|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sinds twee jaar organiseren een groepje metalfreaks de WSMA in Amsterdam West. Alles gebeurt op vrijwillige basis, we worden er financieel niet beter van maar het is voor ons meer voor de kick... Daar gaat het tenslotte ook om ! Vandaar dat we geen entree vragen, op die manier kan iedereen (ook zonder cash) genieten van een avond metal ! Het is een klein zaaltje met podium en een bar. We organiseren de WSMA iedere laatste Vrijdag van de maand...en in 2004 gaan we verder ! Tijdens deze avond, meestal vanaf 21.00uur, staan er minstens twee metalbands klaar om het publiek te vermaken. Kijk voor meer info over datum, routebeschrijving etc. op : http://www.geocities.com/wsma666 Kom maar eens langs en support de undergroundmetal ! Bier kost aan de bar 1 Euro, dus voor weinig munten bezopen raken kan dus ook p.s.De website van WSMA is gemaakt op Geocities, helaas loopt de boel vrij snel vast als het data verkeer hoog is... Probeer het later nog eens als het niet lukt om de site te openen, het is de moeite waard ! Thanks. [Dit bericht is gewijzigd door FreerideR op 31-12-2003 1:27] WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Metal in Amsterdam, wat goed Krijg de site niet geladen alleen, ligt ie plat? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 30-12-2003 18:03] |
|
West side, yeah yeah, d0g, uh huh, yeah yeah. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dit heeft geen ene moer met rap/hiphop of dat soort SHIT te maken... WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Ooooow, niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
yo, westside mothafuckas... jc highschool ligt op 5 min. lopen van mijn huis, dus dat is wel dope. alleen jammer dat het podium daar zo hoog is (iets van 1.5m of zo, de bands staan bijna tegen het plafond aan) Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja dat klopt, maar we moeten het maar doen met de middelen die we hebben... En gelukkig zijn er toch mensen die elke maand terug komen WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
quote:OMFG! toen ik die topictitel zag moest ik al aan je denken! |
|
quote: Je moeder. |
|
Hmm...vreemd dat er op een metalforum toch liefhebbers zijn van iets dat totaal niks met metal te maken heeft. Maarja, ik kan er maar beter om lachen. WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
quote:Zoiets heet lol trappen klinkt tof trouwens! En in Amsterdam: dus eens een keer niet ver weg! |
|
Ja hoor, ik zie er de humor wel van in En inderdaad, zoveel metal is er in Amsterdam helaas niet te vinden. Het is er wel maar je moet soms goed zoeken ! Dus hopelijk komen er in Januari ook wat mensen van dit forum langs met 1 doel : METAL Het kost niks dus het is het proberen waard. WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Ik woon in Hoorn, daar kennen we alleen The Gate en het jaarlijkse Heavy Metal Maniacs Fest |
|
Zolang de site het niet doet: wat voor bands spelen er in januari? |
|
quote:Reis jij dan niet langs Hoorn? |
|
De bands die in Januari spelen zijn : Badly Preserved & Drownfall Van 1 band heb ik een url : http://www.badlypreserved.nl Op hun site staan een aantal samples dus dan weet je een beetje wat je te wachten staat. O.k., hier dan ook maar voor Feb. en Maart : Februari : Mind Shelter & Artery http://www.mind-shelter.com Maart : Skip The Rush & Bypass (mijn ex-band) http://www.skiptherush.co http://www.bypass.tk WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
quote: Dat is nogal om! (ik werk in Hoofddorp) (bovendien crash ik in Amsterdam) [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 30-12-2003 20:29] |
|
damned, naja, dan ga ik wel alleen met de trein |
|
tsjah, ik weet het sowieso nog niet niet echt mijn smaak muziek. Over de andere band kan ik niets vinden. |
|
O wacht...nu-metal...*kuch* ikhebhetdandenkikdruk *kuch* |
|
o.k., mischien is het deze keer niet de moeite waard... Maar ik kan jullie alvast vertellen dat bij ons alles aan bod komt ! Er spelen bands als Death-,Trash-,Black-,Powermetal etc.etc. en afentoe ook Nu-Metal. Kijk maar eens op de site (als dat klote ding het doet tenminste...) bij info, daar staan de bands die een keer bij ons hebben gespeelt. Staan vast een aantal bekende namen tussen denk ik. WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Ach, deze bands dus : All Lies - Bypass - Evyl - Martyrs Of Darkness - Obscenery Obsidian - The CumExperience - Last Fear - Sabbatical Goat Wrath From Below - Imbolc - Tiranilor - Sepsis As It Burns - Evershadow - Drionide - Obtuse Autumn Equinox - Umbra Animae - Nepenthe - Inkblack Ebola - Grinter - Conquestador - DJ Embrioskin Black Judas - Harde Hippies - Annatar - Sidius - Forever Mortal Katafalk - Shadowlord - Monastery - Wackmobil - Chainsaw Dark Day Rising - Temple Of Eternity - Stoma - Bowling Alone Return To Reason - Disquiet - The Embodiment - Reviver WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Schop dit topic dan af en toe omhoog |
|
Volgens mij doet heel .tk gewoon niks, al een aantal dagen.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ja, nu je het zegt ! Ik heb het maar even verandert naar de oorspronkelijke url, hopelijk heeft dat meer resultaat. WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |