|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De bootleg demo's op tape zijn nog wel redelijk makkelijk te krijgen bij verschillende underground mailorders. De originele lp's, tja...probeer www.ebay.com en bereid je voor op belachelijke prijzen. Ik zou het gewoon houden op een mp3 verzameling.. |
|
Jep daarom probeer ik het hier Ben hier gister al aan een demo op cd gekomen. En ik wil best een goede prijs voor een lp geven. |
|
|
|
en die is nog kut ook Je moeder. |
|
he kevin, zullen we gaan bootleggen? sombre is dood en moonblood is toch kut [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-03-2007 22:24] Je moeder. |
|
Nog meer bootlegs van Moonblood? :') Als jij eens uitzoekt waar we, laten we zeggen, een vinylpersing van vijf stuks kunnen doen (anders valt het op), dan scoren we gauw een paar duizend met identieke kopieën van die Taste Our German Rotzooi LP. |
|
Neem maar meteen een stuk of vijf van deze mee: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=020&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=300060918221&rd=1&rd=1 |
|
Ja, die had ik ook gezien hehe. Jammer dat de winnende bieder z'n accountgeschiedenis op private heeft gezet, maar die heeft echt in 2, 3 maanden een paar duizend euro gespendeerd aan alles waar maar EAL of Sombre op stond. Zou 'm eens moeten mailen en kijken of hij me 300 euro wilt geven voor mn Mutiilation / Deathspell Omega 10", als 'ie er niet al 7 via eBay gekocht heeft natuurlijk. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tering |
|
Ik vind ebay best kut. altijd een kans dat je voor niks 100 euro opstuurt. Niemand hier die wat aanbied? |
|
quote: Q: hi i i win this can you package it in a real box not those stupid folders? thanks! Dec-22-06 A: I ALWAY package with strong cardboard-boxes and I ALWAY package with the vinyl/innersleeve out of the cover to prevent seamsplits. This item will be, of... ik zou nog geen Boyzone cd willen kopen van iemand met zo een taalgebruik signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |