|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1648 mag dan wel een erg relevant jaartal zijn binnen de Tachtigjarige Oorlog, maar als je Alva er bij gaat halen zit je toch echt een jaar of 60 te ver. |
|
Je hebt gelijk, ik heb in mijn haast een verkeerd jaartal geplaatst. In 1567 Kwam hij naar Nederland met eenleger van ongeveer 10.000 Spaanse en Italiaanse soldaten en richtte meteen de bloedraad op. |
|
Vertel es wat meer??? Dit is interressant?? |
|
Koop de cd maar in de herfst, daar leggen we alles uit |
|
rofl |
|
jezus wat een tempo... met de herfst alweer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dan is de eerste cd al anderhalf jaar oud! |
|
kan bijna niet wachten. staan er ook nog wat gigs gepland of niet ?? en zo ja, waar ?? Een beetje in de buurt van Rotterdam mag ik hopen ?? |
|
Date Venue With 27-12-2003 Gigant, Apeldoorn Premortem , It Lives 17-1-2004 Unitas, Wageningen Houwitser, 25-1-2004 Perron 55, Venlo Callenish Cricle, 28-2-2004 Olde Beth, Wehl (GLD) Severe Torture, 14-3-2004 Lucky, Rijssen , 27-3-2004 Bastille, Schoonhoven unknown, unknown |
|
maken jullie die flyers eigenlijk zelf, het ontwerp en de uitvoering? enne, "27-12-2003 Gigant, Apeldoorn Premortem , It Lives" ben ik natuurlijk ook van de partij. en "17-1-2004 Unitas, Wageningen Houwitser" kom ik ook zeker loeren. lekker dichtbij en de vernieuwde hoofden van houwitser ff aanschouwen. aad en theo enzo schijnen tegenwoordig kaal door het leven te gaan. zitten de bivakmutsen wat comfortabeler. Oud Vuil. |
|
Ik maak de flyers in de vrije uurtjes naast het oefenen, studeren en werken Mooi, dan gaan we even kennismaken! |
|
waarschuwing vooraf, over het algemeen zijn mijn antwoorden in een conversatie vrij onzinnig en nutteloos en vooral stupide. dat komt, omdat ik al veel te lang in het metalwereldje rondhang. al dat bier drinken. Oud Vuil. |
|
Hahahahahahaha....slap excuus hoor, was je niet altijd al zo dan ??? En wat die kale koppen van Aad en Theo betreft, hahaha, van Aad weet ik het zeker dat ie kaal is, hehehe....da's lekker voor als ze in duitsland weer gaan optreden met Houwitser. Dan hebben die duitsers helkemaal zo van : zie je wel dat we gelijk hadden ??? Ze zijn rechts !!! Hahahaha...over kortzichtig zijn gesproken. |
|
quote:dat vindt ik een rap tempo anders... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: oja, das waar ook, vergeet ik alweer in mijn stupiditeit. quote: jah, van aad weet ik het ook, theo had het er de laatste keer, dat ik hem zag,(agent steel, exodus eindhoven) er al over, dat het voor hemzelf niet al te lang nog zou duren, voor de botte schaar door het piekhaar zou gaan. 30 plussers rulen! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-12-2003 14:16] Oud Vuil. |
|
?????? waarom niet gewoon 5 pleuro dan die cd ???? Vaag.........maar goed, het is te hopen dat Houwitser binnenkort weer eens in de Baroeg of het Elfde Gebod speelt...Die nieuwste cd is een knaller !! Het ding blaast alles omver !!! |
|
Alles?? Als er een gitaar voorspeelt en de tweede gitaar erbij komt kakt het volume met minstens 5 db in jammer |
|
nix van gemerkt...heb 'm net nog een keer in m'n stereo gepleurd, maar nog steeds knallen dat ding. ligt het niet aan je stereo ??? |
|
quote: maar het gitaarwerk is wel erg goed! ikzelf heb de promo, maar alleen nog in de auto en via de pc geluisterd, dus ik heb verder nog geen mening. maar dit is de eerste houwitserCD die ik van theo gekregen heb, die ik helemaal volhou. maar goed, gaat het in dit topic over houwitser of tmdc? heb je nog wat artwork? Oud Vuil. |
|
He ja....laten we ze vergelijken,wat zijn volgens jou de grootste verschillen tussen Houwitser en The Monolith Deathcult ??? |
|
Ik heb zojuist het tourverslag afgerond. Die zal binnenkort te vinden zijn Op Lords of metal en op onze eigen site. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ah. ik zet vast een biertje koud. Oud Vuil. |
|
1 biertje??? waarom niet meteen 6 ???? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |