|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vroeg me af wat jullie daaran vinden, ik vind het in ieder geval fantastisch, vooral die gedempte riffs zoals in Judgment day vind ik echt super!! |
|
Van Halen is wel oke. |
|
Ik heb het album OU812, best lekker op zn tijd Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
En ik heb alles tot en met dat album You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Beat it |
|
Mooi, ik ben dus niet de enigste |
|
Van Halen heerscht. "Outta Love" Zodra Dave weg was vond ik er vrij weinig meer aan. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
je hebt wel een paar leuke nummers... spanish fly geloof ik en nog een paar maar over het algemeen vind ik het niet echt boeiend I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Spanish Fly was super. Hoezo, de rest was niet zo interessant? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: |
|
quote: spreekt mij niet echt aan gewoon, kwestie van smaak denk ik I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Van Halen was ongeveer drie jaar geleden de eerste metalachtige band in mijn CD-collectie en ik heb er in die tijd alle albums van aangeschaft. Het meest heersende album is naar mijn mening toch wel FUCK (For Unlawful Carnal Knowledge) Tegenwoordig luister ik 't niet meer zo heel vaak, maar het blijft een geweldige band. Hopelijk gaan ze weer eens wat ondernemen nu Eddie weer genezen is [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-01-2004 19:51] |
|
De eerste lp/cd blijft het beste. Eddie van Halen is een van de beste en vernieuwendste gitaristen aller tijden. Niet alleen die LA posergitaristen maar ook duizenden gitaristen uit het brutere genre , bijv. Azagtoth, hebben zeer veel van deze man overgenomen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-01-2004 19:53] |
|
Eruption |
|
Het opvallende is ook dat Van Halen zo ongeveer de enige hardrock-band in dat genre is die bekend is geworden zonder ook maar één ballad. Ze hebben wel een paar iets rustigere nummers (Dreams, Can't Stop Loving You), maar een ballad hebben ze zover ik weet nooit gemaakt |
|
En "Women in Love" dan? Toch geen ballad? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
kom er net achter dat ik er zo goed als niks van ken. straks ff...euhm...lenen van het internet. |
|
quote: "leen" dan vooral materiaal van het debuut. |
|
quote: will do |
|
quote: Kan zijn dat dat op het tweede album staat, en dat heb ik eigenlijk zelden geluisterd (het minst interessante dat ze gemaakt hebben naar mijn mening). De titel zegt me zo dus helemaal niks |
|
Jammer, staan best wat goeie nummers op. Welke albums kun je me nog aanraden trouwens (ik heb dr maar 3 zelf... ) [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 15-01-2004 22:36] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Kan er best naar luisteren, is wel geinige muziek . Maar niet echt een band waar ik nou persé alle CD's van moet hebben . |
|
Bus Halen? |
|
Hmm..qua gitaarwerk zeer strak en voor de helft Nederlandse glorie (Eddie en Alex zijn geboren in Nederland). Leuk voor wanneer ik in de stemming ben Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Begin maar eens met For Unlawful Carnal Knowledge, 1984, Van Halen I, 5150 en OU812 Als je nog niet zo goed kent zou ik Van Halen II, Diver Down en Van Halen III niet aanraden |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |