|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat maken ze voor muziek? Een beetje meer informatie mag wel hoor. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ze maken een soort van emocore,maar wel hele goede en ze stonden vorig jaar op Graspop. |
|
Vrij stevige emocore ja. Erg fijne muziek op zijn tijd, maar denk dat het meeste metalvolk de stem niet trekt Life doesn't get much better than this! |
|
super band! draai dat album erg vaak. hou zowieso al erg lang van dat soort shizzle.. vet. we hebben ze toen op graspop gemist vanwege die 3 uur durende fucking wachtrij bij de ingang maar had ze daarvoor wel in Duitsland (met Bleeding Through, Throwdown, Martyr AD en Hatebreed, etc) gezien... wat fucking VET was!! |
|
quote: Inderdaad ook gemist op graspop wegens de rij. Erg jammer Life doesn't get much better than this! |
|
Heb ze op Midsummer Hardcore Event in Maastricht gezien. Wel aardig, maar niet bijster boeiend naar mijn mening |
|
geweldige band, geweldige cd ook Al vind ik het meer metalcore dan emocore eerlijk gezegd |
|
Ik ken 1 nummer en das wel ok... Iets met Girls en Grey LAI LAI HEI |
|
vette heersch de max van een band, en ik heb ze wel gezien op graspop dat was trouwens de eerste keer dat ik een echte HC pit zag op graspop |
|
Erg goede band. Mixen heavy metal met hardcore en 'emo'-achtige teksten. Ze doen dit allemaal erg gepassioneerd. We don't take it, we just fake it... |
|
Wat is emocore? Emotionele hardcore? |
|
quote:Daar staat de afkorting wel voor ja, maar dat dekt de lading natuurlijk niet. Ik zie het als hardcore, maar dan met afwisselender gitaarwerk en het gebruik van cleane zang. Ook zijn de teksten vaak persoonlijker, waardoor er vaak al snel een "emotioneel" karakter aan de songs zit. Misschien ooit wel eens een band als Thursday gehoord. Dat is emo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nee sorry, nooit van gehoord. Ik zal het wel eens checken, maar ik denk niet dat het mijn muziek is. |
|
quote: metalcore/hardcore met een vaak hoge cleane jankerig aandoende stem. Soms ook wel met screams. Er zit nogal verschil in of je bijvoorbeeld een band als Wester hoort of bijvoorbeeld Atreyu. Tis wel echt iets wat je moet liggen denk ik, ik kan het vaak ook totaal niet hebben, maar zo af en toe is het fijne muziek. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: afi? hehe.. 'emo' vind ik een shitwoord eigenlijk, ik bedoel het staat voor 'emotional', maar goed in alle muziek zit toch emotie? en ik ken ook mensen die The Blood Brothers tot 'emo' rekenen, nou, reken er maar niet op The BB's is irritante teringherrie, maar toch wel grappig np: Sick Of It All - Life On The Ropes hehe no emo there... en nu gaa'k naar een kerstdienst ... |
|
hey hoe vaak post ik wel niet " Atreyu - Suicide notes and butterfly kisses " in het now playing topic..?? hehe.. glad people are catching up |
|
Ik heb het uitgecheckt Possie En het is vet Interessante stem heeft die kerel wel true disco chick |
|
quote: quote: hey was je er de dag erna bij Youth Of Today ook bij dan?? dat was echt een gekte! al die metalheads vlogen aan de kant.. wisten niet wat ze meemaakten! |
|
quote:nee, na type o negative ben ik naar huis gelift omdat ik de dag erop moest werken, nu ja, youth of today is eigenlijk ook totaal men stijl niet |
|
Geweldige band! Beste nummer vind ik nog steeds "Someones Standing On My Chest". Op het randje nog hun laatste nummer kunnen meepikken op graspop. Veel tijd verloren door die vervloekte tickets die omgeruild moesten worden I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it. |
|
Ik moet steeds denken aan de Mangled-kreet GOREJU!!! |
|
|
|
Damn, ik raak maar niet uitgeluisterd op The Curse. Wat een geweldig album! Die mix tussen heavy metal, metalcore, death metal en emo laat me gewoon niet meer los. Vooral omdat alles gewoon heel strak in elkaar overloopt en de songstructuren ook zeer sterk zijn. De songs blijven allemaal lekker hangen. Dat kom je niet zo heel vaak tegen bij dit soort bands. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Alarm: Pop music in disguise "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Goeie band! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |