![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Iemand enig idee of dit album hier al in de schappen ligt, of is het alleen online verkrijgbaar? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Eerste vier nummers heerschen! ![]() ![]() |
|
Woods of ypres - in pursuit of the sunallure of the earth Goede CD!! ![]() Edit: *schop* [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 07-10-2005 1:28] ![]() |
|
Against the seasons (remasterd en remixed.. te bestellen op hun site). Zeer hoorbare bas. Goede productie. Doet soms wel denken aan Agalloch. Geweldig! ![]() |
|
nieuw album komt eraan ![]() http://www.zwaremetalen.com/nieuws/13432/Woods-of-Ypres-album-komt-eraan.html [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-06-2009 13:08] signature ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-02-2011 19:59] signature ![]() |
|
Muzikaal is het laatste album, the green album, best in orde en afwisselend ook maar de teksten zijn zo nu en dan tenenkrommend. ![]() |
|
dat dan weer wel signature ![]() |
|
quote: Ha! Toevallig via een andere bron deze voorbij horen komen. Lekker hoor ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Verschrikkelijk, ja ![]() ![]() Gelukkig kan ik teksten redelijk negeren ![]() Zo te horen niet erg diepgaand, maar wel lekker voor erbij ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-03-2011 16:55] No dogs, no masters. ![]() |
|
ik kan hier wel van genieten ![]() ![]() |
|
ik ben ondertussen echt verslaafd aan.. alle albums gekocht ![]() ![]() |
|
Mochten er nog fans zijn, helaas is de band per direct gestopt ivm het overlijden van de zanger, David Gold, in een auto ongeluk. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy ![]() |
|
Die nieuwe is echt geweldig mooi. Emotioneel en erg cru vanwege het overlijden van Gold. ![]() ![]() |
|
Prima album die laatste, inderdaad soort latere Paradise Lost met een Type O jasje (vanwege de zang vooral). Is de rest vergelijkbaar? ![]() |
|
de rest vind ik wat anders klinken.. iets minder Type O Negative, wat meer richting Agalloch vind ik persoonlijk ![]() |
|
Ik vind de teksten juist erg goed... Als je goed naar metalteksten kijkt zijn ze vaak juist belachelijk in het moeilijke taalgebruik. David Gold kon met weinig zo'n grootse sfeer creeeren. Neem dat nummer 'Retrosleep in Morning Calm' dat is juist de ultieme depri tekst, juist in zijn eenvoud. ![]() |
|
met Bam Margera op vocalen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |