2003 17:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

was de oude autumnal zoveel beter of was die ook bagger?

irritante klootzak
Posted 17-12-2003 17:32 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

op zijn vriendelijkst gezegt zijn ze beide "niet naar mijn smaak"

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-12-2003 17:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben wel benieuwd naar Bolthorn live,de cd bevalt me erg goed

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

trol
Usericon van trol
Posted 18-12-2003 17:06 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Had die zanger ook niet terminale kanker?
Vlotte manier om aan je optredens te komen.
Irritante klootzak, wanneer krijg jij kanker?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-12-2003 17:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

idd een vaag verhaal, hij heeft ook nog steeds lang haar enzo.

trol
Usericon van trol
Posted 18-12-2003 17:15 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Misschien een wonderbaarlijke genezing? Of zou het dan toch gewoon een simpele vorm zijn van aandacht en medelijden vragen op een enorm trieste manier...

p.s. het autumnal reaper is ook een gigantische KUT band

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 19-12-2003 10:58 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 17:06 schreef trol het volgende:
Had die zanger ook niet terminale kanker?
Vlotte manier om aan je optredens te komen.
Irritante klootzak, wanneer krijg jij kanker?

WHAHAHAHAHAHAHAA!!

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

irritante klootzak
Posted 19-12-2003 12:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

idd ja.. roy beweerde ook kanker te hebben en zou enorm zware chemokuren kirjgen samen emt bestralingen, maar iid, hij is nog geen spat verandert... ook zou hij sowieso al binnen 2 jaar dood zijn....aargoed.. hij leeft nog steeds..

waarschijnlijk een wanhoopskreet om aandacht....

erg jammer...

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 19-12-2003 18:53 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

zeg maar gerust dat het dan een stel zielepoten zijn ja......hun muziek is trouwens ook slecht, hehehehe...

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 20-12-2003 19:23 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ja, er gaan inderdaad een heel aantal verhalen rond over ze. Ik ken Roy wel, goeie gast. Maar hou me persoonlijk niet met die verhalen bezig, beetje onzinnig om mensen af te kraken of op te hemelen.

Autumnal Reaper is btw: niet zielig, heerschende Line-Up. Komt natuurlijk ook door die drummer.

Gewoon komen, kan je het zelf zien!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 19-01-2004 9:35 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Het gerucht gaat dat het hele gebeuren de naam "Roeland de Haas Memorial Fest" mee krijgt. Is dit waar? Dat zou wel heel erg sneu zijn.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-01-2004 9:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Wie is dat

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-01-2004 11:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 January 2004 9:40 schreef MBMarduk het volgende:
Wie is dat

1 van hun overleden bandleden.

spelfout weggehaald...

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 19-01-2004 11:50 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Goed ik ga zeker samen met mn vriendin en de moordlustige hamster

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-01-2004 14:19 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 19 January 2004 11:50 schreef Visor het volgende:
Goed ik ga zeker samen met mn vriendin en de moordlustige hamster

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 19-01-2004 14:35 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Ik zal er ook zijn

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 19-01-2004 16:22 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 9:40 schreef MBMarduk het volgende:
Wie is dat

Dat bedoel ik. Dat gerucht kan niet waar zijn want wie interesseert het nou wie er dood is?

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-01-2004 17:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 14:35 schreef witch het volgende:
Ik zal er ook zijn

COOL! Jou heb ik al veel te lang niet meer gezien/gesproken. We shall beer!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com