|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Beste lul, Met Dio is Sabbath inderdaad meer heavy, dan met ozzy. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als je een topic opent... Kan je dan iets leukers te vertellen/Vragen hebben? Ik ''denk'' dat dit onderwerp maar weinig mensen echt boeit... Maarja das dan mijn mening he! "Sehnsucht" |
|
Er zijn eigenlijk maar drie fantastische Black Sabbath platen te weten: Heaven and Hell Mob Rules Live Evil Dehumanizer met Dio is toch een tandje minder dan de andere drie. Verder zijn de platen met Tony Martin ook geweldig... waarvan Tyr het hoogtepunt is!!! [heiligschennis mode aan] Black Sabbath is in mijn optiek beter zonder Ozzy [heiligschennis mode uit] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hehehe Mooie oploissing zo "Sehnsucht" |
|
Beter dan met OZZY HAHAHHA...en met Ozzy vind ik ze al werelds! |
|
quote: Beste n00b, Dus liever een boeiend topic? Zoals een vrijgezellen topic misschien? Voor een écht interessant topic verwijs ik je naar: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=803553 Mijner inziens is een topic over Black Sabbath wel interessant, en als je een topic over Sabbath met Dio opent kunnen de vergelijkingen niet uitblijven. Ken uw klassiekers. @ Staalman, ik vind Black Sabbath met Ozzy qua muziek net iets interessanter, maar qua stem geef ik duizendmaal de voorkeur aan Dio boven Ozzy And my marlboro light |
|
Dat zeg ik, Das mijn mening!!! En vrijgezellen Topic?? Neh! Nie voor mij weggelegt! Maar toch bedankt! "Sehnsucht" |
|
Kent iemand trouwens het nummer Bleu Seude Shoes?? Is geloof ik orgineel van Elvis ofzo Maar Black Sabbath (met ozzy) Heeft um dus gecovert! Klinkt wel grappig maar na 1 keer luister je um nie meer "Sehnsucht" |
|
Ook ik vind Black Sabbath met Dio de betere line-up en vooral de betere platen (Heaven & Hell en Mob Rules), maar ook Tyr met Tony Martin vind ik toch één der Sabbath hoogtepunten ! |
|
Ik ga niet zeggen dat ik sabbath met Dio beter vind als sabbath met ozzy (want dan jok ik en dat mag niet) maar toch wel ongeveer net zo goed. Vooral "Mob rules" vind ik een van de beste cd's aller tijden. Een schitterend nummer vind ik "Die young" van "heaven & hell"met zo een lekker thrashy randje eraan. Een "echte" thrashband zou dat nummer eesn moeten coveren in een 2003 versie. |
|
of 2004 Oud Vuil. |
|
quote: ook goed. (ik moet nog wennen). |
|
quote: Mag ik u eraan herinneren dat ZM ooit een metal-forum was, waar topics over metal nog wel de volledige aandacht van de gebruikers kregen... Black Sabbath niet interessant? Ach, ga alsjeblieft weer naar je Rammstein-cd's luisteren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Alle tot nu toe genoemde platen ken ik eigenlijk niet. Ik ken momenteel eigenlijk alleen maar de Black Sabbath met Ozzy. Met andere woorden, ik heb de komende tijd weer wat uit te checken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Mob Rules is een van de beste albums die ik ken, Dehumanizer was wel goed maar niet zó geweldig. Sabbath mét Dio is veel heavier en meer metal, maar niet beter (da's toch met Ozzy) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Is jou om je mening gevraagd? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Was eigenlijk een tijdje bang om nummer van Sabbath anders dan van Ozzy te luisteren, weet ook niet precies waarom maar leek me gewoon neit Sabbath.Maar zag laast op Rockzone 2 nummers met Dio...The Shining en Headless cross, die klonken en ieder geval neit verkeerd maar inderdaad weer meer heavy getint dan de Ozzy nummers. "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
quote: Da's knap want deze nummers zijn beide niet door Dio gezongen maar door Tony Martin... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 31-07-2011 16:50] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik vind zowel de BS met ozzy als de BS met dio (HEAVEN AND HELL!! ) geweldig!! zzz |
|
Dio heerscht, en Heaven and Hell ook |
|
quote: en "The mob rules" ook |
|
Ik vind persoonlijk the mob rules nog een tikkie sterker dan Heaven and hell...falling of the edge of the world, country Girl ARGHH wat een nummers! |
|
quote: Hum, dacht dat dat aan het onderschrift te lezen, vond Dio al zo erg veranderd dan, heb namelijk zijn laatste album Killing the Dragon......dacht ik dat de naam was.Maar dan is het onderschrift verkeerd geweest.DOM "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
quote: Dio lijkt me makkelijk te herkennen. Ik heb twee tour stickers (magica tour, paarse stoffe stickers)uit 2000. |
|
quote: En sign of the southern cross niet te vergeten And my marlboro light |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |