IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Woods Of Ypres Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-12-2003 22:15 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik kon nergens op dit forum iets vinden over deze band.

Ik kwam het tegen en heb een nummer van ze gedownload, moet zeggen klinkt erg goed !
beetje black/doom metal maar wie kent er meer van hun dan alleen het nummer a meeting place in time...

check: http://www.woodsofypres.ca/site2/main


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


' '
Usericon van ' '
Posted 22-12-2003 23:08 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dat nummer 'A Meeting Place in Time' wat je van de site kan downloaden klinkt wel erg mooi. Niet erg origneel, maar mooi niettemin.

Ik heb er verder nog nooit van gehoord; zal eens verder zoeken, en ik laat het weten als ik wat vind.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-12-2003 23:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben momenteel een compleet album van ze aan het downloaden...ik post mijn mening wel over een maand als ik het eindelijk geluisterd heb...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-12-2003 23:28 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 23:12 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik ben momenteel een compleet album van ze aan het downloaden...ik post mijn mening wel over een maand als ik het eindelijk geluisterd heb...


wow doe je netjes... waarmee download je dat?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-12-2003 23:29 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 23:08 schreef ' ' het volgende:
Dat nummer 'A Meeting Place in Time' wat je van de site kan downloaden klinkt wel erg mooi. Niet erg origneel, maar mooi niettemin.

Ik heb er verder nog nooit van gehoord; zal eens verder zoeken, en ik laat het weten als ik wat vind.


idd vond ik ook wel ...ik kan er helaas weinig meer van vinden


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-12-2003 23:31 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 23:28 schreef DaVinz het volgende:
wow doe je netjes... waarmee download je dat?
DC++


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 23:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 23:31 schreef Voice Of Doom het volgende:
DC++
Geef even een gil als je het binnen hebt, je zit nog op spleen?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-12-2003 23:36 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

[dwaalt nog maar verder off topic]yup...maar zeg ff wanneer je daar binnenvalt...voor dat je een ban aan je broek hebt hangen...

voor DaVinz...als je genoeg doom shared kom dan ook eens naar deze hub: spleen.no-ip.org [einde reclameblok]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-12-2003 23:49 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 23:36 schreef Voice Of Doom het volgende:
[dwaalt nog maar verder off topic]yup...maar zeg ff wanneer je daar binnenvalt...voor dat je een ban aan je broek hebt hangen...

voor DaVinz...als je genoeg doom shared kom dan ook eens naar deze hub: spleen.no-ip.org [einde reclameblok]


yep, ben er ook... weinig woods helaas ...maar thnx anyway

zijn die gasten streng trouwens in hun voorwaarden?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-12-2003 23:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mja...kleine hub voor de elite...maar de eigenaar heeft wat connectieproblemen...vandaar dat er nog minder volk aanwezig is...en ja...het is erg streng...maar ik kan je eventueel in bescherming nemen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 23-12-2003 14:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Gaaf dit zeg . Heb de mp3's van de site geluisterd en moet zeggen dat het erg cool klinkt. Het mag misschien niet bijster origineel zijn maar is wel zeer goed uitgevoerd, daarbij vind ik de produktie (zeker voor een demo) zeer geslaagd.


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 23-12-2003 15:09 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 14:41 schreef Vlkodlak het volgende:
Gaaf dit zeg . Heb de mp3's van de site geluisterd en moet zeggen dat het erg cool klinkt. Het mag misschien niet bijster origineel zijn maar is wel zeer goed uitgevoerd, daarbij vind ik de produktie (zeker voor een demo) zeer geslaagd.



Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


' '
Usericon van ' '
Posted 23-12-2003 23:00 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

De hele demo klinkt erg prima. Opnames zijn niks op aan te merken, geen mindere nummers dan die mp3's van de site.

Maar het blijft niet erg origineel ... het mist iets.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 24-12-2003 13:16 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 23:00 schreef ' ' het volgende:
De hele demo klinkt erg prima. Opnames zijn niks op aan te merken, geen mindere nummers dan die mp3's van de site.

Maar het blijft niet erg origineel ... het mist iets.


jij hebt het al ergens gevonden... waar? of ook op DC ++?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-12-2003 15:59 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

hij heeft hem van mij maar met soulseek is hij erg goed te vinden


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-12-2003 21:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Claw


Leuk bandje, heb de twee nummers op de site gedownload en klinkt lang niet slecht, toch maar weer eens DC++ aanslingeren en Doomy waarschuwen


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 22-03-2004 17:41 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

zeer goede band die nummers die ze op de site kunt downloaden zijn super vet helaas hebben ze nog geen label maja dat nummer a meeting place in time is zeker goed ja.

ik heb un paar keer geshat met de drummer..... maar ja hij zij dat ze mischien bij de maatschapij The End un contract kregen.... ik hoop het voor ze ( en mij want dan kan ik hun cd koper )


..


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-03-2004 17:50 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Wil je misschien het lidwoord "een" schrijven zoals het hoort? Tevens is het: "hij zei" i.p.v. "hij zij". En de interpunctie is ook klote. Als je zo blijft posten gaat niemand je reacties lezen.


[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 22-03-2004 17:51]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 23-03-2004 22:04 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

Woods of ypres, vette shit .
A meeting place in time vet nr. Intro Is ook vet, Geen idee hoe ik aan de cd kom.
Ma deze band wil ik wel meer van horen


Or you children of today are Children of the Grave.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 06-11-2004 20:36 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik ben nu de nieuwe cd aan het luisteren en godverdomme wat heerscht die zeg. In dezelfde stijl als de demo alleen dan op zo'n beetje alle vlakken nog een stukje beter.

Goede doordachte nummers, vette dynamiek verschillen, logge doomy stukken, mooie akoestische stukken en rossende black stukken en dan ook nog eens voorzien van een uiterst vette en passende produktie. Potverdikkie wat een heersch . Enige kleine minpuntje dat ik kan bedenken is dat de bas niet meer zo goed te horen is als op de demo en dat je daardoor die gave basloopjes niet altijd even goed meer meekrijgt. De mensen die de demo gaaf vonden moeten dit zeker gaan luisteren, het rost 99,99% van de releases dit jaar eruit .


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-11-2004 12:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hoe heet die nieuwe schijf?? ik ben erg benieuwd!!!


I Find That I Am Not There...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-11-2004 13:31 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

"Pursuit of the sun & allure of the Earth". Ze volgens mij helaas nog geen deal voor verkoop van de cd in Europa, maar het zou me zeer verbazen als dat binnenkort niet komt (alhoewel ze spelen natuurlijk geen dertien in een dozijn uitgekouwde old school death of true ruisch en gruisch black).


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 08-11-2004 12:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

cool, een nieuwe cd, ik zal het eens gaan zoeken...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-11-2004 13:04 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

got it!!! indeed AWESOME!!!!


I Find That I Am Not There...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-11-2004 16:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

ben nog bezig....


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-11-2004 16:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nog bezig?

Hoe bedo....


**GASP**

Je bent het toch niet aan het DOWNLOADEN toch, hoop ik?! Stoute jongen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen