|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nooit geweten dat ze een site hadden eigenlijk... maar goed, ik heb toch nooit zin om 10 minuten te lopen... Je moeder. |
|
En bovendien ben je dit weekend niet in Zwolle naar het schijnt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Whatever...ik kom zondag nog even kijken bij Cromm Cruac en de metal market [en sta merendeels bij den tap waarschijnlijk]... Dus tot vanmiddag ofzo Mayo [als ik je nog herken...omgekeerd zal geen probleem zijn] [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-01-2004 4:20] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nou ik was er ook om even te coryfeeën De kansloosheid hing als een lijkwade over de middag heen. Mister Monster was rampzalig en Emotie is al niet eens meer serieus te nemen. Gelukkig hebben wij vorig jaar gecanceld. |
|
quote: Hmm, heb je niet gezien.. Ach het was wel weer lachen vandaag, muzikaal gezien was het een grote grap. Gezellig was het wel.. |
|
heb vrijdag let me dream zien spelen! was wel een leuk bandje... ook naar het voorprogramma was goed te luisteren. |
|
quote: Voorprogramma was toch Seraphique? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja dacht het wel, heb het vandaag ergens gelezen. Foto's van de zaterdag en zondag staan hier http://img7.photobucket.com/albums/v17/MindlessMayo/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-01-2004 23:19] |
|
quote: Vriend van me zei 't geloof ik.. Nouja, ik heb niet het idee dat ik echt iets gemist heb.. Had vrijdag een supergeweldig leuke dag ( )!! (Overbodige info I know ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee volgens mij ook niet.. |
|
Was de metalmarkt nog wat? (Zat in utrecht, dus heb het festijn helaas moeten missen) Life doesn't get much better than this! |
|
Heb (gvd) voor de eerste keer in járen ook de metalmarkt in Hedon moeten missen.. Moest vandaag werken op stage.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Tja vond het tegenvallen, veel van hetzelfde.. weinig bijzonders. |
|
ah dus die tien minuten lopen waren terecht overbodig hehe whoehoa Je moeder. |
|
quote: Same old, same old dus En slechter dan die slayer cover band van vorig jaar die alle nummers drie keer speelden zal het niet geweest zijn toch? (hoewel, met een naam als yoghurt... ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote:tja viel tegen maar toch wel wat leuk spulkunnen kopen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: hehe en sanguinary uiteraard enj als hoogtepunt een boos tmdc hehe Je moeder. |
|
Dit vat ik even niet Of gaat het over vorig jaar? |
|
quote: Over vorig jaar schijnbaar.. Eh Yog-Hert was grappig, erg grappig en wat werd er toch weer gigantisch vals gezongen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-01-2004 0:04] |
|
quote: Sanguinary was een andere dag, een keer op vrijdag meen ik. Vond ik vrij leuke band trouwens.Vorig jaar iig carnal leftovers en die slayer cover band, de rest ben ik vergeten (zal wel niet zo boeiend geweest zijn dus) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ah ik haal weer alles door elkaar hehe Je moeder. |
|
quote: Het hoogtepunt van die dag was het cancellen door TMDC wegens een defecte PA en dwarse hardleerse vrijwilligers. God wat waren ze kwaad! |
|
quote: Als een gecancelled optreden al je hoogtepunt is En ach, popfront is inderdaad niet het ultieme valhalla voor bands nee, maar toch altijd wel een gezellig ding om met een pilsje onbekende/vrij onbekende bandjes te kijken. Geen plaats voor een marketingbureau in bandvorm nee Life doesn't get much better than this! |
|
eeehmm De PA deed het niet. Gek hè dat we dan cancellen. |
|
Geen unplugged sessie gedaan ??? tsssjjj |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |