|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
O.k. dan, ik geef het elke maand wel even aan wie er gaan spelen WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Freerider: ik weet nog wel een band die ook wel eens in A'dam zou willen spelen, heb je een e-mail adres of een ander correspondentie adres voor me zodat ik het eea kan voorstellen? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik weet ook nog wel wat bandjes |
|
Het adres van onze website is : www.geocities.com/wsma666 Daar staat ook een link naar een e-mail adres...maar aangezien het blijkbaar vaak voorkomt dat je er niet kunt inloggen : wsma666@hotmail.com Ik kan je wel alvast vertellen dat we alles op vrijwillige basis organiseren, een uit de hand gelopen hobby(passie) zou je kunnen zeggen. We mogen de ruimte en de spullen gebruiken van dit jongerencentrum, verder bouwen we zelf de rest zoals verlichting,podium en dat soort zaken van 'oud' spul dat we in handen krijgen. Dus dat betekend dat we geen budget hebben om te besteden aan vergoedingen voor bands, helaas ! Wel maken we zoveel mogelijk reclame voor bands via het internet, flyers, contacten etc.etc. En de artiesten krijgen bij ons een warm onthaal met zogenaamde 'zuipbonnen', we maken video opnames en geluids opnames als ze dat willen. Daarom zeggen we eigenlijk ook dat we gewoon 'underground' bezig zijn...bekende (meestal)Nederlandse bands met ervaring spelen bij ons. Maar de minder bekende en onervaren bands krijgen bij ons ook de kans om hun ding te doen, en het publiek waardeert gewoon elke band die wil spelen ! Het gaat er gewoon om dat we met z'n allen kunnen genieten van de herrie waar we van houden WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Namens alle medewerkers van WSMA & Jongerencentrum Highschool HAPPY NEW YEAR !! Laten we er met z'n allen een heavy jaar van maken met een overdosis aan METAL WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
happy NY en laat het weten als er wat black/death-achtigs komt spelen |
|
of Thrash |
|
Het komt allemaal weer een keer aan de beurt ! Het nieuwe jaar is maar net begonnen, en we worden al weer verwend met veel mailtjes van bands die willen spelen...Death-,Trash-,Nu-,BlackMetal...noem het maar op We gaan er weer een heftig jaar van maken WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
'Hmm...vreemd dat er op een metalforum toch liefhebbers zijn van iets dat totaal niks met metal te maken heeft. Maarja, ik kan er maar beter om lachen.' -Je zult het wellicht niet geloven, maar er zijn mensen die naast metal nog andere genres waarderen. En inderdaad, je kunt 't maar beter relativeren. |
|
I know... Het ging meer om de reactie van diegene. En ik luister natuurlijk ook naar andere genres dan metal, maar het laatste heeft mijn voorkeur. WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
...on top... WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
yo freerider, ik wou even opmerken dat skip the rush (die in maart gepland staat) echt niks met metal te maken heeft. het is meer een soort britpop à la oasis, met een nogal homofiele zanger... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Tja...ik ken ze eerlijk gezegd nog niet. En de indeling van bands van die maand lagen in handen van iemand anders. Waarschijnlijk zal ik de maanden April, Mei en Juni gaan regelen...wat betreft het indelen van de bands. We zien het wel, de andere band (BYPASS) is in iedergeval wel metal. Ik wil voor mijn maanden Deathmetal, Trashmetal en mischien nog iets anders erbij bijvoorbeeld Blackmetal ofzo. WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Volgende week Vrijdag dus weer de eerste WSMA van 2004 !! WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
Ach weet je er zit altijd wel iets bij, voor ieder wat wils. Het viel mij wel op dat de (een beetje afgezeken)band Badly Preserved een vette 81 punten kreeg in de recensie..... Er zal wel een markt voor zijn. Alle metal en alle underground sjit (hoe erg of goed het ook klinkt) begint steeds vaker in WSMA. Door dit soort initiatieven krijgen beginnende bands de kans om te laten zien wat ze kunnen. Metal blijft het ondergeschoven kindje van de muziekindu. Elke gig is van groot belang voor metalbands, wees er blij mee. Veel spelen hoort erbij, ook in de kroeg op de hoek. Freerider bedankt voor je inzet man! Hopelijk zien we jou weer heel snel achter de knopjes.... Eind januari 2005 ben ik er (indien ik zelf niet hoef te spelen, dat hangt er nog ff om) sowieso!! Tot dan alvast. Het noodlot is er voor iedereen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |