|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kut band [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 06-01-2004 21:59] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Heeft nooit m'n aandacht kunnen pakken... |
|
Heeft wel wat gave nummers. Maar met zoveel releases kan ik echt niet opnoemen wat ik wel of niet goed vind. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Zeer goede band, heb zelf alleen Dusk Woerot op tape (brengen geen CD's uit!!!) en Blut und Krieg, Siegfried en Taste Our German Steel op m'n computer (lastig te krijgen spul... en duur ook). Van dit alles vind ik de eerste twee het beste, de rest heeft idd slechte geluidskwaliteit. Ze zijn er overigens mee opgehouden... http://www.blackmetal.com/~mega/moonblood |
|
Die tapejes zijn bijna allemaal bootlegs. Er zijn maar enkele officiele releases. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik heb origineel die Dusk Woerot bootleg, Moonblood/Evil split tape en Moonblood/Inferno 7" (en een hoop gekopieerde zooi) en die kan ik best wel appreciëren. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: - Mutatis mutandis - |
|
quote: Ooit voor een trade gezocht voor iemand naar "taste our german steel" op LP .. damn.. wat een ubercultclassic moet dat zijn zeg.. werkelijk nergens te vinden, behalve voor absurde bedragen op bijv. ebay.. |
|
quote: Heheh, die moonblood/inferno split heb ik op tape. Wat een hilarisch ding is dat zeg. het moonblood aandeel bestaat, zoals al hun releases, uit een scala veel te vrolijke riffjes met een stofzuiger op de achtergrond voor 'de sfeer'. Saai en kut dus. Inferno heb ik smakelijk om gelachen, met name dat eerste nummer. Karaoke-black metal, een andere term kan ik er niet voor verzinnen. SCUM FUCK |
|
Ken ik niet en volgens mij wil ik dat zo houden. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
ik kan dit wel degelijk appreciëren signature |
|
Blut & Krieg en Taste Our German Steel zijn geniaal en een aantal splits zijn ook erg goed. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: +1 overrated .. bagger.. net als nachtfalke overigens. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Ik vind er geen zak aan. Slechte muzikant(en) en saaie langdradige eentonige nummers. En dat Nachtfalke blijft ook maar steeds dezelfde albums met verschrikkelijke cliche teksten uitpoepen. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 17-02-2006 17:07] don't mistake lack of talent for genius |
|
Niet zeiken die gast heeft geniale muziek gemaakt zowel met Moonblood als met Nachtfalke. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb geen 2 jaar en 200 euro over voor een release van een band, ik zeg er dus gewoon 'doei' tegen. Buiten dat is, wat ik ervan ken, toch klote. |
|
quote: Op cd beurzen kom je nog wel is goede bootlegs op cd tegen voor +/- 15 euro. Ik kan je zeker Blut & Krieg aanraden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Moonblood. Een typisch geval van kult = kut. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat een kanker zeiknesten hier toch!!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Krijg toch H5N1 man. Dat jij vogelstront in je oren hebt wil niet zeggen dat anderen geen wattenstaafjes gebruiken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wattenstaafjes zijn eng want de uiteinde kunnen achterblijven in je oor. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nou John, ik vind het ook een kutband Ga nu maar de nieuwe Darkthrone luisteren jij, vort. |
|
quote: Ik heb die op tape, daar staan wel een paar aardige nummers op, met het nummer My Evil Soul als uitschieter, dat vind ik het beste nummer. Verder is Moonblood té gehyped.. van de bedragen die voor de 3 LP's (te weten Blut und Krieg (Sombre Records, gelimiteerd tot 333 stuks), Taste Our German Steel! (End All Life Productions, gelimiteerd tot 100 stuks) en de split met Deathspell Omega (Sombre Records & End All Life Productions, gelimiteerd tot 350 stuks)) kun je een hoop leuke dingen doen. Vooral voor Taste Our German Steel! moet je een bom duiten neerleggen waar je, bij wijze van spreken, een willekeurig land in Afrika van de hongersnood af kunt helpen, niet te zuinig. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 18-02-2006 1:58] |
|
quote: Hoge bedragen voor een plaat uitgeven is ook bullshit. Een euro of 30 voor een lastige plaat oké, maar richting 100 euro gaat nergens over. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 18-02-2006 10:50] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik vind moonblood echt geweldig. Maar Ik heb het meest bijna aleen op mijn pc. Iemand die mij kan helpen aan lp's cd's of een shirt? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |