|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
In Unitas Wageningen |
|
Mja...Nu we het er toch over hebben..... 27 maart staan ze in de Bastille in schoonhoven, Samen met Profane en Memorial "Sehnsucht" |
|
Yups, en daar zijn reprints van de Bismarck en nog twee [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 17-01-2004 12:57] |
|
hehe mijn vriend belt me vanaaf hoe het gegaan was hoe het was... ik ga mee waarschijnlijk naar belgië 28 februari als houwitser daar mot optreden |
|
gewaagde shirts, mij zal je er niet mee zien lopen.. Enniewee, wageningen is niet echt in de buurt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
en waarom is dit precies zo veel gewaagder dan andere metal shirts? |
|
quote: mja, dat gastje erop.. Het zal ook wel meevallen.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dan ben jij wel een verdomd fijngevoelige heaumeau! Moe je ook huilen als je een cannibal corpse shirt ziet? |
|
quote: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Juist ja |
|
quote: lach maar... heaumeau |
|
quote: Erg prikkelig op de zaterdag middag, heb gvd net 6-7 uur zitten werken en heb nog een beter humeur en dat in de stromende regen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hij heeft nog niet de juiste dosis koffie gehad Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ja ik 2 bakken tpg koffie, m'n maag speelt nog steeds op "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: sorry hoor, dat ik je tere kinderzieltje gekwetst heb. Ik vind iemand die stoere quotes onder z'n naam zegt en vervolgens een t-shirtje met een soldaatje erop te gewaagd vind gewoon verdomd homofiel. |
|
quote: muhaha, hey weet je wat. Het interesseert me geen fuck wat jij vind "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dan zijn we daar iig over uit. ennuhhh, je laat je wel verdomd makkelijk op de kast jagen door iemand die je niet eens kent |
|
quote: tering homeaux :D Beetje te fokken.. ik ben nog in een te serieuze beu om dat nu aan te kunnen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: en dat is mijn probleem dan weer niet |
|
Leuk, dat shirt met de Bismarck erop, maar is het niet "unpopular"? |
|
ik zal er ook niet zijn, vanwege ziekte in kamp webwim. ik hoor wel hoe het was van überhammer rajackar. Oud Vuil. |
|
quote: mmm, volgens http://www.interglot.com/interglotresult.php bestaat unpopulair idd niet. op z'n nerderlandsch had het impopulair kunnen zijn, dan mag die i. maar op z'n engels is het hoe dan ook niet goed. google vind 12 pagina's met unpopulair, 403.000 met unpopular. 't lijkt me sterk, dat die 12 pagina's goed zitten en die 403.000 fout. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-01-2004 14:53] Oud Vuil. |
|
Is ook grappig shirts met taalfouten LOL SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik vindt dat shirt met die bismarck erop erg Cool! Ik ga hem kopen "Sehnsucht" |
|
quote:Dan ben ik er. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |