|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
...misschien helpt het als je er wat meer info bij vermeldt...hoe, wat en waar enzo.. Bruce Banner |
|
mag 't ook iets anders zijn dan Metal? rock/punk achtige band bvb? nja, kom eerst maar met wat info. |
|
Net sa sssssssseuren... U heeft mail. 11.45: restate my assumptions |
|
een demo met minimaal 4 songs? wat is dat nou voor kansloze eis zeg.. 3 is het optimum, althans, dat heb ik uit betrouwbare bron Maar, ik stuur ook wel ff een meeltje ookal speel ik geen metol. |
|
quote:Doet Any veel optredens? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Volgens mij heb je met meer nummers op een demo toch wel een beter beeld van een band dan met minder.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ik denk dat je na drie nummers wle goed kan bepalen of een band kut is of niet. Soms kan dat al na 1 nummer namelijk |
|
quote: Helaas nog niet, maar dat komt vooral omdat we daar amper moeite voor gedaan hebben We hebben net een nieuwe demo die volgende week helemaal klaar is, een nieuwe website is in ontwikkeling, we hebben afgelopen weekend een fotoshoot gehad, bla bla bla.. De promo-machine begint op stoom te komen dus! Volgende week gaan de 1ste pakketten de deur uit als het goed is We zijn eigenlijk in augustus opnieuw begonnen, en pas sinds die tijd gaat het lekker.. De 24e staan we trouwens in Bibelot, Dordrecht |
|
quote: Ja soms.... Soms niet 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ja oke. beste nummer als eerste.. maar teveel nummers maakt 't saai ofzo? 3, of 4 iets kortere ben ik wel voor. |
|
@Chelman : |
|
Ik snap eigenlijk niet waar zo'n bio voor nodig is? De muziek moet toch voldoende zijn? Of eventueel nog informatie over hoeveel artiesten en of ze zelf spullen meenemen enzo.. ligt een beetje aan de grote van de kroeg... Maar wat heb je nu weer aan een bio? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Slinger je ICQ eens aan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Professionele programmeurs niet.. Op de Nationale Muzikantendag heb ik van meerdere programmeurs gehoord dat 3 het ideaal aantal nummers op een promo is (die je dus naar zalen stuurt) Minder is echt te weinig, in meer hebben ze geen tijd/ geen interesse |
|
a.s. zaterdag demo-opnames, dus dan kan ik pas wat tastbaars opsturen. |
|
quote: ach ja, zo werkt 't. als de zaal volluk wil, kunnen in de bladen zetten wat voor soort band (geschiedenisje, etc) er komt.. ofzo.. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 14-01-2004 23:08] |
|
quote: ook waar, maar voor optredens in kroegen maakt het toch niet zoveel uit wat er staat, door de biertap wordt het altijd wel leuk |
|
quote: Ja ok, daar kan ik wel inkomen, maar dat zijn ook mensen die tig demo's per dag krijgen.. Dan is het wel logisch dat ze omwille van de tijd een limiet instellen. Maar persoonlijk vind ik meer nummers toch beter. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dat kan af en toe vies, HEEL vies tegenvallen... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ja da's wel nuttig voor de dingen die in de krant komen. Ik denk echter dat een optreden in de Gate in Hoorn geen voorpagina van de NRC gaat halen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: optimaal is 3 nummers en het eerste nummer moet een hele goeie indruk geven. Ethereal Hunter gaat ook 3 nummers groot worden |
|
quote: Als jij als programmeur een demo hoort waarvan je denkt "mwah ik weet het niet zeker" en je leest dat de band net 3 maanden bezig is boek je ze. Als ze leest dat ze al 10 jaar bezig zijn niet. Bijvoorbeeld! Ook zet je als band dingen die in je voordeel werken (prijzen gewonnen/ support act van grote bands geweest e.d.) in je bio om de programmeur ervan te overtuigen dat hij jouw band moet boeken En natuurlijk wat achtergrondinfo + een mooie foto voor in de concertagenda op internet/ papier/ bladen.. quote: Geef me een kwartiertje |
|
wat schuift het, hoeveel consumptie-bonnen, zijn er blauwe m&m's... dát soort dingen. Oud Vuil. |
|
quote: lol, krant, bladen whatever.. had 't al gewijzigd |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |