![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, muzikaal spelen hardcore. Tekstueel zijn ze nazistisch. Da's alles wat ik weet. ![]() |
|
er is niks mis met ideologie en muziek tezamen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Dat zei ik ook niet... quote: ![]() |
|
Of mag je tegenwoordig je mening ook al niet meer uiten als het een ander niet aanstaat? Men gaat de extreem linksen toch ook niet opsluiten? Er zal altijd wel rassenhaat zal altijd blijven bestaan en dat kun je goedkeuren of afkeuren maar je kunt het toch nimmer tegengaan. Gevangennisstraf zal het waarschijnlijk alleen verergeren. Dan kun je altijd nog zeggen dat bands mensen aan kunnen zetten om die richting te kiezen, maar dat is natuurlijk een beetje onzin. Als je je aan laat zetten tot zoiets alléén om een band, ben je slechts een kudde volgend schaap. Het lijkt me dat je er wel je eigen mening over vormt. Ik ben overigens absoluut niet eens met hun ideeën, maar ik vind wel dat iedereen zijn eigen ideeën erop na mag houden. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-12-2003 23:14] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Dat mag ook ![]() Bij ons en in Duitsland (en in nog wel meer landen) heerst geen absolute vrijheid van meningsuiting; extreem-rechtse uitlatingen en discriminatie e.d. zijn verboden. Het staat je vrij om de ideeën erop na te houden waar jij je in vindt, maar bepaalde dingen mag je niet zeggen/uitdragen/propageren. Of je dat inconsequent vindt of niet, het is de wet. Mocht je het willen veranderen, dan wordt het tijd om een politieke carrière te ambiëren ![]() ![]() |
|
Ik vind dat iedereen zijn mening zou moeten mogen uiten. ![]() |
|
Tzou hier nogal op wat lijken dan... ![]() Ik zeg toch ook niet wat ik denk. ![]() ![]() |
|
Nee, maar van mij mag het wel! ![]() |
|
Van mij niet, ik vind dat een hele hoop mensen gewoon hun bakkes moet houden. Maar ik vrees dat ik met deze post offtopic aan het dwalen ben, nevermind dus. ![]() |
|
Tja, als je hier op het forum ongezouten kritiek op iets, iemand of band levert krijg je allemaal gekanker naar je kop en eigenlijk mag je dus geen grote bek op zetten. Of het nou onderbouwd is of niet. Maar een band met nazi-ideeen vind men minder problematisch aangezien het niet persoonlijk treft. En of het nou extreem rechts of extreem links is, wat mij betreft maakt een galg daar ook geen verschil in ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Wet iemand de site van hun? Ff checke...kan hem niet vinden ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
panzerfaustreords heeft wel al de cd's van landser te koop , geloof 15$ per stuk, en bij hun hoef je de verzendkosten niet te betalen.... ![]() ![]() ![]() |
|
opsluiten die lui, nazie's sporen alleen aan tot haat jegens minderheden. Dat is geen meningsuitings probleem meer. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Nee, die moslims enzo, die gaan lekker , zeg......als je die lui af en toe hoort praten dan vraag je je ook af of dat allemaal wel door de beugel kan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ok.. Wie zit er achter het account "necroslaughter"?? Ik bedoel, zo dom kan je gewoon *echt* niet zijn.. Toch ![]() ![]() |
|
ach daar gaan we weer.wie mag jij wel weer niet zijn dan ?? Ik geef gewoon m'n mening, klaar. kan je het mee eens zijn of niet, lekker boeiend. Maar ga niet lopen zeiken dat er iemand dom is terwijl je 'm helemaal niet kent !!!! ![]() ![]() |
|
beetje vaag allemaal...als ze echt op deze tour gaan daar in mofrika dan hebben ze nog veel werk te doen... Suck my piss ![]() |
|
quote: Onze breinen hebben een versieconflict geloof ik ![]() ![]() |
|
ik ben d'r niet opuit om ruzie te zoeken hier, hoor..mocht je dat soms denken.... ![]() ![]() |
|
Ik ook niet hoor, maar ik vond je post behoorlijk.. euhm.. generaliserend en dat kan ik slecht verdragen.. [jip&janneke modus] "Nazi's slecht?? Nou, die moslims zijn anders ook heel slecht hoor!" Your point being?? Het leidt de aandacht alleen maar af van het onderwerp. [/jip&janneke modus] ![]() ![]() |
|
Ik meende dat er ook nederlanders betrokken waren bij die band,of zijn er meerder bands met dezelfde naam?? ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: wtf heeft dat met dit topic te maken. Ik praat DAT toch ook niet goed. Jou post slaat echt kant nog wal "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
zucht....... ![]() ![]() |
|
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat er mensen rondlopen met die extreme rechtse of linkse onzin. Kijk, dat je iemand minder leuk vindt, ok. Maar om volledige groepen maar over 1 kam te scheren, moet je toch echt een hersen inhoud hebben van een aardappel. ![]() http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |