![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kon nergens op dit forum iets vinden over deze band. Ik kwam het tegen en heb een nummer van ze gedownload, moet zeggen klinkt erg goed ! beetje black/doom metal maar wie kent er meer van hun dan alleen het nummer a meeting place in time... check: http://www.woodsofypres.ca/site2/main I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Ik ben momenteel een compleet album van ze aan het downloaden...ik post mijn mening wel over een maand als ik het eindelijk geluisterd heb... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: wow doe je netjes... waarmee download je dat? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: idd vond ik ook wel ...ik kan er helaas weinig meer van vinden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote:DC++ I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote:Geef even een gil als je het binnen hebt, je zit nog op spleen? ![]() |
|
[dwaalt nog maar verder off topic]yup...maar zeg ff wanneer je daar binnenvalt...voor dat je een ban aan je broek hebt hangen... ![]() voor DaVinz...als je genoeg doom shared kom dan ook eens naar deze hub: spleen.no-ip.org [einde reclameblok] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: yep, ben er ook... weinig woods helaas ...maar thnx anyway ![]() zijn die gasten streng trouwens in hun voorwaarden? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Mja...kleine hub voor de elite...maar de eigenaar heeft wat connectieproblemen...vandaar dat er nog minder volk aanwezig is...en ja...het is erg streng...maar ik kan je eventueel in bescherming nemen... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Gaaf dit zeg ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
De hele demo klinkt erg prima. Opnames zijn niks op aan te merken, geen mindere nummers dan die mp3's van de site. Maar het blijft niet erg origineel ... het mist iets. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
quote: jij hebt het al ergens gevonden... waar? of ook op DC ++? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
hij heeft hem van mij maar met soulseek is hij erg goed te vinden ![]() ![]() |
|
Claw ![]() ![]() Leuk bandje, heb de twee nummers op de site gedownload en klinkt lang niet slecht, toch maar weer eens DC++ aanslingeren en Doomy waarschuwen ![]() ![]() |
|
zeer goede band ![]() ik heb un paar keer geshat met de drummer..... maar ja hij zij dat ze mischien bij de maatschapij The End un contract kregen.... ik hoop het voor ze ( en mij want dan kan ik hun cd koper ![]() .. ![]() |
|
Wil je misschien het lidwoord "een" schrijven zoals het hoort? Tevens is het: "hij zei" i.p.v. "hij zij". En de interpunctie is ook klote. Als je zo blijft posten gaat niemand je reacties lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 22-03-2004 17:51] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Woods of ypres, vette shit ![]() A meeting place in time vet nr. Intro Is ook vet, ![]() Ma deze band wil ik wel meer van horen ![]() Or you children of today are Children of the Grave. ![]() |
|
Ik ben nu de nieuwe cd aan het luisteren en godverdomme wat heerscht die zeg. In dezelfde stijl als de demo alleen dan op zo'n beetje alle vlakken nog een stukje beter. Goede doordachte nummers, vette dynamiek verschillen, logge doomy stukken, mooie akoestische stukken en rossende black stukken en dan ook nog eens voorzien van een uiterst vette en passende produktie. Potverdikkie wat een heersch ![]() ![]() ![]() |
|
hoe heet die nieuwe schijf?? ik ben erg benieuwd!!! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
"Pursuit of the sun & allure of the Earth". Ze volgens mij helaas nog geen deal voor verkoop van de cd in Europa, maar het zou me zeer verbazen als dat binnenkort niet komt (alhoewel ze spelen natuurlijk geen dertien in een dozijn uitgekouwde old school death of true ruisch en gruisch black). ![]() |
|
cool, een nieuwe cd, ik zal het eens gaan zoeken... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
got it!!! indeed AWESOME!!!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
ben nog bezig.... ![]() |
|
Nog bezig? Hoe bedo.... **GASP** ![]() Je bent het toch niet aan het DOWNLOADEN toch, hoop ik?! Stoute jongen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |