|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Oude Behemoth one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Pff...., de meeste Oost-Europese bandjes klinken als een flauw doorslagje van After Forever of Tristania ofzo. Meestal met een vals-zingende zangeres dan nog ook. |
|
quote: Aria ken ik vaag, MASTER (eingelijk MACTEP) uit rusland is ook een band in dat straatje (nummers lijken verdacht veel op elkaar) Van Pokolgép heb ik wel een album op MP3. En dan is er TURBO, man man vette thrash , weet er iemand waar cd's van deze groep te krijgen zijn?? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-01-2004 17:57] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Pardon? dan ken jij dus de bovenstaande bands niet... OK, stos heeft een zangeres maar die klinkt meer als Kate (acid)!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Klopt, Kaweleria Szatana, geniaal album. Ik denk dat je KAT - 666 dan ook een heel gaaf album zult vinden. Ik, Wil Schuurman |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ken die inderdaad niet. Waarschijnlijk ben ik tot nu toe enkel op de slechte bands gestuit. Ik beloof bij deze plechtig die andere bands ook eens uit te checken! |
|
Rotor is die Hongaarse Gravestone-kloon? was idd niet slecht maar al uit de vroege 90s?? ja? verder denk ik dat in uw geval Lord Vader (heel rauw en EZ), Damascus Steel (gewoon Heavy) en Existence (Omen & Manilla Road fan? get this), Voodoo, Acid Drinkers, Turbo (wel Thrash he) en zo (allemaal Pools) mss aanraden en vrij makkelijk te verkrijgen. behalve die eerste TSA, die originele persing word gewild, ik heb er nog zo eentje gevonden voro een prikje, maar sedertdien... Uit Hongarije komen ook een band genaamd LORD, die egl meestal gekend is van hun recente albums, die ik niet ken, maar ze hebben een leuke plaat uit 88 ook (en net als Pokolgep in't hongaars dus fuck die titels maar) en ngo wel wat bands ik raap eens mn geheugen samen dan hoor je't wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mijn pa heeft nog een zooi TSA platen liggen. Die hebben mij nooit echt kunnen boeien eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Lever maar in dan, Heavy Metal World vind ik geniaal. Rotor is inderdaad vroeg jaren negentig met ook zo'n heel fijne Hongaarse titel iets van (uit mn hoofd pfoe) Tep ment minden lancot of zoiets haha.. Existence ken ik niet, zal ik eens kijken of daar aan te komen valt. DIe Metal Mania '87 LP uit Polen is ook wel gaaf trouwens Ik, Wil Schuurman |
|
Existence via Hidden metal Gems een jaar of twee/drie terug maar dat was gelimiteerd op 500 stuks dus ik vrees dat het niet meer te doen is, ze gingen als een trein namelijk... je moet iig bij Stefan Riermaier zijn. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Een paar van mijn favorieten: Abaddon - hardcore jaren 80 Metal Inavders - zijn vlgs. mij nu bezig, NWOBHM Trauma - heerschende death metal Azarath - wederom DM, hebben getourd met Hate en Vader KAT - is al genoemd, blijven heerschen...en izjn volgs. mij op een Belgisch label gereleased. In de straatje van Turbo passen ook bijvoorbeeld Dragon en Open Fire. Verder is natuurlijk de Poolse DM scene tegenwoordig niet te onderschatten. Trauma en Azarath heb ik al genoemd maar iedereen kent natuurlijk Decapitated, Lost Soul, Yattering en Behemoth. Graveland kent ook een speciaal plekje aangezien Darken echt geniale klimaten kan neerzetten! Tsja...en ik ben een paar keer op Metalmania geweest. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Open Fire is inderdaad erg gaaf, die hebben ook een split met STOS meen ik. Dragon ken ik niet.. Jij komt uit Polen ofzo, Chelman ? Ik, Wil Schuurman |
|
Stos trouwens idd ook gaaf, als je hun gaaf vindt moet je ook zeker Jaguar tsjekken. Yep iek ben allochtoonse pool. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-01-2004 18:24] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehe, Jaguar, bedoel je een Poolse of gewoon de nwobhm Jaguar (die is geniaal natuurlijk maar wel off-topic hier hehe) ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Die van Power Games? Nee die niet. lol. Ik heb net even naar info gezocht over de Poolse Jaguar (jaren 80) maar dat blijkt lastig. Ik ga even navraag doen bij een maat in Polen, wellicht dat hij ons aan een URL kan helpen. Ik heb ze ook toen bij hem gehoord, als iemand het weet dan is hij dat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Master's hammer, Veles, Nokturnal mortem, Temnozor, Vader, Monasterial crypt, Graveland, Asmodeus, Avenger, Cales, Root, Krabathor, Skyforger, Dies Irae, Negura Bunget, Butterfly temple, Rakoth. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: FOEI! Vergeten we [nee, 1!] uit Tsjechie? (ook RIP overigens) Wel jammer da'k alleen BM uit oost-europa ken. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-01-2004 18:49] |
|
wel uit oost europa, hongarije maar nou niet echt metal, meer rock `n roll www.tankcsapda.tk www.tankcsapda.com (hongaars) [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 13-01-2004 18:51] |
|
quote: Welke band(s) ben ik vergeten uit Tsjechie? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hint: Barbarud Hrom en Vlad Blasphemer //edit Overigens: LOITS!! (al is dat wel baltisch) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-01-2004 18:57] |
|
Jezus wat dom Maniac Butcher natuurlijk. 666x excuus Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Tssssss...wat slecht! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Da's dan geen Oost-Europa zeker? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Weet ik heel eerlijk gezegd niet. Litouwen, Letland en Estland zijn zover ik weet de "baltische staten". maar of ze onder "oost-europa" vallen?????? Dunno. Ik zou zeggen als geografisch gegeven misschien wel maar ze zitten wel zo noordelijk dat ze zeg maar "tussen oost-europa en scandinavie" vallen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |