IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Van Halen Volgende pagina
b 11
Usericon van b 11
Posted 12-01-2004 16:29 by b 11 Wijzig reactieProfiel van b 11Quote dit bericht

Ik vroeg me af wat jullie daaran vinden,
ik vind het in ieder geval fantastisch, vooral die gedempte riffs zoals in Judgment day vind ik echt super!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2004 16:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Van Halen is wel oke.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 12-01-2004 16:35 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 12 januari 2004 16:34 schreef Schaep het volgende:
Van Halen is wel oke.


Bands als Van Halen heerschen...net als Vengeance


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 12-01-2004 16:35 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik heb het album OU812, best lekker op zn tijd


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 12-01-2004 16:36 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

En ik heb alles tot en met dat album


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-01-2004 16:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Beat it


b 11
Usericon van b 11
Posted 12-01-2004 17:28 by b 11 Wijzig reactieProfiel van b 11Quote dit bericht

Mooi, ik ben dus niet de enigste


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-01-2004 17:55 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Van Halen heerscht.
"Outta Love"
Zodra Dave weg was vond ik er vrij weinig meer aan.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-01-2004 17:56 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

je hebt wel een paar leuke nummers... spanish fly geloof ik en nog een paar maar over het algemeen vind ik het niet echt boeiend


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-01-2004 18:08 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Spanish Fly was super. Hoezo, de rest was niet zo interessant?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-01-2004 18:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 16:35 schreef DMTR het volgende:
Bands als Van Halen heerschen...net als Vengeance



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-01-2004 18:09 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 18:08 schreef Blackjack het volgende:
Spanish Fly was super. Hoezo, de rest was niet zo interessant?

spreekt mij niet echt aan gewoon, kwestie van smaak denk ik


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 12-01-2004 19:32 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Van Halen was ongeveer drie jaar geleden de eerste metalachtige band in mijn CD-collectie en ik heb er in die tijd alle albums van aangeschaft.
Het meest heersende album is naar mijn mening toch wel FUCK (For Unlawful Carnal Knowledge)
Tegenwoordig luister ik 't niet meer zo heel vaak, maar het blijft een geweldige band. Hopelijk gaan ze weer eens wat ondernemen nu Eddie weer genezen is

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-01-2004 19:51]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2004 19:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De eerste lp/cd blijft het beste. Eddie van Halen is een van de beste en vernieuwendste gitaristen aller tijden. Niet alleen die LA posergitaristen maar ook duizenden gitaristen uit het brutere genre , bijv. Azagtoth, hebben zeer veel van deze man overgenomen.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-01-2004 19:53]


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 13-01-2004 9:21 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Eruption


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 15-01-2004 8:50 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Het opvallende is ook dat Van Halen zo ongeveer de enige hardrock-band in dat genre is die bekend is geworden zonder ook maar één ballad. Ze hebben wel een paar iets rustigere nummers (Dreams, Can't Stop Loving You), maar een ballad hebben ze zover ik weet nooit gemaakt


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-01-2004 16:35 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

En "Women in Love" dan? Toch geen ballad?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-01-2004 16:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

kom er net achter dat ik er zo goed als niks van ken. straks ff...euhm...lenen van het internet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 16:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:36 schreef campske666 het volgende:
kom er net achter dat ik er zo goed als niks van ken. straks ff...euhm...lenen van het internet.


"leen" dan vooral materiaal van het debuut.


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-01-2004 16:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 16:36 schreef attila_de_hun het volgende:
"leen" dan vooral materiaal van het debuut.


will do


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 15-01-2004 22:31 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 15 januari 2004 16:35 schreef Blackjack het volgende:
En "Women in Love" dan? Toch geen ballad?


Kan zijn dat dat op het tweede album staat, en dat heb ik eigenlijk zelden geluisterd (het minst interessante dat ze gemaakt hebben naar mijn mening). De titel zegt me zo dus helemaal niks


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-01-2004 22:36 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Jammer, staan best wat goeie nummers op. Welke albums kun je me nog aanraden trouwens (ik heb dr maar 3 zelf... )

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 15-01-2004 22:36]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 26-01-2004 10:57 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

Kan er best naar luisteren, is wel geinige muziek . Maar niet echt een band waar ik nou persé alle CD's van moet hebben .


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 26-01-2004 10:58 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Bus Halen?


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-01-2004 11:01 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm..qua gitaarwerk zeer strak en voor de helft Nederlandse glorie (Eddie en Alex zijn geboren in Nederland). Leuk voor wanneer ik in de stemming ben


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 26-01-2004 11:41 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 15 januari 2004 22:36 schreef Blackjack het volgende:
Jammer, staan best wat goeie nummers op. Welke albums kun je me nog aanraden trouwens (ik heb dr maar 3 zelf... )

Begin maar eens met For Unlawful Carnal Knowledge, 1984, Van Halen I, 5150 en OU812
Als je nog niet zo goed kent zou ik Van Halen II, Diver Down en Van Halen III niet aanraden


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen