|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Gave flyer Thijs, Well, I'll be there!!!!!! en met mij nog vele BoZ metaldudes...... |
|
Zo mag ik het horen Conrad!!! Ik zie je daar wel! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hmmm, jammer maar dan is ook Engine Of Pain in Elektra, Sliedrecht |
|
Persoonlijk houd ik ook helemaal niet van covers, maar Stormrider is wel erg goed. Kijk/luister en oordeel dan! |
|
zal er zijn " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: Engine of wattus? Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Denk niet dat deze 2 dingen elkaar beconcurreren [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 25-12-2003 18:53] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Thijs, kijk eerst eens goed naar de signature van Mies en geef dan pas je oordeel over de bands!!!!!! |
|
woah, leuk. eindelijks eens een concert dat een treinrit van 10 minuten weg is. ik zal proberen er te zijn Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: voor mij ook 10 minuutjes, maar dan met de auto van Bergen op Zoom....... |
|
quote:Ik bedoel dus dat ik niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn... |
|
quote: Mijn excuses.Ik wist niet dat je nu in 3 bands speelde. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
Komen naast Rutan (organisator) en Rattiemans nog meer ZM-ers naar dit avondje???? |
|
Hele vette flyer btw !!! En ja ik ben er ook ... |
|
vette flyer.... comic sans... |
|
Dat is iets te ver weg voor mij. Derhalve kunnen jullie concluderen dat ik die avond niet aanwezig zal zijn.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik verwacht Fudge M. en Snaack ook nog wel. Daarnaast Leader, Harachte en nog een hele hoop(die niet om ZM zitten). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*schop* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Heb je een *schop* gekregen????? |
|
Aanvang Stormrider om 20:30? Hey, dan kom ik daarna nog terug naar Tilburg.. Straks even m'n agenda checken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wie laat er nou een band al om 20.30 spelen!!!!! |
|
dat lijkt mij ook erg vroeg to be honest ...... |
|
quote: Gezien stormrider 2,5 uur speelt, en zodoende dus om 23.00klaar is, kan iedereen van buiten Roosendaal nog de trein terug naar huis pakken (zelfs amsterdam is nog bereikbaar dan). Daar heb ik rekening mee gehouden. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 13-01-2004 18:34] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
das toch beter om om 20:30 te beginnen dan kan iedereen nog optijd thuis komen met het openbaar vervoer, ik kan helaas niet maarja |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |