|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Necroslaughter De shirt zijn hier te zien http://www.monolith-deathcult.com/merch.asp Je kunt ze bestellen door me te mailen op info@monolith-deathcult.com Wel snel zijn, de Bismarck shirts zijn bijna op |
|
goed...zal es even kijken of ik d'r wat aan vind, hehehe.....laatste tijd meer shirts dan cd's gekocht, hahaha...... |
|
hehehehehehe...shirts gewzien, wel tof maar ik wacht wel effies op de nieuwe shirts....moet nog geld over houden om m'n zine uit te brengen, dus...dat vreet ook cash. |
|
quote: 1.Waar zie jij Stalin staan op de Chernobil flyer? 2.Het zijn flyers, geen hoezen [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 18-12-2003 14:27] |
|
quote: Nee dacht dat het hoezen waren. my mistake SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ziet er wel leuk uit hoor. Wanneer komt de cd uit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ga je nog naar xmass zaterdag? En alles goed? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Zoals op de flyer staat autumn 2004 |
|
ja die shirts gaan inderdaad snel; mwuahahahahaha Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: OEH!!! dit zal wel weer het nodige gezeik opleveren, maar ja dat was toendestijds ook met Slayer's Angel of death, laten we hopen dat mensen hun vooroordelen eens overboord mikken en eens daadwerkelijk nadenken voordat men hersenloos begint te blerren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hahaha...ikkan nu al niet wachten, hehehe |
|
Om dat soort gezeur te voorkomen staat er ook bij geschreven waar het over gaat. |
|
mwoa....maar je hebt altijd lui die niet verder kijken dan d'r neus lang is, hehehe... |
|
quote: Ja ga ik heen ja. Heersen. @Dekker. Sorry hoor. ik zal het nooit weer vragen. Vergeef me On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:H. Michaelsen doet op dit album wat achtergrond werk of nie? |
|
Dat wordt nog even de vraag. Ik denk niet dat er ruimte is voor een ballad:-) |
|
Ah? Please? Ik wil jullie gevoelige kant wel eens horen |
|
quote: Die hebben ze niet. BEUKENNNNNNN On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
owkej ik vind jullie hier op 't forum, irl ken ik jullie niet, beste mongolen en het is niet mijn muziek maar jullie art-work heerscht Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Irl zijn we nog grotere eikels. Overzichtje songtitels voor we weer in de bruinhemden hoek worden gezet. De voorlopige (werk)titels: -Army of Despised--> Over de gevreesde Dirlewanger Unit in Rusland -7 Months of Suffering--> 7 maanden van ziektes en ellende in de Filistijnse stad Asdodh toen ze de Ark des Verbonds van de Joden hadden veroverd. -Concrete Sarcophagus-->Handelt over de Chernobyl ramp in 1986 -Kolyma-White Crematorium-->Politieke gevangenen moest onder de meest onmenselijk omstandigheden goud zoeken voor Stalin in het gevreesde Land of Gold Death, Kolyma. -King of Aceldama--> De link tussen de verader van Chtistus, Judas IScaroit en de vampier Dracula. gebaseerd op de film Dracula 2000 -1567..Under the Bloodcampaign-->Handelt over de inquisitie onder de Ijzeren Hertog Alva ten tijde van de 80 jarige oorlog. -The Nero Order-->Nadat Hitler er achter kwam dat hij de oorlog had verloren was hij dermate teleurgestled in het Duiste volk dat hij de opdracht gaf het land met de grond gelijk te maken. geen steen mocht op de ander blijven staan. Door tijdig ingrijpen van de Russen en Geallieerden is dit voorkomen. -1917-Spring Offensive-->Dit nummer gaat over de loopgraven oorlogen in Wo I [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 20-12-2003 15:22] |
|
hehehehehehe...dit is pas een gave geschiedenisles !!! |
|
mja smakeloze rotzooi, ik zit niet te wachten op een cd hoes met nazies erop. Nee dank je "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ah en Russen is geen probleem? Die waren net zo fout. Er wordt niets verheerlijkt, er wordt slechts verteld over de wandaden. Het niet willen gecongronteerd worden met het slechte in de mens is een soort ontkennig en dat is strafbaar in dit geval.... |
|
quote: De Sovjets mogen wel want die waren lief, aardig en streden voor wereldvrede. Wist je dat nog niet? Alle vemeende wandaden van de Sovjets zijn propaganda van de CIA!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-12-2003 0:30] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |