|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
niet dat ik (meer) van feesten houd ,nooit echt van gehouden ,ik bedoel het meer spreekwoordelijk of metaforisch . Graag uw visie |
|
Praten tegen huisdieren Thuis hebben we wel een vogel (parkiet) en al sje daar dus tegen gaat fluiten dan fluit hij terug, dat vind ik wel grappig, maar ik weet nooit wat hij wil zeggen |
|
Mijn parkiet(R.I.P.) wou altijd vreten, zuipen, en neuken.. Wat dat betreft zaten we wel op dezelfde golflengte God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote:Ik praat ook altijd tegen mijn katten ... het zijn gewoon zulke coole beesten |
|
Je eigen leventje is je eigen feestje... tja, wat moet je ermee. Ik vind het vooral erg vrijblijvend. |
|
Ik praat vaak tegen m'n hond omdat je ook kan communiceren met zo'n beest Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ook met mijn katten, ze luisteren alleen niet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Oh de mijne wel hoor ... als ze honger hebben dan is het leuk om terug te miauwen dan mauwen ze heel leuk terug en zeggen daarnaast ook altijd heel hard Frrrrrrr |
|
Mijn leventje is inderdaad een feestje, echter ben ik één van de weinigen die er wat aan vind. En ik praat overal tegen. Tegen mezelf, m'n computer, m'n hond... mensen zijn het inmiddels van me gewend, en vragen niet eens meer wat ik zei als ze het niet hebben verstaan. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: SheRa , jij begrijpt wat ik bedoel . ik bedoelde ook dat je niks wijs moet laten maken dat jou eigen manier van leven zoals je dat voelt dat goed is voor jou ,niet de juiste is . |
|
ben ook zeer benieuwd naar de afterparty ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Hahaha, ik ook ja. Satan, u heeft absoluut gelijk. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 19-10-2001 18:31] Dead things grow from deep inside... |
|
come on baby light my fire.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik praat altijd met mijn ego ... Interesante vent |
|
quote: Dat gevoel heb ik ook als ik tegen mijn hagedisjes praat, maar morgen ga ik een Russische dwerghamster kopen, misschien wil die wel luisteren. the only pleasure is pain |
|
Kuj russisch dan ?? |
|
quote: Alleen als ik wodka op heb. the only pleasure is pain |
|
Ik heb een keer op Discovery een papagaai gezien die echt kon bewust kon praten en ze was bewust van wat ze zei .Dit was haar geleerd door twee wetenschapsters die hiermee o.a. wilden aantonen dat je ook dieren kan leren praten . (Het was net alsof de fabeltjes krant werkelijkheid was geworden .) |
|
Ik praat altijd met bomen! |
|
quote: En laat me raaie, dat is ongeveer 50% van je levens uren ? |
|
Het leven is inderdaad je eigen feestje...en nou erg mijn best doen er een leuk feestje van te maken trouwens, tegen dieren praten is heel normaal Mijn beestjes praten terug I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Inderdaad. the only pleasure is pain |
|
Hehehe .. goeie vrouw |
|
quote: Ik heb wel Russisch bloed door mij aderen lopen. Mijn OMA, aan vaders kant, is Russisch!! Heads I win, tails you lose |
|
Aangeboren voorliefde voor wodka dus .. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |