|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wel! Je moet ook de Barbarellas checken! Riotgrrrrrrrl meets rockabilly! slejooooor KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
lunachicks!!!! lunachicks kunnen bij mij echt niet meer stuk. Jezus ,wat kunnen die wijven rocken zeg. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
Van deze stroming ken ik alleen Hole en L7 een beetje (mede dankzij mijn werkzame jaren in Vera). Maar ze heersen!!! Geen gemier en getut, gewoon raggen!!! Eigenlijk zou ik nog eens een stukje muziek van deze dames moeten aanschaffen. L7 heb ik eenmaal live gezien in Vera, lang, lang geleden. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Mn zus is helemaal wild van Riotgrrrrrl, en inderdaad met de lunachicks op nummer 1 |
|
quote: Idd, "gewoon raggen" Van beide bands zijn toffe overzichtsalbums te koop, van Hole "My body, the handgranade", een album met oude, nieuwe, live en unplugged nummers. Van L7 het album "Live from Ohama to Osaka" met heerschende intro van een marchingband die een L7-medley speelt. Het is dus een live-album en hierop is goed te horen dat ze live 10 keer zo hard rossen als op de studioplaten, harder schreeuwen, laag gestemde gitaren, heerschend Van L7 is ook het "best of" album "The Slash Years" te koop. quote: Ik heb L7 3 keer live gezien, 1 keer in de Vlerk in Rotterdam en 2 keer in de Melkweg, A'dam. In de Vlerk in '97 kregen we nog een biertje van Dee Ik zou me door die dames van L7 graag een keer onder tafel laten zuipen |
|
quote: In de Vera (moet ergens in 1990 zijn geweest) gooide de drummer de stokjes in de zaal, eentje kreeg ik tegen mijn hoofd ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Dan heb jij ze nog met Jennifer Finch op bas gezien!! Met Roy Koudsky op drums.. Dat moet nog geweest zijn voordat Smell the magic uitkwam met het bekende "Shove" erop. Heerschend |
|
De namen zeggen mij niets, maar is dat dan hetzelfde als de zogenaamde bitchrock? Zoals Jack off Jill en Kittie bijvoorbeeld? |
|
gheghe hole ken ik wel rest niet eigelijk ooit eens gedownload na het kijken van beavis and butthead do america "I think we could see hole after we scored" http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Neen, riotgrrl-punk is wezenlijk anders dan bands die het stempel 'bitchrock' hebben. Don't blush when I rip you open |
|
Bikini Kill heerscht!!! We don't take it, we just fake it... |
|
Van Nederlandse bodem...weet niet of of het in dit straatje past maareh http://www.ladydie.nl |
|
quote: ..... Lady die... ... ik kom niet meer bij... And my marlboro light |
|
Ik zit nu naar Bikini Kill te luisterrren. Echt heerrrrlijk! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Welke? Pussy whipped? Gave plaat!! |
|
quote: The Singles: The Singles Kill Rock Stars - KRS-298 - 1998 TRACKS: New Radio; Rebel Girl; DemiRep; In Accordance to Natural Law; Strawberry Julius; Anti-Pleasure Dissertation; Rah! Rah! Replica; I Like Fucking; I Hate Danger. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vet! *doet Jane een plezier door 7 year bitch aan te zetten* |
|
En nu is het Evil Beaver dat mijn oren streelt: http://www.ridethebeaver.com/ ...Vrouwelijke rocker vriendinnetjes met uitgebreide verzamelingen heerschen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is mij te obscuur hoor Een killrockstars bandje? |
|
HOLE HEERSCHT!!! Vooral de cd "Live through this". Staan vet gave nummers op! |
|
wat een debiele naam voor een genre, sorry hoor... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nee, ik nu ook niet meer: |
|
quote: WAAAAAAAARGH KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het "omhoogschoppen" van oude topics zonder goede reden wordt niet op prijs gesteld. Zorg dat je echt iets toevoegt wanneer je een oude koe uit de sloot vist. |
|
hou je muil toch, homo |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |