IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Zelfverdediging vs. het recht in eigen hand nemen Vorige pagina
Metalmum
Usericon van Metalmum
Posted 22-01-2004 14:04 by Metalmum Wijzig reactieProfiel van MetalmumQuote dit berichthttp://www.metal-r.us

Ja je mag het recht in eigen hand nemen.
Maar doe het zo dat je er zelf geen last mee krijgt. Bv. Het gevalletje inbreker: Die laat je ale hoeken van je badkamer zien, dan naar buiten met die hap, eerst opruimen (al het bloed van de muur en met chloor gaat dat prima). En buiten gekomen sleep je die onverlaat in een zak of kruiwagen of kliko door je wijk naar een paar bosjes en dumpt hem daar. Je belt geen 112.
Als het er meerdere zijn kun je wachten tot ze weg zijn of er toch voor kiezen om ervoor te gaan. Al pak je er maar 1, er word nooit meer bij je ingebroken. Let op: je moet vanaf het moment dat je eigen rechter speelt wel verdacht zijn op acties van bevriende inbrekers dus schaf wapens aan. Maar das niet zo moeilijk.
That's it.
J.

Het noodlot is er voor iedereen!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-01-2004 14:09 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 14:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Metalmum to the rescue!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2004 14:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 18:30 schreef varanus het volgende:
Moeilijk hoor....Ik verwacht nou niet direct inbrekers,maar ik heb wel een stuk pijp bij m'n bed leggen,en in geval van inbraak zal ik ook niet twijfelen om dat stuk pijp met een harde knal op een hoofd neer te laten komen.

Bij jou durft toch niemand binnen te komen? die worden gelijk opgevreten door de varanen (of salamanders zoals iemand zo grappig typte )

Maar boeven zijn in nederland beter beschermd als slachtoffers. punt uit. En geweld mag niet losjes worden toepgepast maar bepaalde daden hebben mogelijk consequenties tot gevolg. Ik heb geen medelijden met een crimineel die flink in elkaar wordt gejast door iemand die zijn gezin/ spullen beschermd.

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 22-01-2004 14:42 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Al die politie mensen.. ze nemen traangas mee naar huis, om zich te kunnen verdedigen en hun huis te beschermen.

IJzeren Hertog
Man van staal
Usericon van IJzeren Hertog
Posted 23-01-2004 18:44 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

Hmmm..zelf meppen vs het netjes doen dus?

Verdeel en heersch

adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-01-2004 20:05 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

effe offtopic, ik las:
zelfbevrediging vs. het recht in eigen hand nemen

[Dit bericht is gewijzigd door adder op 23-01-2004 20:05]

Uit liefde voor ZM.

IJzeren Hertog
Man van staal
Usericon van IJzeren Hertog
Posted 23-01-2004 20:49 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:05 schreef adder het volgende:
effe offtopic, ik las:

Gij pervers serpent

Verdeel en heersch

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-01-2004 20:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:05 schreef adder het volgende:
effe offtopic, ik las:

Kijk eens een pagina terug...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com