|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 'k Heb geen flauw idee hoe die meiden heetten, ik was toen ook nog maar vijftien en van L7 had ik tot dan toe nog nooit gehoord. Maar het is iig lang geleden. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 14-07-2004 18:49] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
er zijn ook electronische cyberpunk of industrial varianten op riot girrrrl rock. denk aan hanin elias (ex- atari teenage riot) of s.i.n.a aka pzychobitch. |
|
quote: lekker belangrijk ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Vraag me niet hoe ik hier terecht gekomen ben. Maare; Ik vind het super! Bands als Hole, L7, Babes in Toyland, Bikini Kill & Veruca Salt (hmmm, niet helemaal goed hier) komen regelmatig uit mijn boxen zetten. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 27-03-2005 19:34] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
*schop* De laatste tijd een paar leuke video's gescoord VHS "1991: The year punk broke" met livebeelden o.a. Sonic Youth, Nirvana, Babes in Toyland, Dinosaur jr. Erg moeilijk te vinden, want hij wordt niet meer gemaakt. Mijn gf heeft hem uiteindelijk op Marktplaats gevonden. DVD "L7 - The beauty process", wazige live/docu shizzle van L7 gemaakt door Christ Novocelic (Nirvana) Via de site besteld. CD/DVD "Best of Babes in Toyland", echt een aanrader! Bij Bol besteld. Alleen de DVD is het geld al waard, tig live-shows, videoclips, korte filmpjes, tof. Alleen wel errug slecht gemonteerd soms, maar dat heeft wel zo zijn charme vinnik.. Verder nog 2 CD's met muziek |
|
Gimme Riotgrrrrl! Ik ben helemaal weg van Hole en Courtney. L7 en Babes in Toyland (voorheen Pagan babies right?) vind ik ook gaaf DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
|
quote: Nietus! L7 heeft wel degelijk nummers waar feministische "ideologie" in de teksten voorkomt, bv Fast and Frightening. En het is bullshit dat feministische teksten alleen maar gaan over dooie mannen L7 is meer van de stoere en persoonlijke teksten en een vette rockshow dan dat ze letterlijk zingen over het laten staan van de afwas. Ze horen wel degelijk tot de riot grrrl stroming alleen willen ze , net als Hole, daar niet mee geasocieerd worden. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Check deze website http://www.katbjelland.com/ De hele voorgeschiedenis van de bands van Kat Bjelland ( Babes in Toyland ) en Courtney Love staat hier online inclusief mp3's! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Oeh te gekke site! Disko Disko Partizani |
|
quote: Nou. Je hebt gelijk hoor. En nu moet ik huilen. Heb je nou je zin? Stomme riotgrrrrl! |
|
Het is dan wel niet helemaal het juiste topic. Maar bij deze toch even uw aandacht voor Poison Ivy. Bij The Cramps ragt zij zo verschrikkelijk alle pannen van het dak! http://www.angelsinexile.i12.com/devorahostrov/html/photo7.htm ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Thnx DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |