|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Blijkbaar http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
|
|
quote: Dan ben je inderdaad nog wel een tijdje bezig ja, Rare duutsers Immortal Pride |
|
ach het zijn maar duitsers,van mijn part moeten ze 17 jaar brommen het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Haha, Landser: ''white will prevail, and hitler will help, hail skinheads in the glory of the white people, for the white nation of a white world'' |
|
Heeft die band Landser misschien een site? " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Wat een slap gelul, nazisme gaat juist tegen de vrijheid van meningsuiting in en daarom mag het niet. En trouwens wat een slappe straffen zeg, geef ze minstens een paar jaar, dat zal ze leren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: idd ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Sowieso zou er een gevangenisstraf moeten staan op het schrijven van stompzinnige teksten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:...het einde van de Black Metal scene |
|
quote: Nou, niet alleen de BM scene, als we dan toch gaan beginnen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
en van de pop/house muziek "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
wat dacht je van frans bauer dan....heb je ven voor mij? wat is dat nou voor idioterie |
|
Ja, nou is het wel weer leuk geweest... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: om hier even op terug te komen... vrijheid van meningsuiting wil zeggen dat er geen PREVENTIEVE maatregelen mogen genomen worden tegen de meningsuiting. maar er mag naderhand wel REPRESSIEF opgetreden worden. dus niemand zou mij bvb mogen beletten van te zeggen dat alle rosse mensen moeten sterven, maar achteraf hebben de anderen ook de vrijheid om klacht in te dienen tegen racistische uitspraken. (ps, ik ben zelf ros, was gewoon een voorbeel ) dus censuur mag niet, maar een reactie daarop mag wel. Booze 'n Metal |
|
Ik vind het toch wel belachelijk dat je (hier) voor een moord minder gevangenisstraf kan krijgen dan voor het zingen van wat Nazi liedjes in Duitsland (om het Nederlandse rechtssysteem maar weer eens te bashen). Bovendien ben ik het ook wel met een aantal hier eens dat de vrijheid van meningsuiting eigenlijk kant noch wal raakt (maar verder interesseert het me niets ). Overigens vind ik die Kafka / Antifa hondjes een stuk ergerlijker met hun brave schooljongetjes gedrag . Het valt me nog mee dat hun voorpagina nog niet gesiert is met het nieuws. Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote:Rot op zeg...Living Sorrow heerscht! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik vind het bull shit! je moet je eigen mening hebben maar niet jou mening bij anderen opleggen.. de mensen die het mooi vinden moeten zelf weten of ze het luisteren. je doet het jezelf aan als je de cd's ofzo koopt van hun. sorry dat is mijn mening till death takes me appart |
|
why the sorry? schuldcomplexje? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: soms heb je dat hé till death takes me appart |
|
hehe...kan gebeuren inderdaad...ik ben ook een lopend schuldcomplex... maar nu weer verder over nazi's... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ja is goed joh till death takes me appart |
|
|
|
Landser heeft geen homepage, in Duitsland is enkele jaren geleden een grote razzia gestart op het internet om alle site die (neo)-nazistische ideeen bevatten te sluiten. De site van Landser heeft toen heel wat verschillende url's gehad, die om de paar dagen weer verboden werden. Verder: Landser is geen hardcore, maar gewoon punk, in de begin jaren stelde het muzikaal niet veel voor, en vooral de kwaliteit van de opnames was barslecht. De latere albums zitten stukken beter in elkaar. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |