|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja... het is nog behoorlijk ver weg, maar met propaganda kun je neit vroeg genoeg beginnen: zondag 4 april 2004: Demoncy (usa) Krieg (usa) Abazagorath (usa) Fluisterwoud (nl) Zwartketterij (nl) in de Pazzop te Bladel meer info: www.herrieavond-online.tk Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Überheersch! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Demoncy ! Dat ziet er leuk uit! - Mutatis mutandis - |
|
Ik ben er bij [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-12-2003 11:36] |
|
Demoncy, erg gaaf! Maar Abazagorath? Past niet echt in het rijtje thuis als je het mij vraagt. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik ken alleen 'Tenebrarum Cadent Exsurgemus'; en ja ... het is op zich niet slecht. Maar toch niet zo grimmig als Demoncy bijvoorbeeld. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ff checke hoe/wat/waar ik gaat/kan overnachten dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hmz, zoeken ze nog meer bands? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bla... |
|
zeer waarschijnlijk dat ik aanwezig ben ik woon toch redelijk dicht in de buurt |
|
Prachtige line-up, ik ben daar op 4/4/4. |
|
ik neem aan dat er op 6/6/6 nog meer 'evil' gigs gepland zullen staan, moehahaha |
|
6/6/6 duurt nog effe... En een enkele gelukkige van ons zal 6/6/66 mischien nog meemaken als ons aardbolleke nog bestaat. |
|
Bladel is wel een pokke eind reizen voor mij, trouwens. Iemand die daar in de buurt woont, waar ik eventueel zou kunnen overnachten? |
|
quote: Ik durf te gokken dat ik dat niet ga halen spelfout weggehaald... |
|
quote: Wij zoeken nooit bands, wij zetten ergens bands bij. Bands die willen optreden kunnen een promo/cd/demo/of whatsoever + bio sturen naar: OJC de nieuwe pazzop t.a.v. de herriegroep postbus 124 5530 AC Bladel En dan zien we wel weer... |
|
hmmz ik kan je niet mailen; check anders onze site Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:tentje opzetten Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
waarom nou weer een zondag, kutzooi als er eens een keer wat fatsoenlijke data geprikt werden voortaan... en de paar concerten die wel op 'normale' dagen plaats vinden, worden toch wel weer gecanceld wat is er toch mis?? Je moeder. |
|
quote: Mensen die alleen maar lopen te zeiken, zouden zelf eens wat moeten gaan organiseren. Punt. |
|
Joa, ik ben d'r wel Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote:In de goot |
|
ook ik ga weer naar überdorp Bladel, dus ik ben er I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
als ik de auto heb ben ik er wel bij.. gee zin in hetzelfde gezeur dat we weer 2 uur moeten wachten op de bus "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dat is anders wel een optie. ja |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |