|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Eh... wat wil je met die website?? Ik zou hem leeg halen, wat een "waste of web-space" zeg... Op het moment dat je net naar metal luistert, en dan al een site in elkaar flans met allerhande wetenswaardigheden die kant nog wal raken, loopt bij mij m'n sluitspier leeg. Geniet gewoon van de muziek, en ga eerst op zoek naar muziek van andere bands voordat je jezelf gaat lopen opwerpen alware je een metal orakel. Plus dat je met zo'n enquete werkelijk niets zult bereiken, simpel om het feit dat hij veels te kort is en niet diep genoeg gaat... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 28-12-2003 16:51] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Hmmm...toch maar ff kijken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik heb dit eens ingevuld maar als ik op verzenden klik dan komt er steeds op dat ik mijn naam en e-mail niet ingevuld heb terwijl dit wel het geval is!! pfff nu heb ik geen goesting meer om later eens terug te komen hoor... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Wat een verschrikkelijke kutsite. Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: ..het is voor zijn eindwerk man..de punten zal hij wel als zodanig krijgen... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote:welke enquete, waar zit ie, link Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:*wordt nog benieuwder* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Bij mij werkte ie wel? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
12 keer dikkuh poep Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:http://x-ray.hasselt.org/contact.htm#form I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:poep scheit tyfus die vult m;n moeder nog niet in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Het is tegenwoordig wel weer helemaal hip om werkstukken over metal te maken als je er nog niets van weet zeg... |
|
quote:Ai ai die brief! Sorry gast, maar ik ben te tam om een enquête in te vullen, en al zeker als het niet gaat om dingen aanvinken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
word leuk verwerken deze enquete...alle losse antwoorden verzamelen |
|
Welke antwoorden? Heb je dat ECHT ingevuld? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Jij bent die kerel die naar Mindview gemaild had ook zeker? En Peter is dan nog goed genoeg om daarop te antwoorden... voor mijn part had je't allemaal lekker ZELF opgezocht |
|
Ja zeg...wie mailt er nou naar Mindview? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Sterf jij ook met je kanker site en je kanker topic. Vuile nu-metal kontenlikker, sterf. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
dank je... kusjes Doomy I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Doomy, je weet dat ik jou niet bedoelde. Ik hou van je. Wanneer hebben we weer anale sex?? Nee, nu ga ik tegen mijn principes in. Dit is een METAL FORUM. Black Messiah is een gave band. Voor de mensen die houden van Black Metal met keyboards en een knipoog! Finntroll invloeden zelfs, luisteren, tenminste 1 keer, allemaal!! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ik ook van jou Jack...jammer dat je er vanavond niet bij was op het feestje van kwelgeest...alles was DIK voor mekaar...geniaal...heb me zwaar vermaakt...de darkroom was geweldig...maar ik miste je zo... Uh...Black Messiah had ik gedownload...maar nu je over Fintroll begint...delete ik het maar liever voordat ik het gehoord heb... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nee, niet doen. Het is niet zomaar een Finntroll bandje ofzo. Het is Black Metal, met keyboards. Maar wel vrij origineel. Ze hebben echter in het eerste nummer van hun cd 'The Black Sceptre' ofzo een enorm gaaf Finntrollish stukje. Gewoon eerst ff luisteren, dan pas deleten! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Was ik ook van plan, mijn liefste...zo erg als Fintroll kan het nooit zijn... wow...dit topic wordt zowaar nuttig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Deze enquete vraagt veel te veel van de ondervraagden... x ray; ga eens zoeken in de topicsdatabase naar topics die dezelfde soort vragen behandelen als jij stelt en haal daar je info vandaan; meerdere mensen hebben hier hun info voor werkstukken vandaan gehaald; ikzelf heb er ook info gehaald -voor mijn HBOscriptie- en ben er dus op afgestudeerd geraakt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |