|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heej dit is idd wel erg gaaf!!!! Kan ik die kerel van TMT gelijk ons promopakketje geven |
|
quote: En daar heb je gelijk in! Vervelend nieuwe toetsenbord ook (Stormrider speelt 1,5 tot 2 uur, geen 2,5 uur). Mijn excuses. Even een korte samenvatting. Stormrider begint rond 21:00u, en zal dan een set spelen van 1,5 uur, wellicht 2 (toegiften), en dus rond 23:00 klaar zijn, zodat iedereen nog rustig zijn trein terug naar huis kan pakken, of rond kan blijven hangen tot 02:00, want tot die tijd nemen de metalDj's het over. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 14-01-2004 18:41] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*schop* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
das een iets betere tijd!!!!! |
|
wie zijn er allemaal; - Ratje - Snaack en Janedoe - Rutan - Harachte - Leader Judge en kitten misschien.... |
|
- Ratje - Snaack en Janedoe - Rutan - Harachte - Leader - Judge M. + Skitzoid Kitten (misschien) - Helmet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: J en S zijn er dus zeker!!!! |
|
Schijt, ik kan niet. We zijn uitgenodigd voor een ander feest. |
|
- Ratje - Snaack en Janedoe + vriend (ooit postend onder de naam Jester666) - Rutan - Harachte - Leader - Judge M. + Skitzoid Kitten (zeker?) - Helmet |
|
morgen keihard heerschen! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
- Ratje - Snaack en Janedoe + vriend (ooit postend onder de naam Jester666) - Rutan - Harachte - Leader - Judge M. + Skitzoid Kitten (zeker?) - Helmet -Vodevilicious Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Zow, dat was wel lekker vet. Paar probleempjes gehad vantevoren (ontbreken geluidsman van de TMT, uitbater waar afspraken mee gemaakt waren was op vakantie, en die had ook alles meegenomen, zodat de kerel die er nu was er geen donder vanaf wist, te weinig microfoons om alles uit te versterken), maar met een paar telefoontjes, wat extra kratten bier en wat improviseren met microfoons alles toch goed opgelost. Stormrider speelde een strakke set, enorm veel enthousiasme van die mannen, en het publiek ging ook lekker uit zijn plaat. Menig hoofdje ging op en neer. En voor mij persoonlijk de juiste afsluiting van mijn verjaardag hehehe. 73 betalende bezoekers, die voor 150man zopen, dus mooi kiet gespeeld, er is dus aangetoond dat er draagkracht is voor metal in Roosendaal. Volgende keer weer dus! [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 01-02-2004 16:04] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Foto's (met dank aan Iwan) ik+marcel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |