IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Black Sabbath met Dio ( Heaven and hell ) Vorige pagina | Volgende pagina
Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 27-01-2004 16:40 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:08 schreef enforcer het volgende:
Ik vind persoonlijk the mob rules nog een tikkie sterker dan Heaven and hell...falling of the edge of the world, country Girl ARGHH wat een nummers!

Trouwens, ik vind Mob Rules en Long live Rock and Roll (Rainbow) redelijk inwisselbaar.
Allebei erg goed, maar eerder alsof t Dio is met 2 aparte cd's ipv 2 bands met Dio... Of ligt t aan mij?

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-01-2004 22:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 11:01 schreef Staalman het volgende:
Da's knap want deze nummers zijn beide niet door Dio gezongen maar door Tony Martin...

Ik ga weer 'ns dwars doen, maar persoonlijk vind ik Tony Martin eigenlijk de beste zanger van de drie.

edit: (Ozzy, Dio en Tony Martin bedoel ik dan.)

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 27-01-2004 22:22]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-01-2004 15:05 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

ik hoor toch liever Ozzy
die heeft imo wat meer diepgang in zijn stem als Dio.

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 28-01-2004 16:52 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

de enige reden om naar Black Sabbath met Dio te luisteren zijn de riffs van Iommi.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-01-2004 22:46 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Hun beste zanger hadden ze imo met Tony Martin gewoon
en The Headless Cross hun beste LP, hoor ik vele malen liever dan Ozzy, of zelfs Dio...
En het is zo verdomd Heavy, echt een kippevelplaat van begin tot einde

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-01-2004 22:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 22:46 schreef IronGlory het volgende:
en The Headless Cross hun beste LP, hoor ik vele malen liever dan Ozzy, of zelfs Dio...

Ha, in ieder geval 1 iemand die het met me eens is...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-01-2004 22:55 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ja die gast zn stem is gewoon rauw, en 'evil', daar zit echt kracht achter
Ozzy is te zagerig, Ozzy moet Heavy Metal zingen, zoals zn soloplatendie zijn echt "Hell yeah".
idem voor Dio alhoewel hij na Tony Martin toch wel op nr twe komt (en op drie Ian Gillan, jammer dat die plaat zelf muzikaal net 'iets' minder is)...

Fear the hand of the reaper!

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-06-2004 18:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 15:05 schreef Griffin het volgende:
ik hoor toch liever Ozzy
die heeft imo wat meer diepgang in zijn stem als Dio.

*lacht zich een scheur in z'n zak*

dit is echt een waanzinnige statement, Ozzy die diepgang in zijn stem heeft... proest

*lacht zich helemaal de tyfus*

Dio en Tony Martin hebben toch wel zulke mooie afwisselende stemmen... Daarbij klinkt Ozzy gewoon als een lading dunne stront!!!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-10-2006 15:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

YESSS!!!!!

A representative for BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi has confirmed that the highly anticipated and much-rumored reunion of Iommi, Ronnie James Dio, Geezer Butler, and Bill Ward appears to be shaping up and taking a new form. After various promoters have approached the former SABBATH bandmates' respective representatives, the guys have started taking all of this very seriously, as they have aparently wanted to reunite for some time now. It looks as if the new shape may be that of HEAVEN AND HELL — that is the moniker that the band is likely to use on their new venture. If all goes well, HEAVEN AND HELL should be hitting the road in early 2007.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-10-2006 23:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er komt zelfs nieuw werk bij:

It's Official: DIO, IOMMI, BUTLER And WARD To Reunite As HEAVEN AND HELL - Oct. 25, 2006

A representative for BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi has confirmed that the highly anticipated and much-rumored reunion of Iommi, Ronnie James Dio, Geezer Butler, and Bill Ward appears to be shaping up and taking a new form. After various promoters have approached the former SABBATH bandmates' respective representatives, the guys have started taking all of this very seriously, as they have aparently wanted to reunite for some time now. It looks as if the new shape may be that of HEAVEN AND HELL — that is the moniker that the band is likely to use on their new venture. If all goes well, HEAVEN AND HELL should be hitting the road in early 2007.

In an August 16, 2006 appearance on the syndicated radio show "Rockline", Dio had the following to say about the possibility of further collaborations with BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi:

"We've already written one [new] song together. The reason for that is that there's a release coming out, it's called 'Black Sabbath: The Dio Years' — they've already done one, of course, 'Black Sabbath: The Ozzy Years'; that was the beginning and, really, the best part of it all — but they've decided to do one, again, 'Black Sabbath: The Dio Years', and we wanted to make it a little but more special, not just give you things you've not heard from a live perspective. These are two things you'll never hear again — two new songs. We are going to do that. It's been fun already. The one we've done — the one that I've done with Tony has been really wonderful — just great to realize how magnificent a player he was. You forget that after 10 years at a time that you don't work with someone. So we are gonna be doing that. And I hope you'll like it. I think it'll be great."

On the rumors of him possibly rejoining BLACK SABBATH, Dio said, "There's always rumors about everything — about a RAINBOW reunion, about a BLACK SABBATH reunion. Our purpose was to do this because we wanted to have this product be a bit more special than anything else — not just, 'Here's a live track you've never heard before.' I mean, that's cool, but I'm sure people have heard that. We wanted to do something a bit more special, so the whole band would write and play these songs, and… They've wanted to hear them long enough, so here they are. But it's not anything that we've talked about leading to anything other than that. No, it's for that project."

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-10-2006 23:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Echt geweldig nieuws dit, deze tour wil ik ze dus echt NIET missen!! De platen met Dio zijn toch wel zo geweldig!!

En dan over twee jaar met Tony Martin de boemel op om TYR en Headless Cross te spelen, dan ben ik helemaal tevreden.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-10-2006 23:28 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ik vind Dehumanizer verre van een minder of slecht BS album. 'n nummer als 'After All' draai ik nog steeds erg graag. Ik blijf echter wel een voorkeur voor BS met Ozzy houden vanwege het wat lossere seventies sfeertje. Dio en Tony kon ik beiden evengoed verdragen eigenlijk.

BVT
Usericon van BVT
Posted 25-10-2006 23:29 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Gewoon op tour gaan met Ozzy, Dio, en Tony..

Headloss cross heerst.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-10-2006 23:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 23:29 schreef BVT het volgende:
Gewoon op tour gaan met Ozzy, Dio, en Tony..

Headloss cross heerst.

Ik ken drie zangers uit dit rijtje die daar niet aan mee zouden werken...

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 25-10-2006 23:45 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Dio rules.

Van Ozzy heb ik mijn buik inmiddels wel vol, na dat achterlijke "The Osbournes" en "Battle for Ozzfest".

Hoewel ik nog steeds graag de platen van BS met Ozzy hoor...

lampje

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 26-10-2006 9:35 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Ongeacht dat Ozfest en dat imbeciele tv programma beiden tot de categorie 'verwerpelijk' behoren, zal dat mij niet minder doen genieten van wat de beste man in de seventies en eighties deed. Dat zijn vrouw per jaar een dramatischer kutje wordt, kan de beste man ook niks aan doen.
Overigens heerschen Ronnie James en Tony net zo goed. Aan de kwaliteit van de zangers heeft het dan ook nooit gelegen bij Black S. De muziek op sommige albums daarentegen....

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 26-10-2006 13:17 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik doelde eigenlijk meer op recentelijkere optredens van Ozzy / BS en dan voornamelijk het publiek wat er op af komt. Het gemiddelde MTV publiek zal niet snel naar BS met Dio of tony komen...

Ik heb geen hekel aan Ozzy, alleen wel aan zijn gezin.
sharon, die zoon die dochter...

lampje

BVT
Usericon van BVT
Posted 26-10-2006 13:49 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

An zich is er ook niks mis met een batle 4 ozzfest. Vond het wel vermakelijk en er zaten goede bands tussen.

IbaVai
Usericon van IbaVai
Posted 26-10-2006 14:05 by IbaVai Wijzig reactieProfiel van IbaVaiQuote dit bericht

Black Sabbath Met Gillan vond ik ook wel erg goed, vooral het album: cross purposes.
Dio heb ik vorig jaar live gezien, toch wel vetjes hoor! Alleen hij legt het er wel erg dik bovenop...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-10-2006 14:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 26-10-2006 14:27]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-10-2006 14:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Sorry, hoor, maar het enige album van Black Sabbath met Gillan op zang was Born Again. Cross Purposes wat met Tony Martin.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 26-10-2006 14:27]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 26-10-2006 19:22 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Ben benieuwd of Ronnie het ook werkelijk doet, hij had zijn buik namelijk behoorlijk vol van die andere 3 toen ze hem opzij schoven, voor een surprise gig met Ozzy in 1992/1993.
Maar wel de beste zanger die ze inderdaad gehad hebben, Ronnie hoort in het rijtje Geoff Tate, James Rivera, Eric Adams, Carl Albert, Midnight en John Cyriis thuis.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-11-2006 12:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 november 2006 12:51 schreef XXL het volgende:

The highly anticipated reunion of Ronnie James Dio, Tony Iommi, Geezer Butler, and Bill Ward appears to be shaping up and taking a new form. After various promoters have approached their respective management; the guys have started taking all of this very seriously, as they have wanted to reunite for some time now. It looks as if the new shape may be that of Heaven and Hell - that's the moniker that the band is likely to use on their new venture.

If all goes well, Heaven and Hell should be hitting the road in early 2007.

Bron: http://www.iommi.com/iommi_frames.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-11-2006 12:58]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-11-2006 13:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Thanx voor het verplaatsen, Mau. Dit topic ff over het hoofd gezien.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-04-2007 17:14 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 22:21 schreef altx het volgende:
Ik ga weer 'ns dwars doen, maar persoonlijk vind ik Tony Martin eigenlijk de beste zanger van de drie.

edit: (Ozzy, Dio en Tony Martin bedoel ik dan.)

quote:
Op 28 januari 2004 22:46 schreef IronGlory het volgende:

Wat een bereik heeft zijn stem ook zeg, heerlijk, hij weet ook de verschillende stemmingen in nummers perfect in zijn zang te vertalen, goede voorbeelden zijn nummers als The Headless Cross en Devil and Daughter.

Ook Headless Cross is mijn favoriete Sabbath plaat, door de keyboards klinkt het lekker eighties verantwoord en geeft de plaat veel sfeer, ook al klinkt het tegenwoordig wat gedateerd. Meest satanische plaat ook van Black Sabbath.

Hier de geweldige live versie van Headloss Cross van een optreden in Moscow '89: http://www.youtube.com/watch?v=JrIhnR0BSD0

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com